De laatste maanden heb ik verschillende merken Rhodiola uitgeprobeerd.
Volgens de speekseltest heb ik bijnieruitputting en Rhodiola werd mij geadviseerd.
Eerst van het merk Golden Naturals. Hier merkte ik niet zoveel van. Toen deze op was en in de natuurwinkel alleen nog maar het merk Best Choice beschikbaar was heb ik die genomen. Na een paar dagen merkte ik verschil. Meer energie, vrolijker, niet zo snel geirriteerd en emotioneel en het leek wel of ik minder last had van de gevolgen van straling. En het belangrijkste ik sliep veel beter.
Ondertussen kreeg ik de uitslag van de speekseltest en werd mij de Rhodiola van Fytocura geadviseerd. Dit was 1 van de betere werd gezegd in verband met de verhouding van salidroside en rosavin. Die van Best Choice was op en toevallig had ik deze nog staan en ben deze gaan proberen. Maar na een paar dagen merkte ik dat ik er minder profijt van had dan die van Best Choice.
Als ik op de verpakking kijk van de verschillende merken dan zie ik als enige verschil in ingredienten dat er bij Best Choice 30 % polyfenolen in zit. Dit zijn anti-oxidanten.
Zou dit dan de oplossing zijn voor al die gifstoffen in mijn lijf en hoofd? Ik vind de positieve verandering echt zo bizar.
Weet iemand hoe dat zit met polyfenolen? Ik merk met name dat het in mijn hoofd zoveel beter gaat? En ik vraag me af hoeveel polyfenolen kan je dagelijks tot je nemen uit supplementen. iemand een idee?