Rusland

Artikelen zoals deze van frontnews zetten wakkeren ook enorm in de angstmodus.
Oh Hans! er komt een atoomoorlog!

En deze kreeg ik ook doorgestuurd 🥱

Laatst bewerkt:
We moeten banger zijn voor de EU met hun wapen leverancies aan Oekraïne, althans de plannen die ze hebben....
Niet dat het gaat lukken, maar juist de EU stuurt aan op een oorlog..

Een brand proberen te blussen met benzine is nooit een goed plan.

WOW!!

Vladimir Putin's pagina is van WEF website gehaald, de link geeft nu:

"Sorry, but we can’t find the page you were looking for"​

Zoekfunctie op "Putin" WEF website:

Huidige link werkt niet meer:

Via "wayback machine archive" is te zien dat zijn pagina op WEF nog tot 26 februari online was!!

Archief screenshot van WEF website:

Rusland weigert de infrastructuur uit te schakelen. De energie, het water, en het internet doen het nog. Ze proberen de mensen niet boos te maken, en ze proberen het niet zo ver te laten gaan dat er veel opnieuw moet worden opgebouwd wanneer ze een nieuwe regering installeren,​

Rusland weigert de infrastructuur uit te schakelen. De energie, het water, en het internet doen het nog. Ze proberen de mensen niet boos te maken, en ze proberen het niet zo ver te laten gaan dat er veel opnieuw moet worden opgebouwd wanneer ze een nieuwe regering installeren,​

Maar nog denken zelfs veel ‘wakkeren’ dat Poetin the bad guy is. Zelfs aan onze kant geloven mensen blind wat er al die jaren voorgekauwd is. Poetin is baaaaddddd en EU is er voor ons. Jaja..tuurlijk. 😎

Maar nog denken zelfs veel ‘wakkeren’ dat Poetin the bad guy is. Zelfs aan onze kant geloven mensen blind wat er al die jaren voorgekauwd is. Poetin is baaaaddddd en EU is er voor ons. Jaja..tuurlijk. 😎
Ik ben zo'n 35 jaar getraind op Russische beer bad.... Bedenk dat in de jaren 80 van de vorige eeuw bij een conventionele aanval dus zonder bio chemische of nucleaire wapens de Russen in 7dagen konden zwemmen in de Atlantische Oceaan en de Noordzee, dat is daarna flink veranderd 2 jaar geleden was dat flink veranderd 4 dagen

Hahaha was weer ff op Theugnieuws net.
Even gemengd in een discussie daar.. ben ik geblokkeerd🤣🤣🤣 geweldig dit. Beetje pro Poetin en je wordt eraf gesodeflikkert🤪
Fuck Theugnieuws!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan