Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prominente Spaanse politicus neergeschoten, op dag van gevoelige politieke deal
Volgens de politie is de politicus Alejo-Vidal Quadras bij bewustzijn naar het ziekenhuis gebracht. Hij is niet in levensgevaar.nos.nl
In Madrid is prominent politicus Alejo-Vidal Quadras op straat neergeschoten, melden Spaanse media. De voormalige leider en medeoprichter van de populistisch-rechtse partij Vox zou zijn geraakt in zijn gezicht. De 78-jarige is bewusteloos opgenomen in het ziekenhuis.
Volgens publieke omroep RTVE gaat de politie uit van een gerichte moordaanslag. Quadras heeft één schotwond, in of bij zijn bovenkaak, schrijft krant El País. Bronnen bij de ambulancedienst zeggen dat zijn situatie stabiel is.
Eerst was hij PP en voorzitter van de Generalitat, Catalunia.Prominente Spaanse politicus neergeschoten, op dag van gevoelige politieke deal
Volgens de politie is de politicus Alejo-Vidal Quadras bij bewustzijn naar het ziekenhuis gebracht. Hij is niet in levensgevaar.nos.nl
In Madrid is prominent politicus Alejo-Vidal Quadras op straat neergeschoten, melden Spaanse media. De voormalige leider en medeoprichter van de populistisch-rechtse partij Vox zou zijn geraakt in zijn gezicht. De 78-jarige is bewusteloos opgenomen in het ziekenhuis.
Volgens publieke omroep RTVE gaat de politie uit van een gerichte moordaanslag. Quadras heeft één schotwond, in of bij zijn bovenkaak, schrijft krant El País. Bronnen bij de ambulancedienst zeggen dat zijn situatie stabiel is.
Leg eens uit hoe dat zit met Puigdemont. Ik loop volgens mij achter. Het laatste wat ik.heb gehoord is dat hij eerst Spanje ontvluchtte en ik dacht uiteindelijk door Belgie werd uitgeleverd en.daar in de bak is beland.
Mike
Wat zijn Pedro Sánchez en Carles Puigdemont overeengekomen ?
Met zijn eenzijdige onafhankelijkheidsverklaring is Puigdemont tegen de Spaanse Constitutie ingegaan.Ik zit er niet zo in als jij. Explain it to me like I'm a 5-year-old.
Mike