Dank je Mike,
Ik heb gisteren ook nog een keer die filmpjes (melanine God's Dust) bekeken. Echter, ik begrijp het oppervlakkig.
Ik (zeer blanke huid, wel blonder gemaakt maar eigenlijk zeer blond, en extreem licht blauwe ogen) heb dus weinig melanine. Dat is negatief voor mijn algehele lichamelijke en spirituele gezondheid.
Ja, ik kan wel wat doen, gezonde voeding met veel chlorofyl (ook in rauwe melk) en geen fluoride, 'mediteren op de sound 'AUM''(zal wel me de innerlijke vibratie te doen hebben). Maar ik sta dus al slechter in het leven.
Ergens anders heb ik gelezen over lucide dromen (weten dat je droomt). Dat heb ik al altijd gehad, sinds ik klein ben, weet ik dat ik droom en ik kan bewust uit een droom stappen. Ik weet niet of het daadwerkelijk iets wil zeggen.
Wat kunnen wij lichte mensen doen om spiritueel te ontwaken? Jij hebt dat wel.
Wat kunnen wij doen om lichamelijk zo gezond te zijn dan zwarte oorspronkelijke mensen met veel melanine- WAPF???
Weer veel vragen. Ik ga in ieder geval door met jouw informatie te lezen en misschien staat er dat wel in, maar ben ik het nog niet tegengekomen.
Nu is de Brexit wel belangrijker dan mijn vragen hier, maar ik vind het toch wel een belangrijk thema wat de oorspronkelijke spiritualiteit en gezondheid betreft. Ik denk dat hier de hele waarheid van alle gezoek naar waarheid ligt.
Dorothé