Spanje

Van de iets meer dan 43% die stemden in het 'illegale' referendum stemde 92% voor de Catalaanse onafhankelijkheid. 900 mensen raakten gewond door politiegeweld en diverse stembureaus werden met geweld gesloten.


Mike
 
Herinner dat stemmachjines in Latijns Amerika gebruikt van Spanje komen,dat de regeringscoalitie,met de de partij Podemos gelinkt is aan de corruptie in Venezuela.

Indra, stemmachines, werden zelfs genoemd in de verliezingen van de VS dd 2020
 
De Guardia Civil onderzocht, in het kader van de activiteiten van de zelfbenoemde Catalaanse CNI, de ontwikkeling van een computerapplicatie genaamd Vocdoni die de mogelijkheid bood om op een veilige manier verkiezingen te organiseren. De agenten van de Guardia Civil vonden op de telefoon van een van de onderzochte personen een document over dit door de Generalitat gepromote platform waarin een lijst met "belangrijke partners" stond. Een van hen was de Open Society Foundation, geleid door magnaat George Soros.
Een van de landen waar ze beweren diensten te verlenen is Spanje en het hoofdkantoor is in Barcelona.
Om inzicht te krijgen in de herkomst van de fondsen die zijn ontvangen door de Estse bedrijven die de Vocdoni-applicatie hebben gemaakt, is een reeks reizen naar Brussel (België), de woonplaats van Carles Puigdemont, waargenomen", aldus het onderzoek.
 
Klopt, de aantijging van Puigdemont als zijnde DS komt van Colloquial. Ik heb die onafhankelijkheidsstrijd destijds gevolgd in 2017 en zag alleen maar een fascistische Spaanse overheid. Ik ga me nog meer verdiepen in de achtergrond hiervan en kom er nog op terug!

Mike
Ik weet niet zeker of Puigdemomt DS is. Dat is iets wat ik mij af vraag. Er zijn meerdere landen met afscheidingsbewegingen en een deel daarvan is organisch ontstaan. Telkens als het VK een stap verder in de richting van de Brexit zet wakkert de EU in Schotland het separatisme aan.

En Sanchez is een van de meest dictatoriale DS premiers die Spanje ooit heeft gehad. Ik vraag me dan af wat voor een water je bij de wijn hebt moeten doen om daar een deal me te sluiten.

Barcelona stikt ook van de Antifa enzo. Dat voorspelt niet veel goeds voor het bestuur van een eventueel zelfstandig Catalonië.
 
De Guardia Civil onderzocht, in het kader van de activiteiten van de zelfbenoemde Catalaanse CNI, de ontwikkeling van een computerapplicatie genaamd Vocdoni die de mogelijkheid bood om op een veilige manier verkiezingen te organiseren. De agenten van de Guardia Civil vonden op de telefoon van een van de onderzochte personen een document over dit door de Generalitat gepromote platform waarin een lijst met "belangrijke partners" stond. Een van hen was de Open Society Foundation, geleid door magnaat George Soros.
Een van de landen waar ze beweren diensten te verlenen is Spanje en het hoofdkantoor is in Barcelona.
Om inzicht te krijgen in de herkomst van de fondsen die zijn ontvangen door de Estse bedrijven die de Vocdoni-applicatie hebben gemaakt, is een reeks reizen naar Brussel (België), de woonplaats van Carles Puigdemont, waargenomen", aldus het onderzoek.
Klinkt als meer demonisering van Puigdemont door een 'weaponized politie- en juridische macht.

Mike
 
Ik weet niet zeker of Puigdemomt DS is. Dat is iets wat ik mij af vraag. Er zijn meerdere landen met afscheidingsbewegingen en een deel daarvan is organisch ontstaan. Telkens als het VK een stap verder in de richting van de Brexit zet wakkert de EU in Schotland het separatisme aan.

En Sanchez is een van de meest dictatoriale DS premiers die Spanje ooit heeft gehad. Ik vraag me dan af wat voor een water je bij de wijn hebt moeten doen om daar een deal me te sluiten.

Barcelona stikt ook van de Antifa enzo. Dat voorspelt niet veel goeds voor het bestuur van een eventueel zelfstandig Catalonië.
Puigdemont is zeker niet links maar centrum-rechts. Hij kiest eieren voor zijn geld: regeringsdeelname in ruil voor ontslag van rechtsvervolging. Wie weet krijgt hij op.die manier ook meer gedaan voor de Catalanen.

Mike
 
Puigdemont is zeker niet links maar centrum-rechts. Hij kiest eieren voor zijn geld: regeringsdeelname in ruil voor ontslag van rechtsvervolging. Wie weet krijgt hij op.die manier ook meer gedaan voor de Catalanen.

Mike
Puidgemont in zijn jeugd sociaaldemocraat, later in een coalitie (Junts pel Si) links, nadien PDEC, centraalrechts-pro europa
Maw zo een beetje vanalles
 
Puigdemont is zeker niet links maar centrum-rechts. Hij kiest eieren voor zijn geld: regeringsdeelname in ruil voor ontslag van rechtsvervolging. Wie weet krijgt hij op.die manier ook meer gedaan voor de Catalanen.

Mike
Hopelijk. Dan nog oppassen dat hij niet verraden wordt door die Sanchez, want dat is het slechtse wat Spanje kan overkomen.
 
Hopelijk. Dan nog oppassen dat hij niet verraden wordt door die Sanchez, want dat is het slechtse wat Spanje kan overkomen.
Puidgemont in een interview over Sanchez heeft zelf gezegd dat Sanchez een pertinent leugenaar is en aan hem zelfs nog geen tweedehandsauto zou verkopen.

Het zogezegde pact zegt al genoeg want als men dat pakt leest,ziet men dat er nog TOTAAL geen pakt is. Nul komma nul is men overeengekomen. Het enige dat ze overeengekomen zijn is dat ze gaan vergaderen.
 
En ook al andere hoofdsteden betogingen tegen de amnestie en Sanchez,9de dag op rij.

vb Madrid volgens organisatie 500.000 personen, volgens regering 80.000
 
Ben ik nou gek of die Spanjasrden? De Catalaanse seperst8sten hebben niets misdaan en verdienen ook amnestie!

Mike
 
De woorden van koningin Sofia in de VN kort na haar terugkeer van de Bilderberg 2014 bijeenkomst, na het aftreden van Juan Carlos de Borbón, zijn veelzeggend, toen een journalist haar vroeg wat er vanaf dat moment in Spanje ging gebeuren: "Alles blijft hetzelfde", antwoordde de vorstin krachtig.

Wat is het standpunt van de Bilderberg Club over het Catalaanse onafhankelijkheidsproject? De leden van deze machtige en elitaire entiteit zijn tegen afscheiding.

In 1991 werd de toenmalige president van de Catalaanse Generalitat, Jordi Pujol, uitgenodigd voor de bijeenkomst van de Club dat jaar in de Duitse stad Baden-Baden.
De ontgoocheling over de leider werd al snel duidelijk toen hij een deel van zijn toespraak aan het Catalaanse nationalisme wijdde. Hij werd dus niet opnieuw uitgenodigd. Hij was zich er waarschijnlijk niet van bewust dat nationalisme een scheldwoord is op Bilderberg. De voorlichter van de organisatie, Prins Bernard der Nederlanden, werd het nooit moe om tijdens de bijeenkomsten te herhalen dat "het moeilijk is om mensen die in nationalisme zijn opgevoed te heropvoeden. Het is heel moeilijk om hen ervan te overtuigen hun soevereiniteit op te geven ten gunste van een supranationale instelling.

In 2015 verzekerde Mas dat hij de wet niet zou overtreden om het soevereiniteitsoverleg van 9 november uit te voeren. De president verzekerde hen dat de oplossing voor het verslechteren van het overleg autonome verkiezingen zouden zijn. Sinds die dag was het einde van Mas zeer nabij.

Een andere Bilderberg pion, Javier Solana, voormalig secretaris-generaal van de NAVO en voormalig secretaris-generaal van de Raad van Europa, kreeg de opdracht om Mas te vertellen dat de EU de opstand van een onafhankelijk Catalonië binnen haar gelederen niet zal tolereren. Het zou een slecht voorbeeld zijn voor iedereen met pretenties van zelfbeschikking. Bovendien zouden ze ipso facto uit de NAVO worden gezet.

Maar de mogelijke isolatie en de internationale blokkade zouden niet de genadeslag zijn. De genadeklap is Bilderbergs geheime manipulatie van het onafhankelijkheidsproces om af te maken wat veertig jaar geleden begon met de Eerste Transitie en werd voortgezet door Juan Carlos te dwingen af te treden en de Tweede Transitie in te luiden: een Spanje bouwen dat is afgestemd op de mondiale elite en niet op de Spanjaarden, of dat nu Catalanen, Leonezen, Basken of Andalusiers zijn. "Er moet iets in de plaats komen van regeringen en particuliere macht lijkt me de juiste entiteit om dat te doen", sprak David Rockefeller in de jaren 90 onverstoorbaar op de pagina's van Newsweek.

De strategie van Bilderberg is om het Catalaanse kruitvat te gebruiken om de oprichting van een federaal Spanje af te dwingen.
Voormalig president Felipe González in 2015: "De beste staatsstructuur is een federale", zei hij nadat hij had nagedacht over Catalonië.

Aan het federale banket nemen Pedro Sánchez (de laatste gast op de Bilderbergbijeenkomsten), Albert Rivera, Alberto Garzón, Ximo Puig, Miquel Iceta en Juan Carlos Monedero deel toen hij deel uitmaakte van het uitvoerend orgaan van Podemos (extreem links).

Om de federatie uit te voeren "moet de grondwet worden bijgewerkt".
Het verraderlijke is dat degenen die echt in gedachten hebben hoe het federale model in Spanje moet worden geïmplementeerd en hoe onze grondwet zal worden gemuteerd, de eigenaars zijn van geld, industrieën, wetten, parlementen... Met andere woorden, de private macht waar Rockefeller het over heeft.

Op dit moment is Catalonië de sleutel tot de federatie en de hervorming van onze grondwet. Alles binnen de wet, natuurlijk. En in het geheim.

 
De modus operandi heeft overeenkomsten met de Arabische Lente, de oorlog in Kosovo en wat er gebeurde op het Maidanplein in Oekraïne. Hier heeft de uitdager voet aan de grond gekregen in Catalonië, dat hij wil afscheiden van Spanje en wil integreren in een nieuw politiek systeem onder leiding van globalocraten.
Open Society, de NGO van George Soros, heeft een deel van het Catalaanse proces gefinancierd door Diplocat, de pro-onafhankelijke denktank Cidob en het initiatief #parlem #hablemos te betalen.

Wat er op het spel staat in Catalonië is niet onafhankelijkheid, maar de vernietiging van een historische natiestaat. Voor de mondiale elite is de afbraak van de hele Spaanse politieke kaart een noodzakelijk proces om de nieuwe fase van de nieuwe wereldorde te implementeren, waarvan het uiteindelijke doel is om een mondiale regering te creëren.
 
Ik heb onvoldoende kijk op wat daar speelt achter de schermen. Werkt Puigdemont volgens jou voor Soros of juist niet?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan