Jakob,
Quote:
waarom is het paranormale niet te bewijzen dan ?
Als ik aura's kan waarnemen en dat kan ik, zeker tijdens en na mediteren wanneer mijn hersengolven(de link die ik je gaf gaat daarover) zodanig vertraagd zijn en in diepe staat van meditatieve ontspanning bereikt heb, wil dat niet zeggen dat ik aan andere mensen kan bewijzen dat aura's ook bestaan, want het probleem is dat andere mensen vaak erg gespannen zijn en veel te snelle hersengolven produceren, veel volwassene mensen, zo niet wel bijna alle volwassenen zijn zo erg gespannen en ernstig geblokkeerd dat ze zelfs bij slapengaan niet open staan voor de geestelijke en paranormale wereld.
Daarvoor moeten we weer worden als kleine kinderen. De kinderlijke onschuld en onbevangenheid dus, alleen dan kan je open staan voor de paranormale wereld. Dat houdt dus in dat je niet bevangen mag zijn door het ego. Daarom dus kunnen kleine kinderen portrettekeningen maken met aura eromheen, want veel kleine kinderen zien aura's, energieën en kleuren om mensen heen, een paranormaal(nou ja paranormaal, eigenlijk normaal) vermogen die bijna alle volwassenen in hun kinderjaren kwijt zijn geraakt, al toen ze ouder dan 5 jaar werden en hun hersenen sneller hersengolven gingen produceren, waardoor ze steeds meer gespannen en gestrester werden.
Dit is de reden waarom ik een aantal reacties terug al zei:
Quote:
Wil je bewijzen? dan moet je niet bij de wetenschap wezen, je zult aan bewustzijn moeten werken.
De enige die het kan bewijzen dat het paranormale bestaat ben jijzelf, dat kan ik en andere paranormale mensen niet voor je doen, op televisie naar paranormale tv-programma's hoef je dan ook sowieso niet naar te kijken. Tijdens mediteren vertragen de hersengolven en als je jaren ervoor oefent dan kan je zo in diepe staat van ontspanning bereiken dat je de paranormale vermogens waaronder aura's zien weer terug kan krijgen.
En aura zien is een van de "paranormale" vermogens, geesten communiceren, helderziend bezig zijn, telepathie behoren ook tot mogelijkheden.
Gezondheid,