Spanje

Tja, dat Franco-trauma daar in Spanje. Daarom zijn ze zo links daar. Dus nu ook niet janken over die Sanchez, it's your bed so you lay in it.

Mike
 
En dit is de minister van defensie :

1700774022848.png


Ze adopteert een fillipijns meisje en geeft die later terug aan een opvang omdat het kind rebels is
 
En in Sevilla staat een kerststal LGHTBI of hoe dat ook mag heten.

Met 2 Jozefs ipv Jozef en Maria
 
Maar gelukkig hebben ze geen Franco meer daar. Die Spanjaarden zijn ongelooflijk hypocriet.

Mike
Ik kan je zeggen dat de meerderheid die ik tegenkom en vraag van de ouderen allen pro Franco zijn. Maar de jeugd weet volgens mij niet eens wie Franco is.

Mijn kinderen, 22 en 18, hebben in ieder geval in school niks over Franco geleerd.
 
En dit is de minister van jeugd aan het werkl met een ipad .




Nog eentje vandeze, en deze is echt geweldig. :ROFLMAO:. Eigenlijk meer dit 😭 maar ja.

´
´Werkloosheid wordt gecreëerd door degenen die werknemers ontslaan. En degenen die ontslaan zijn de werkgevers.
Als we een einde maken aan de werkgevers, maken we een einde aan de werkloosheid. ´
 
Dus nu ineens is Catalonie weer geen Spanje? Leg dat maar uit aan die hypocriete massa Spanjaarden die dagelijks de straat op gaan!

Mike
 
Franco :
Dus nu ineens is Catalonie weer geen Spanje? Leg dat maar uit aan die hypocriete massa Spanjaarden die dagelijks de straat op gaan!

Mike

Dat zeg ik hier niet, maar Cataluña heeft ZIJN EIGEN ambassade, zijn eigen regering. Die EIGEN ambassade dat is iets wat de andere 16 communidades NIET hebben.

Daarenboven gaan zijn op straat TEGEN de AMNESTIE. Niet tegen Cataluña.

Dat zijn wel degelijk verschillen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan