Spiritueel nihilisme

De video Kymatica (zie hierboven) is echt een aanrader.
Er wordt o.a ingegaan op het feit dat het functioneren van de cellen, hetzelfde gaat als het functioneren van ons mensen etc. op aarde en dit is weer hetzelfde als het functioneren van de aarde in het heelal.
Alles loopt op energetisch niveau hetzelfde af. De religies zijn een beschrijving van Yin en Yang principe en de duivel en andere persoonlijkheden zitten in onze eigen persoonlijkheid.
Het is waanzinnig interessant zodat ik de video zeker nog een paar keer zal bekijken.
Er wordt ook ingegaan op bloedlijnen en de schumannfrequentie etc.
Het is een echte eye-opener, wat zeg ik, je pijnappelklier springt er als het ware van open. Opeens is er een compleet begrip van alle functioneren in het leven.
Zo heb ik het ervaren. Misschien zie ik het verkeerd. Daarom ben ik ook zo benieuwd naar andere meningen. De film is in het Engels, dus voor de meesten zeer goed te verstaan.

Dorothé
 
Nou ben ik wel benieuwd, Dorothé!
Ik zal de film later ook bekijken. Hier nog een versie gevonden zonder ondertiteling:



Mark
 
Hier nog meer films van dezelfde filmmaker Benjamin Stewart:
Esoteric agenda in Duits


Esoteric agenda in Engels:


Ungrip in Engels:


Ik heb deze films niet gezien. Ga het wel doen. Of ze ook zo goed zijn dan Kymatica weet ik niet.
Maar degene die de film gemaakt heeft, heeft echt wel kennis.

Dorothé
 
Ik kijk er naar uit om deze video te gaan bekijken. The sacred masculine, YES HEAR ME ROARRRR!!! Mannelijkheid ligt al zo lang onder vuur, het wordt tijd voor eMANcipatie!

Mike
 
Net Kymatica gekeken. Goede docu (video-effecten waren wel vermoeiend). Ik vond vooral het 2e gedeelte interessant waarbij het o.a. over onze duistere kant ging die vaak gezien wordt in de ander, omdat we niet naar de duistere kant in onszelf durven kijken. Vandaar de haat naar anderen die hun (onze) duistere kant tonen.

Verder de gruwelijkheden waartoe ons geprogrammeerde onderbewustzijn kan aanzetten.

Zeker de moeite waard om te kijken.

Mark



 
Ik ga die film ook bekijken.

Voor wat betreft het filmje van muis, ik word helaas al wat minder enthousiast nu ik zie dat de spreker Mark Passio is, maar ik zal het proberen onbevooroordeeld te bekijken en beluisteren.

Mike
 
Ik heb net een half uur naar Mark Passio gekeken, wat heeft hij veel tijd en woorden nodig om een punt te maken...

Ik hield het niet langer uit moet ik eerlijk zeggen.

Waaar ik in dee discussie steeds aanmoet denken hoe past NLP in dit verhaal van mindcontrol en spiritueelnihilsime? Ben benieuwd hoe julie dar naar kijken. Ik kan mijn vinger er nog niet opleggen maar voel dat NLP hier gretig gebruik van maakt. Ik heb zelf de basis opleiding gedaan en sta er heel dubbel in. Vooral het opgelegde dat het precies volgens het boekje moet staat me erg tegen. Dus de cursus is overal bijna letterlijk hetzelfde, incl de anekdotes... hoe controlled is dat?
 
Geen wonder dat die video's van Passio altijd uren duren, hij kan hetzelfde verhaal makkelijk in een veel kortere tijd vertellen! Ik ga mijn tijd hier niet asn verspillen.

Mike
 
Indertijd 7 uur naar een presentatie van Mark Passio gekeken. Niet dat er geen interessante dingen gezegd werden, maar het was veel te laaaaannggg en hij schreeuwde ook veel. Ik heb m'n portie Passio wel even gehad.

Mark
 
O.. hoor net "poortwachter", maar verdorie ik vind echt dat hij hele goede dingen heeft.

Hij wijst bijv. New Age ook af omdat het passief is en je weghoudt bij je zelf.
 
Klopt, maar echt los daarvan; hij heeft het over de elite, nano-technologie, bewustzijn etc etc etc.

Dat "Buitenaards contact" bestempeld meteen zo helaas.

Hoewel nogmaals, ik vind het idee van buitenaards contact niet gek, Martijn zegt dat het wel "buitenaards" heet, maar dat het gewoon om ons is, bepaalde energieën/krachten/frequenties.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.237
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan