Spanje

Zoals je zegt . WAS

De derde enquête van het jaar door de Baròmetre d'Opinió Política van het Centre d'Estudis d'Opinió (CEO) van de Generalitat (Catalaanse regering) laat een lichte daling zien in de steun voor afscheiding, waardoor de Nee-stem met één punt het voordeel kan verlengen dat de Nee-stem al vier jaar heeft. In een enquête die midden in de onderhandelingen tussen ERC en Junts en PSOE voor de investituur van Pedro Sánchez werd uitgevoerd, zou 52% van de burgers voor de nee-stem kiezen in een hypothetisch referendum over onafhankelijkheid, vergeleken met 41% die voor de ja-stem zou kiezen.
Als je de voltallige leiding van de beweging arresteert dan heb je de ruggengraat van die beweging gebroken. Logisch dat men dan afhaakt en gedemotiveerd raakt. Je woont al te lang in dat land van hypocrieten, Jim, je lbent er door besmet geraakt.

Mike
 
Als je de voltallige leuding vam de beweging arresteert dan heb je de ruggengraat van die beweging gebroken. Logisch dat men dan afhaakt en gedemotiveerd raakt. Je woont al te lang in dat land van hypocrieten, Jim, je lbent er door besmet geraakt.

Mike
Oh nee hoor helemaal niet.

Van mijn part mogen ze gerust onafhankelijk worden. Graag zelfs.
Maar wel hun schulden terugbetalen.

Ik tracht alleen maar de andere zijde te laten zien. Waarom trachten ze het ONgrondwettelijk te doen als er wel degelijk grondwwettelijke mogelijkheden zijn ?

Volgens mij simpel, omdat er nu dus aldat gedoe ontstaat en als ze het grondwettelijk zouden doen, reken maar dat de Spaanse bevolking in grote getallen VOOR is.

En die amnestiewet is niet zozeer die wet, maar het feit dat er hierdoor geen scheiding van de machten meer is en geen gelijkheid van burgers meer is.

Die Catalaanse veroordeelden zijn veroordeeld voor corruptie, verduistering en opruiing. NIET voor rebellie.
 
Oh nee hoor helemaal niet.

Van mijn part mogen ze gerust onafhankelijk worden. Graag zelfs.
Maar wel hun schulden terugbetalen.

Ik tracht alleen maar de andere zijde te laten zien. Waarom trachten ze het ONgrondwettelijk te doen als er wel degelijk grondwwettelijke mogelijkheden zijn ?

Volgens mij simpel, omdat er nu dus aldat gedoe ontstaat en als ze het grondwettelijk zouden doen, reken maar dat de Spaanse bevolking in grote getallen VOOR is.

En die amnestiewet is niet zozeer die wet, maar het feit dat er hierdoor geen scheiding van de machten meer is en geen gelijkheid van burgers meer is.

Die Catalaanse veroordeelden zijn veroordeeld voor corruptie, verduistering en opruiing. NIET voor rebellie.
Waren de Spanjaarden massaal op straat toen hun grondrexhten werden geschonden tijdens de 'pandemie'? Nee. Dan heb je nu ook geen recht van spreken. Jij beschreef dat ze braaf in de brandende zon aan het strand nog hun maskers droegen. Hypocriet volk!

Mike
 
Waren de Spanjaarden massaal op straat toen hun grondrexhten werden geschonden tijdens de 'pandemie'? Nee. Dan heb je nu ook geen recht van spreken. Jij beschreef dat ze braaf in de brandende zon aan het strand nog hun maskers droegen. Hypocriet volk!

Mike
In de steden wel hoor, maar niet in de % mate volgens mij zoals in bv NL. Kwam op niks op nieuws uiteraard.
Naar mijn normen veel te weinig.


Hier zag ik er vandaag nog eentje alleen in de auto met een masker op.
 
Op 10 november jongstleden verkrachtte een groep van vijf Marokkaanse jongeren tussen de 15 en 16 jaar een 15-jarig meisje in een open veld in Dolores, Alicante. De individuen zijn naar verschillende onderwijscentra gestuurd met een straf die alleen inhoudt dat ze een cursus seksuele voorlichting moeten krijgen.
 
Zojuist manifestanten opgepakt in Madrid, calle Ferraz, omdat ze de rozenkrans aan het bidden waren :

 
Kwam dit zonet tegen tijdens lezen van vervolging Christenen in Romeinse tijd.

Oorsprong Spaanse stierenvechten misschien ?? :

The Red Phrygian Cap of Mithras, It symbolizes the sacred acts of Initiation, Sacrifice, Liberty, Revolution, Enlightenment, and Brotherhood. The origins of the Phrygian Cap can be traced to the child sacrificing false god Baal. The earliest statue of Baal can be seen wearing a pointy hat with a ball at the top of it, signifying the importance of the Phrygian Cap to the cabal - http://whale.to/c/phrygian.html
Constantine was devoted to Mithraism or the Cult of Mithras. Worshippers of Mithras had a complex system of seven grades of initiation and communal ritual meals. Initiates called themselves syndexioi, those 'united by the handshake'.
Mithraism was identified as Sun worship by modern historians. Their main ritual involved sacrificing a bull to the Pagan Sun God.
 
Dat is zoiets zeggen als: zonder sigaretten was er geen tabak meer.

Mike
Toch niet, want dat bepaalde stierenras wordt enkel in stand gehouden/gekweekt voor die sterengevechten. Of ze moeten er een paar in de zoo gaan zetten.

Dat is niet zomaar een gemiddeld nederlands of belgisch stiertje.
 
De gesprekken tussen Sanchez en Puidgemont gebeuren onder controle van de Stichting Henri Dunant in Zwitserland.

Ongeveer 25% van de financiering komt van Norway, the Netherlands, Sweden, Switzerland, the United Kingdom, and Denmark.

Hier is de connectie met Soros, Bill Gates, ...
nl. Open Society Stichting en George Soros Stichting zijn allen donateurs.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan