Spiritueel nihilisme

Haha, gelukkig heb ik dat niet aan die man van de CD gevraagd of het 144 Hz was. Ik wilde eigenlijk nog een mailtje nasturen :-)
Dorothe
 
Dorothe, ik heb dat filmpje gezien met Phil Valentine erin. Het komt uit de tweedelige docu Hidden Colors, die ik allebei in z'n geheel heb gezien. Nergens heeft Valentine het over een groene kleur, dus waar heb je dat vandaan?

Mike
 
Ik heb ook geprobeerd te kijken naar die andere dude,Ralph Smart, maar ik haakte af bij tip nr. 1, een raw-food diet.

Mike
 
OK, heb het gelezen. In feite stelt Valentine dat we ooit een soort planten waren. Past mooi bij zijn veganistische filosofie, maar ik geloof er niets van!

Mike
 
Ja, van R. Smart had ik ook al door.
Ben ik blij dat die Melanine God's Dust filmpjes goed waren. Heb ik er toch wat goed in gezet.
Dank je voor het antwoord betreffende P.Valentine.

Dorothé
 
Jammer dat Valentine zich op deze manier uitlaat. Het draagt niet bij aan zijn geloofwaardigheid!

Mike
 
Dan is er nog dit artikel, waar ik op moet reageren. Of er twee soorten melanine bestaan, 1 op basis van zwavel en 1 op basis van selenium, weet ik niet. Marijan had elders al eerder een filmpje geplaatst waarin dit ook wordt beweerd en waarin eveneens wordt gesuggereerd dat dat blanken een andere (buitenaardse?) oorsprong zouden hebben. Helaas hebben disinfo-artiesten de zwarte bewegingen geinfiltreerd, te beginnen met de argumenten voor veganisme, zoals ook al bij de Rastafari-beweging is gebeurd.

Mike
 
Dank je Mike,

Ik heb gisteren ook nog een keer die filmpjes (melanine God's Dust) bekeken. Echter, ik begrijp het oppervlakkig.
Ik (zeer blanke huid, wel blonder gemaakt maar eigenlijk zeer blond, en extreem licht blauwe ogen) heb dus weinig melanine. Dat is negatief voor mijn algehele lichamelijke en spirituele gezondheid.
Ja, ik kan wel wat doen, gezonde voeding met veel chlorofyl (ook in rauwe melk) en geen fluoride, 'mediteren op de sound 'AUM''(zal wel me de innerlijke vibratie te doen hebben). Maar ik sta dus al slechter in het leven.
Ergens anders heb ik gelezen over lucide dromen (weten dat je droomt). Dat heb ik al altijd gehad, sinds ik klein ben, weet ik dat ik droom en ik kan bewust uit een droom stappen. Ik weet niet of het daadwerkelijk iets wil zeggen.
Wat kunnen wij lichte mensen doen om spiritueel te ontwaken? Jij hebt dat wel.
Wat kunnen wij doen om lichamelijk zo gezond te zijn dan zwarte oorspronkelijke mensen met veel melanine- WAPF???

Weer veel vragen. Ik ga in ieder geval door met jouw informatie te lezen en misschien staat er dat wel in, maar ben ik het nog niet tegengekomen.
Nu is de Brexit wel belangrijker dan mijn vragen hier, maar ik vind het toch wel een belangrijk thema wat de oorspronkelijke spiritualiteit en gezondheid betreft. Ik denk dat hier de hele waarheid van alle gezoek naar waarheid ligt.

Dorothé
 
Dorothe,

Als kind had ik felblond haar. Ik weet nog dat we als gezin op vakantie waren in Spanje en dat al die Spaanse vrouwen in mijn haar wilde woelen. Ik was toen nog niet seksueel actief en vond het maar bar irritant. Minstens zo irritant vond ik dat ik als kind makkelijker herkenbaar was aan mijn haarkleur als we verstoppertje gingen spelen. Nu als volwassene heb ik een 'peper- en zoutkleur' en is mijn haar dus donkerder geworden in de loop der jaren. Verder ben ik een echte 'Arier' met mijn blauwe ogen. Ook heb ik een rothekel aan warm weer en fel zonlicht, mijh favoriete seizoenen zijn herfst en winter.

Het is niet anders, het is wat het is. Aan de andere kant moet ik wel veel melanine van binnen bezitten, want ik speel al sinds mijn 18e bluesgitaar. En goed, als ik dat van mezelf mag zeggen! Waarom weet ik dat? Omdat ik me al jaren erger aan blanken die proberen blues te spelen en geen enkel gevoel voor ritme, timing, toon en notenkeuze hebben. Vele blanke 'bluesmuzikanten' geven de stijl een slechte naam. Daarnaast ben ik in staat om dingen op metafysisch niveau te doorgronden en ik moet tot mijn spijt erkennen dat talloze blanken hier voor geen meter toe in staat zijn. Er zit dus een neger in mij!

Grappig genoeg komt Mike Adams nu naar buiten met een supergoed artikel, dat hier op ingaat, met ook een vleugje humor aan het eind:

http://www.naturalnews.com/054453_American_Indian_Health_Ranger_African_descent.html

Mike
 
Dank je.
Ik kon vroeger heel goed dansen op allerlei muzieksoorten, dus ritme voelen. Nu voel ik het nog wel, maar dansen doe het alleen als ik thuis ben.
Ik had ook zangles, en mijn zangleraar van toen wilde dat ik operazangeres werd. Hij zei altijd dat ik heel 'sterke' sound produceerde.
Maar goed, ik weet niet of dat ook iets wil zeggen.
Wel ben ik al sinds 1989 op zoek naar de waarheid en zit er dus iets in me, een drang, die het wilt weten.
Toch ben ik steeds onzeker en ben blij met jou en jouw weten.
Goed, ik kan niet donkerder worden, maar ik hoop met gezonde voeding gezond te blijven/worden (ik ben nog bezig met de hormoonkwestie) en ik hoop dus erop de waarheid te vinden.
Dorothé
 
Dorothe, je kent mijn krachtige spreekstem. Die heb ik ook als ik zing, mijn volume is indrukwekkend. Als melanine verantwoordelijk is voor 'soul', dan doe ik in muzikaal opzicht in ieder geval niet onder voor menige zwarte muzikant en ik krijg dan ook oprechte (geen plichtmatige) complimenten hiervoor van zwarte collega's!

Mike
 
Ja, klopt.
Ik heb altijd mijn lezingen in grote zalen gegeven zonder microfoon, en niemand die zich beklaagde, in tegendeel, ik was de enige die ze konden verstaan.

Mijn vriend beklaagt zich wel, hij vind dat ik te luid spreek.
Ja, ik doe dat automatisch, misschien wel vanwege die lezingen die ik toen gegeven heb.
Ach ja, ik wil alleen maar gezond oud worden en de WAARHEID ontdekken. Dan zit ik hier toch goed.

Dorothé
 
Ik praat ook te hard. Kwam daardoor al vroeger als middelbare schoolleerling in de problemen. Ik fluister zelfs hard!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.235
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan