spierziekte ALS

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
En dan is er nog die mysterieuze therapeut die Lyme zonder twijfel kan aantonen, maar die desondanks niet met naam genoemd zal worden...

Mike

 
En bovendien met 99% zekerheid in 5 weken kan genezen.

Dat zonder twijfel aantonen kan elke LBA therapeut blijkbaar ook, alleen heb ik daar mijn zeer sterke twijfels over.

 
Quote:
Dus de LBA test die een kennis van mij enige tijd geleden heeft gedaan en waar de conclusie uit kwam dat ze lyme had is van nul en generlei waarde.

Immers is iedereen besmet met lyme dus hoe weet je dan dat haar klachten daarvandaan komen?


Hallo Pike,

nou, nee hoor.

Veel mensen geloven het niet dat zij lyme hebben: dan willen ze toch graag die kurketrekkers in het bloed zien rondzwemmen voordat ze het voor waar aannemen.

De methode noemde Dave Asprey dacht ik niet in zijn interview of ik kon het niet verstaan.

Als je het wil weten kun je hem een mail sturen uiteraard.

Voor mij maakt het niets uit, ik weet allang dat als mensen hun immuunsysteem kwijt zijn dat de borreliabacterie 1 van de hoofdziekers gaat zitten zijn omdat deze bacterie direcht het immuunsysteem aanvalt: iets wat geen enkele andere microbe flikt.

 
Ik concludeer hier slechts 1 ding uit: Lyme-patienten willen helemaal niet genezen. Als er iemand is die 99% van de patienten er binnen 5 weken vanaf kan helpen, zou ieder weldenkend mens dit van de daken schreeuwen!

Mike

 
Elke lba-deskundige kan bevestigen dat het merendeel van het mensenbloed borreliabesmet is.

Dit gegeven wordt uiteraard onderuitgehaald door Tros Radar.

Geen idee waarom ik jou dit Pike ook allemaal moet uitleggen.

Verdiepen jullie je eens in de test van Bowen: dr. Joanna Witacker die van de markt gehaald moest worden vanwege de vele positieve resultaten.

Het mag gewoon niet helder worden.
Quote:
In de USA, ontwikkeld door JoAnne Whitaker, wordt een nieuwe test gebruikt. Deze gaat uit van een directe antigeen bepaling met een speciale antigeenkleuring. Geen kleuring in traditionele zin, maar er wordt gebruik gemaakt van een fluorescerende stof die aan het bloed of urine wordt getitreerd. In steeds lagere verdunningen wordt deze stof toegevoegd tot een punt waarbij de fluorescentie alleen nog slechts zichtbaar is aan de Borrelia. Met deze directe immunofluorescentietest kun je de bacterie rechtstreeks bekijken onder een fluorescentiemicroscoop. De test pretendeert 100% nauwkeurigheid met de kweek. Het bijzondere aan de test is dat de antilichamen zich hechten aan zowel de spirocheet alsook aan de celwandloze bacterievorm of L-vorm. Op deze manier is Borrelia aan te tonen in bloed, moedermelk, urine, traanvocht, placentaweefsel, sperma, spinaalvocht, voetnodulus, vingergewrichtsvocht en Afrikaans stof.

De kritiek richt zich op de grote hoeveelheden positiefuitslagen.

http://www.klassiek-homeopaat.info/ziekte-lyme/

Of zoals Desiree Rover het stelt in haar stuk, nog meer helderheid over repressie aangaande waarheidsvinding over dit onderwerp (ze begint te praten over Prof. Lida Mattman, nobelprijswinnaar die het boek schreef over ¨stealth pathogens¨ (de borrelia bedient zich van zeer veel verstopmechanismen)):
Quote:
Gelet op haar levensreddende rol in de onderkenning, en het aantonen van de ziekte van Lyme, is het ronduit verbazend dat deze ruim 80-jarige, in 1988 voor de Nobelprijs genomineerde wetenschapper haar laboratorium heeft moeten sluiten, en vervolgens haar labtests in het onweerlegbaar vaststellen van borreliose helemaal heeft moeten staken… op bevel van het Michigan State Attorney’s Office, en op straffe van detentie, of van een boete van 5000 dollar per dag. Eveneens opmerkelijk is dat verschillende Amerikaanse artsen in bekende ’Lyme-gebieden’ hebben laten weten in hun behandeling van Lyme-patiënten van officiële zijde zeer nadrukkelijk te worden tegengewerkt. Onder hen is de meer dan 70 jaar oude Charles Ray Jones, een kinderarts die met groot succes zo’n 7000 Lyme patiëntjes heeft behandeld. Overigens, hoe meer succesvol de desbetreffende arts is, des te meer hij/zij onder vuur komt te liggen.

Effectieve labtests

Zodra de infectie niet voortdurend actief is, en ook niet in contact is met het door het bloed getransporteerde immuunsysteem, dan stopt het lichaam met de productie van antilichamen. Terwijl het niveau daarvan daalt, is de infectie nog steeds aanwezig, ook al is deze diep weggestopt in hersenen, pezen, hart, zenuwen, blaas, ogen of gewrichten. Door het verbod op Mattman’s Gold Standard Test is er dus grote behoefte aan een andere test die Bb ook in deze situaties kan constateren.

Het is Dr. Jo Anne Whitaker gelukt Borrelia in de cel te fotograferen. En ook zij toont aan dat vrijwel iedere Parkinsonpatiënt positief test voor borreliose. Is dit de reden waarom in de hersenen van zeer vele jong overleden ’Parkinsonpatiënten’ (30- en 40-jarigen) de voor deze ziekte zo kenmerkende tekenen van degeneratie ontbreken?

Zelf al zestig jaar een ernstige Lymepatient, ontwikkelde Dr. Whitaker de ’Positive Bowen Rapid identification profile test’ (RIBb©). Deze op levend bloed gebaseerde test volgens een fluorescente antilichamen techniek geeft binnen een uur uitsluitsel. Iedere van Whitaker’s oorspronkelijke testresultaten werd door prof. Mattman gecontroleerd, en bleken 100% correct. Met haar volgende stap, de ’Quantative Rapid Identification of Bb’(Q-RIBb©) kan Dr. Whittaker niet alleen de aanwezigheid van de borreliabacterie aantonen, maar ook de mate van besmetting. Door de gifstoffen die vrijkomen indien Borrelia en de andere aanwezige ziekteverwekkers – door welke behandeling dan ook – worden gedood, is dit laatste cruciale informatie in het bepalen en uitvoeren van de therapie.

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P454

Kennelijk mag hier op dit forum alleen selectief omgegaan worden met bevindingen nobelprijswinnende wetenschappers.

 
Waar het om gaat, Lievergezond, is dat er beweerd wordt dat er een relatief eenvoudige en snelle behandeling en behandelaar is en dat ook jij deze niet met naam en toenaam noemt. Is geheimzinnigheid soms ook een symptoom van Lyme?

Mike

 
Omdat het reguliere hoek en/of radar wordt ontkent zegt mij nog niet dat het dan wel of niet waar is.

Als je via een LBA gaat kijken naar iets dat 98% van de mensen heeft dan heeft dat toch geen waarde? Je komt daar met een lijst van klachten en dan kijken ze naar een druppel van je bloed en zien daarin iets dat zo goed als iedereen heeft en dan is de conclusie dat je klachten worden veroorzaakt door lyme. Hier klopt toch iets niet ?

Logischerwijs zou je dan gewoon alle onderzoeken achterwege kunnen laten en gewoon aannemen dat er bij onbegrepen klachten sprake is van lyme.

Want het aantonen ervan is nutteloos omdat er ALTIJD sprake is van een lyme besmetting

 
Quote:
Want het aantonen ervan is nutteloos omdat er ALTIJD sprake is van een lyme besmetting


Nou Pike, daar heb je een punt zoals ik al zei, ware het niet dat mensen het en masse ook niet geloven dat het zo is, zoals ik ook al zei, o.a. omdat het een totaal doofpotverhaal betreft. Waarom moet ik dit jou nog allemaal uitleggen?

 
Quote:
Waarom moet ik dit jou nog allemaal uitleggen?



Ik geloof dat wij een beetje langs elkaar heen praten.

 
Quote:
Waar het om gaat, Lievergezond, is dat er beweerd wordt dat er een relatief eenvoudige en snelle behandeling en behandelaar is en dat ook jij deze niet met naam en toenaam noemt. Is geheimzinnigheid soms ook een symptoom van Lyme?


De medische wereld is zeer politiek getint Mike zoals je misschien wel weet.

Hoe meer zieken hoe beter.

Hoe minder geinformeerd over de oorzaak van de ziekten mensen zijn hoe beter.

De artsen en behandelaars die het op zich willen nemen om lymepatienten te behandelen worden zwaar op de nek gezeten: zie bijv. dit artikel http://www.underourskin.com/news/dr-jones-update-crime-and-punishment-ct of kijk eens goed naar Under Our Skin http://www.lymebehandeling.nl/2014/02/03/film-de-ziekte-van-lyme/

De behandelaar over wie het hier eerder ging, daar ben ik geeneens een voorstander van overigens omdat ik mensen ken die daar van de lyme genezen verklaard werden terwijl ze dat niet waren.

Dat zou die behandelaar dan toch allang hebben moeten weten denk ik dan: dat de borrelia niet weg hoeft te zijn als zij niets meer meten.

Ik wil die naam van de behandelaar best noemen als je erop staat Mike, geen probleem.

Maar je riskeert een proces aan je broek, dat zeg ik er maar alvast bij.

Dat heeft die behandelaar namelijk ook gedaan bij de beheerder op lymenet: gedreigd met een rechtzaak.

Toen is de hele discussie achter slot en grendel gezet daar vervolgens kennelijk.

 
Als 98% van de mensen die bacterie meedraagt, wie zegt dan dat die bacterie de oorzaak is van het ziek zijn? Als al die koeien er mee rond lopen en toch nog in staat zijn kalfjes te krijgen, en melk te geven. Ik eet regelmatig rauw rundsvlees, ik drink rauwe melk, nergens last van en mijn kinderen en man ook niet. Ik heb in mijn leven al meer dan eens een teek moeten weghalen, ik had het al lang moeten hebben. Dat je ziek wordt ligt toch niet aan een bacterie die zo te horen overal zit?

 
Dat hele Lyme-verhaal stinkt aan alle kanten, zowel aan de reguliere kant als de alternatieve. Er heerst een soort 'Lyme-paranoia', waarbij het uitgangspunt is dat IEDEREEN het heeft, of dit nu kan worden aangetoond of niet. En als het wordt 'aangetoond' dan is dit vaak indirect 'bewijs' dat evengoed te wijten kan zijn aan iets anders dan Lyme.

Mike

 
Quote:
Ik wil die naam van de behandelaar best noemen als je erop staat Mike, geen probleem.

Maar je riskeert een proces aan je broek, dat zeg ik er maar alvast bij.


Dus Mike riskeert een proces omdat jij iemands naam noemt? Het wordt steeds spannender ;-)

 
Quote:
Als 98% van de mensen die bacterie meedraagt, wie zegt dan dat die bacterie de oorzaak is van het ziek zijn?


hallo Iklustvet: de borrelia is nooit de grondoorzaak van iemands ziekte, maar als je eenmaal verziekt bent van binnen en de borrelia is erbij dan wordt die een mede-oorzaak van belang die je nog verder het ravijn induwt en die je beter niet over het hoofd ziet.

Quote:
Dus Mike riskeert een proces omdat jij iemands naam noemt? Het wordt steeds spannender



Grappig he? Ik wil best de naam noemen.

Ik hoor het wel van Mike.

 
Nee Mike, over dat iedereen lyme heeft: dat heb ik niet gezegd, want er is een wezenlijk verschil tussen de borrelia in je lijf hebben en de klachten hebben van de ziekte van lyme.

 
Quote:
Dus Mike riskeert een proces omdat jij iemands naam noemt? Het wordt steeds spannender

Grappig he? Ik wil best de naam noemen.

Ik hoor het wel van Mike.



Spannend hoor.

Ik ga er even lekker voor zitten...

 
Antwoord van Sally Fallon:

Quote:
I have never heard of anyone getting Lyme from raw milk--can they cite any examples? Seems like just another way to demonize raw milk and red meat.


Kom maar op met die naam!

Mike

 
Ok hier is in elk geval de discussie over het verwijderen van de discussie over de praktijk waar ik het over had op lymenet: http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=6320#p63547

Dit zijn de namen: praktijk Gouweleeuw te Kamerik en praktijk Iseger te Asch.

Laten we Herman https://www.fatsforum.nl/topic/voorstellen-herman/page/2 op gezette tijden in de toekomst nog eens vragen naar zijn bevindingen bij 1 van deze praktijken en laten we dan hier de hele kwestie die speelde op lymenet nog eens dunnetjes overdoen.

 
ik ben ook wel eens in het verleden bij een vader van de genoemde therapeuten geweest.

Je kreeg een waslijst met klachten voor je neus, en daar heeft iedereen wel wat klachten van, en inderdaad komt er dan lyme uit

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan