Rhodiola en Ashwagandha

Eindelijk heb ik vannacht goed geslapen. Maar stond wel moeier op dan dat ik gewend ben met ashwagandha.
Nog even aan kijken. Heb die van Vitals nog niet kunnen bestellen.
 
Hoi Binc, hoe gaat het nu met slapen met de NOW ashwagandha ? Of kan je dat misschien moeilijker beoordelen door alle extra stress ?
Ik ben nog niet opnieuw ermee begonnen , bedenk ik me nu ineens.
 
Het gaat met slapen wel redelijk. Hoewel ik toch meer effect had met die van vitals.
Voelde mezelf daarbij uitgeruster en sliep toch beter.
Maar eerdaags wil ik er toch mee stoppen.
Ik moet eerst nog bloed laten prikken en weer 24 uur urine onderzoek ivm de nieren.
Als ik dat gehad heb wil ik natuurlijk schildklier hormoon gaan nemen.
Gisteren een echo gehad van de nieren.

Ik denk dat die schildklier toch wel al langer een probleem is. Ik heb voor best wel wat aantal jaren steeds behoorlijk warm gehad. Zelfs met vries kou liep ik nog met alleen een trui of dunne jas. Winterjassen, als ik die aan had altijd los.
Altijd met raam open en onder een lakentje. Ik had het nooit koud maar wel bloed verziekend heet.
Dat lijkt in combi met versnelde stofwisseling toch op een te snel werkende schildklier.

Maar nu merk ik dat ik het steeds vaker koud heb. Gisteravond heb ik eerst een uur liggen rillen in bed voordat ik kon slapen.
Dat zijn allemaal weer symptomen van Eem traag werkende schildklier.

Ik wil daarom toch proberen om schildklier hormoon te gaan nemen. Maar dat gaat niet samen met de ashwagandha.

Jij bent er pertinent mee gestopt begrijp ik? Hoe gaat dat dan?
 
Ja dat altijd koud hebben herken ik. Ik loop nu soms al met 2 truien aan in huis....
Ik ben nergens mee gestopt hoor, maar misschien bedoel je Liesje met haar thyreoidum ??
 
Ik dacht te lezen dat je niet meer begonnen was met de Awshwagandha. Daaruit concludeerde is dus dat je ermee bent gestopt?

Ja gisteren heb ik mijn winterdekbed gepakt. Deze had ik nog nooit eerder gebruikt omdat ik dat altijd te warm vond. Nu niet.
 
Ik was idd even gestopt met de Ashwagandha omdat ik steeds zo moe was. Maar ik wil het nog een keer gaan proberen hoor.
 
Misschien dat die van vitals evt beter werkt bij je? Dat deed het bij mij wel.
 
De laatste maanden heb ik verschillende merken Rhodiola uitgeprobeerd.
Volgens de speekseltest heb ik bijnieruitputting en Rhodiola werd mij geadviseerd.

Eerst van het merk Golden Naturals. Hier merkte ik niet zoveel van. Toen deze op was en in de natuurwinkel alleen nog maar het merk Best Choice beschikbaar was heb ik die genomen. Na een paar dagen merkte ik verschil. Meer energie, vrolijker, niet zo snel geirriteerd en emotioneel en het leek wel of ik minder last had van de gevolgen van straling. En het belangrijkste ik sliep veel beter.

Ondertussen kreeg ik de uitslag van de speekseltest en werd mij de Rhodiola van Fytocura geadviseerd. Dit was 1 van de betere werd gezegd in verband met de verhouding van salidroside en rosavin. Die van Best Choice was op en toevallig had ik deze nog staan en ben deze gaan proberen. Maar na een paar dagen merkte ik dat ik er minder profijt van had dan die van Best Choice.

Als ik op de verpakking kijk van de verschillende merken dan zie ik als enige verschil in ingredienten dat er bij Best Choice 30 % polyfenolen in zit. Dit zijn anti-oxidanten.

Zou dit dan de oplossing zijn voor al die gifstoffen in mijn lijf en hoofd? Ik vind de positieve verandering echt zo bizar.

Weet iemand hoe dat zit met polyfenolen? Ik merk met name dat het in mijn hoofd zoveel beter gaat? En ik vraag me af hoeveel polyfenolen kan je dagelijks tot je nemen uit supplementen. iemand een idee?
 
Iemand nog interesse in een volle pot met rhodiola ( best choice ) en een net aangebroken van Ashwaghanda (NOW) ? Ik heb ze beide staan .....
 
Ik vind het een fijn merk ... Overigens wil ik nog wel iets geld voor de onaangebroken pot rhodiola en het liefst samen met de aswagandha samen ( beetje vergelijkbare werking ). Dacht aan 15 euro excl verzenden voor beide samen ( normaal samen 30 euro ). Verzenden kan met ups b.v. voor 4 euro ofzo.
 
Ik wil de ashwagandha wel. Kun je ze in plastic zakje in envevlop doen zodat het door de brievenbus past? Ik geef je er wel wat voor.
 
Is dan 5 euro voor de rhodiola + postzegels en 10 euro voor de ashwagandha + postzegels goed ?
Of celticmyst wil je ze graag in het afgesloten potje krijgen ( dan meer verzendkosten ) ?
 
hoi zonne.
Nee hoor hoeft niet in een potje. Ja 5 euro is prima. Superbedankt alvast. Vraag Mike effe m'n emailadres? Of had je 'n ander idee om aan mijn gegevens te komen?

Via die weg is denk ik het gemakkelijkste?
 
Hoi Zonne. Ik koop ashwagandha van Now bij iherb voor 8.61. Heb net een paar potten besteld die verwacht ik vd week. Dus dan kun je er beter iemand anders blij mee maken.
 
Celticmyst is zal anders even een advertentie op marktplaats maken en de link hier plaatsen. Dan kunnen we zo mailen.

Elkedageenei, zo he, dat scheelt even veel. Volgens mij heb ik er 25 euro voor betaald ! Zijn die van jou ook 450 mg en dan 90 capsules ? Ik neem aan dat je trouwens wel nog verzendkosten en dounane kosten erover moet betalen ?!
 
ja wat een verschil Zonne, 90 caps a 450 mg van Now.
Altijd wel even opletten met verzendkosten. douanekosten heb je boven € 75 dacht ik, daaronder heb je evt bog 6% btw boven 45 pin me niet vast op de bedragen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan