R
Ragnar Peterson
Guest
MPR is dus niet minister President Rutte maar Micro Penis RukkerNee Mark rukt niet,
hij is zij pincet kwijt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MPR is dus niet minister President Rutte maar Micro Penis RukkerNee Mark rukt niet,
hij is zij pincet kwijt
Reken maar dat de deepstate in paniek mode is, geen controle over de nukes they lost the Ball januari 20 2021, the moment Trump left the Whitehouse
Let op : nuclear DETERRENT forces, niet nuclear forcesPutin places Russian nuclear deterrent on highest alert
Russia’s President Vladimir Putin has placed the country’s nuclear deterrent forces on “special” alert amid the Ukrainian crisiswww.rt.com
Wie controleert de nato kernwapens....
Who has the ball
Weet ik, daarom ook bij nato aka VS... Who has the ballLet op : nuclear DETERRENT forces, niet nuclear forces
Daarom houdt het RIVM Tsjernobyl in de gaten, zodra ze kunnen manipuleren moeten de luiers daarom weer opDoe de mondkapjes nog niet weg. Altijd handig als er een atoombom ontploft.
Ze hielpen namelijk ook zo goed tegen virussen, dan houden die eigen gebreide dingen ook vast uranium tegenDaarom houdt het RIVM Tsjernobyl in de gaten, zodra ze kunnen manipuleren moeten de luiers daarom weer op
Let op : nuclear DETERRENT forces, niet nuclear forces
deterrence : afschrikking, ontmoedigingDeterrence theory - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
"Deterrence is widely defined as any use of threats (implicit or explicit) or limited force intended to dissuade an actor from taking an action (i.e. maintain the status quo).[2][3] Deterrence is unlike compellence, which is the attempt to get an actor (such as a state) to take an action (i.e. alter the status quo).[4][5][3] Both are forms of coercion. Compellence has been characterized as harder to successfully implement than deterrence.[5][6] Deterrence also tends to be distinguished from defense or the use of full force in wartime.[2]"
Maar hoe zit het met de kernwapens van Engeland, Frankrijk, China, India en Pakistan?deterrence : afschrikking, ontmoediging
Bovendien zal Biden niet kunnen reageren want heeft de nucleare voetbal niet in bezit.
Maw het gebruik van deze tactiek door Putin is optics
China India Pakistan gaan zich hier niet mee bemoeien, Engelsen en Fransen hebben net zoveel controle over hun kernwapens als Nederland geenMaar hoe zit het met de kernwapens van Engeland, Frankrijk, China, India en Pakistan?
Netjes verpakt in het magazijn (naast de Ivermectine) en onder het stof hoop ik. Liggen daar wss al zo lang dat hun radioactiviteit al uitgewerkt is. En als Xi inderdaad meewerkt is dat ook 1 minderMaar hoe zit het met de kernwapens van Engeland, Frankrijk, China, India en Pakistan?
De angst verspreid zich al aardig...Netjes verpakt in het magazijn (naast de Ivermectine) en onder het stof hoop ik. Liggen daar wss al zo lang dat hun radioactiviteit al uitgewerkt is. En als Xi inderdaad meewerkt is dat ook 1 minder
Heb die indruk ook, MSM werkt nog steedsDe angst verspreid zich al aardig...
Behoorlijk, krijg berichtjes van ‘wakkeren’ die zich vreselijk zorgen maken om nucleaire oorlog zoals ook in onze moederhart groep. De paniek is gewoon voelbaar door het scherm heen. ik reageer er niet meer op wel 1x gedaan,heel kortaf en ben er nu klaar mee. Ik sta echt te ver aan the other side maar er zijn anderen die ze wel geruststellen dusDe angst verspreid zich al aardig...