Zeg ik nu iets verkeerds als ik VOOR Puidgmont ben?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier in Spanje wel.Zeg ik nu iets verkeerds als ik VOOR Puidgmont ben?
Mike
Ga dit nog eens verder onderzoeken, maar die beschuldigingen zijn gemaakt door de de vorige regering, maw rechts.Ik ben geen Spanjaard, maar ik was (en ben) VOOR de Catalaanse onafhankelijkheid. Dat deze door de Spanjaarden algemeen wordt gezien als 'ongrondwettelijk' is voor mij van nul en generlei waarde, aangezien een grondwet niets waard is als er niet geluisterd wordt naar een aanzienlijk deel van de bevolking. De beschuldigingen van 'opruiing' en 'verduistering' doen sterk denken aan de reactie van een dictatoriaal regime dat het juridische apparaat (en dus ook de grondwet) misbruikt om politieke tegenstanders te criminaliseren. We hebben dit nu al te vaak gezien bij o.a..Willem Engel, Michael Ballweg, vader en dochter Kuit en recentelijk nog bij Reiner Fuelmich.
Mike
er zijn ca 48.000.000 spanjaardenIk ben geen Spanjaard, maar ik was (en ben) VOOR de Catalaanse onafhankelijkheid. Dat deze door de Spanjaarden algemeen wordt gezien als 'ongrondwettelijk' is voor mij van nul en generlei waarde, aangezien een grondwet niets waard is als er niet geluisterd wordt naar een aanzienlijk deel van de bevolking. De beschuldigingen van 'opruiing' en 'verduistering' doen sterk denken aan de reactie van een dictatoriaal regime dat het juridische apparaat (en dus ook de grondwet) misbruikt om politieke tegenstanders te criminaliseren. We hebben dit nu al te vaak gezien bij o.a..Willem Engel, Michael Ballweg, vader en dochter Kuit en recentelijk nog bij Reiner Fuelmich.
Mike
Er valt wel iets voor te zeggen dat regio's vrij zijn om zich van landen af te splitsen of aan te sluiten. Nu is het wel zo dat Puigdemont heult met Sanchez een van de grootste deepstate actoren die Spanje de laatste tijd heeft gehad. In welke mate veraadt hij zijn eigen kiezers uiteindelijk?Ik ben geen Spanjaard, maar ik was (en ben) VOOR de Catalaanse onafhankelijkheid. Dat deze door de Spanjaarden algemeen wordt gezien als 'ongrondwettelijk' is voor mij van nul en generlei waarde, aangezien een grondwet niets waard is als er niet geluisterd wordt naar een aanzienlijk deel van de bevolking. De beschuldigingen van 'opruiing' en 'verduistering' doen sterk denken aan de reactie van een dictatoriaal regime dat het juridische apparaat (en dus ook de grondwet) misbruikt om politieke tegenstanders te criminaliseren. We hebben dit nu al te vaak gezien bij o.a..Willem Engel, Michael Ballweg, vader en dochter Kuit en recentelijk nog bij Reiner Fuelmich.
Mike
De autonome gebieden hebben hier al redelijk eigen bestuur hoor, en zeker Cataluña. Meer dan in de rest van Europa althans.Er valt wel iets voor te zeggen dat regio's vrij zijn om zich van landen af te splitsen of aan te sluiten. Nu is het wel zo dat Puigdemont heult met Sanchez een van de grootste deepstate actoren die Spanje de laatste tijd heeft gehad. In welke mate veraadt hij zijn eigen kiezers uiteindelijk?
De beste oplossing voor Spanje zou zijn om naar een politiek systeem toe te werken zoals de VS. Staten met veel eigen bestuur.
Ik heb niks gezegd over Deep State. Als dat in het spel is, is er Deep State van beide kanten.Het enige wat ik tot nu toe lees is dat Catalonie op eigen kracht gedoemd is om te falen omdat de Spaanse overheid hen bankroet kan maken of op andere manieren dwars kan zitten. Ik zie nog steeds geen deep state-agenda achter de onafhankelijkheidscampagnes die er in het verleden waren, wel staatsterreur van de Spaanse overheid. Wie is hier dan deep state?
Mike