Ja, Giotto krijgt dus al rauw vlees. Het natvoer is van de biowinkel, dus wel veel vleespercentage en de brokken zijn door jou (Binc) zelf aangeraden als laag in koolhydraten:
https://www.zoobio.nl/wildcat/304-etosha-kip
Ik ga kijken voor die mjamjam.
Giotto heeft laatst een muis (uit de tuin) opgegeten. Ik vond het wel vreselijk, maar hij vond dat kennelijk anders. Ook als hij wel eens een vogel vangt, dan eet hij hem op. Dan is het beest wel uit zijn lijden. Anders, als hij blijft leven, eten de mieren hem op.
Ik ben benieuwd of hij het lekker vind en zal eten idd. Brokken zijn altijd bewerkt ongeacht het merk. Dit moet wel anders kunnen ze er geen brok van maken. Maar ook hierin heb je idd brokken met een hoog vleesaandeel. Met commercieel bedoelde ik eerder Rc en Hills welke veel granen bevatten. Dat zou dan problemen kunnen geven bij een eventuele wissel. Het enige kattenvoer wat ik van de biowinkel ken is Yarrah. Vergis je niet. In dit voer zit nauwelijks vlees. het mag dan wel bio zijn maar niet hoog in vleesaandeel. Dus wellicht is mengen voor hem wel de beste keuze. Ik vraag mezelf trouwens af, als hij zo gretig is op vlees dan snakt ie er misschien wel naar. Ik ben heel benieuwd.
@binc, je hebt gelijk: Beertje eet het rauwe voer niet meer op. Hoeft ook niet meer, ik heb nu iets beters voor haar!
Ja Mike, je hebt haar waarschijnlijk iets voorgezet wat vele malen beter smaakt voor haar en beter in haar straatje past ??