Rhodiola en Ashwagandha

Hier is de link : https://link.marktplaats.nl/m1247227254

Elkedageenei, ik dacht dat je vanaf 22 euro extra kosten moest gaan betalen voor verzending vanuit de VS ?!
 
Ik stop met de ashwaganda. Het is en blijft natuurlijk een nachtschade. Momenteel reageer ik er helemaal niet goed op en ook niet op de schildkliersupport van Golden naturals waar ook ashwaganda in zit.
Ik vroeg eerder op de dag advies hierover, maar ik voel het denk ik zelf wel goed aan.

Ben benieuwd hoe ik me ga voelen als ik het weglaat.
 
Ik wist niet dat aswaghanda een nachtschade is.
Die schildkliersupport lijkt me een goed produkt. Maar om daar ook nog eens aswaghanda bij te slikken niet perse noodzakelijl.
Ook de Rhodiola niet.

 
Lees dit nu pas Liesje. Nee klopt inderdaad, slik nu al veel minder ashwaganda dan voorheen. Heel veel dagen slik ik het niet. Inderdaad niet noodzakelijk.
Wilde ook echt wat minderen met suppletie.

Ik heb al best vaak gehad dat ashwaganda helemaal verkeerd viel.
Dat verschilt per keer.

ik probeer het nu gewoon zonder de ashwaganda en rhodiola.
 
Ik denk dat je Ashwagandha tijdelijk prima kan slikken om je cortisol te reguleren. Dit soort dingen moet je nooit langdurig gebruiken want het is veel beter om aan de oorzaak kant te werken.
 
@Elkedageenei.
Ja, voor mij is ook stressreductie belangrijk, vraag me echter nog steeds af of eventueel aanwezige galstenen bij mij klachten veroorzaken, maar probeer het nu zonder leverreiniging.

Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'dit soort dingen'. Ik neem aan dat je dit soort adaptogene kruiden bedoeld.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan