Spoed!

Waarschijnlijk te lage broedsuiker op het moment en te weinig zouten. Aan de sole en goed gekookte groenten.

 
Oh, dat is normaal, je darmen zijn heel erg hard aan het werk en dat voel je ook. Doe maar geen suiker, dat verstoort de darmflora. Als je koolhydraten wil neem dan groente waar ze in zitten en probeer er wat vet bij te gebruiken, kokosolie of roomboter. Als het je aanstaat kan je ook een paar eidooiers nemen.

 
Dankje..ik heb wel een heel klein beetje suiker genomen..denk namelijk dat het een hypo is/was..en dat kan behoorlijk link zijn.Nu even kijken of het wegblijft en hopelijk is de bitterzout uitgewerkt..het laatste wat eruit kwam was allemaal helder vocht.

Nu sole drinken..eten laat ik maar ff zitten..

 
Kan goed hypo zijn, alleen betekent dat wel dat je lichaam niet zo gemakkelijk energie vrijmaakt als dat plotseling nodig is. Soms moet je eerst wat aansterken voor je met reinigen gaat beginnen, misschien is dat bij jou ook het geval. Doe maar rustig aan en ga lekker in bed liggen.

 
Dankje..ja dat is bij mij zeker het geval! alleen het is een beetje een kip en ei verhaal..ik probeer aan te komen {en veels te mager} dmv goede voeding en ik was al een kilo aangekomen..weet dat mijn bijnieren uitgeput zijn en dat die eerst aangevuld moeten worden voordat je met reinigen begint.Het enige waar ik mee aan het reinigen ben geweest is dus de oxypowder zodat ik weer genoeg voedingsstoffen op zou kunnen nemen in m'n darmen.En een klein beetje H202 en jodium..ik wilde wachten met de lever en gal reinigingen totdat ik dus wat meer aangekomen/aangesterkt zou zijn.Echter heb ik er dus niet zoveel over te zeggen kennelijk want maandag ging het dus helemaal mis na het eten van de advocado..toen gooiden mn darmen dus ook alles eruit en heb ik s"avonds dus op advies 2 eetlepels bitterzout genomen voor m'n gal en lever omdat dat dus waarschijnlijk veroorzaakt werdt door galstenen.Gister gebeurde er qua darmen niks..maar was ik wel slap,wazig..overal spierpijn hoofdpijn etc. Vanmorgen dus leegloop op de wc door de bitterzout en ik denk dat dat teveel van het goede is geweest.

Heb ookal 2 maal eerder een hypo gehad bij de voorbereidingen voor een darmonderzoek bij het ziekenhuis..maar denk nu dat ik die hypo's een aantal jaar geleden dus waarschijnlijk een paar keer per week had maar ze niet zo herkende! Vraag me dus nu af of ik mischien geen diabeet ben..

Inieder geval moet ik niet te snel te laag in koolhydraten gaan zitten begrijp ik voorlopig..

 
Jodium alleen uitwendig gebruiken. Mogelijk dat je Adrenal Cortex je goed zou doen.

Probeer zo veel mogelijk vet te eten, kijk maar wat je lekker vindt.

 
Oke zal de jodium uitwendig gaan gebruiken..gebruik nu nog de gewone adrenal..wilde zowiezo overstappen naar de cortex zodra deze op is omdat ik niet teveel adrenal kan gebruiken want dan wordt ik hyper.

Dankje voor je steun en advies Gerard,daar had ik echt behoefte aan..

Ik merk dat ik me fijn voel bij gebakken {gekookte ook trouwens} eieren..dus daar zal ik me eens te goed aan gaan doen zodra de boel weer een beetje tot rust is gekomen van binnen.

 
Ik gebruik nu adrenal cortex in plaats van adrenal, dit werkt voor mij goed. Adrenal gaf bij mij een opgejaagd gevoel.

Ik denk dat je lichaam te weinig vetreserves heeft en/of niet goed in staat is dat vrij te maken.

Als je ei goed verdraagt is dat geweldig want ei is erg compleet voedsel. Het beste is om even alleen ongekookt eigeel te eten of als je dat niet lekker vindt de eieren zo te koken dat het wit gestold is en het geel nog zacht.

Bakken kan natuurlijk ook, lekker in veel roomboter, plakje kaas erbij....en sunny side up!

 
hoi I-Lady, volgens mij heb jij nog veel meer van die stenen waar je straks over sprak. Volgens mij heb je gewoon galaanval (koliek) Daar kan je ook van zweten, warm krijgen enz.

Lees de topics van Alexandra maar eens door, veel room en bitterzout dagelijks.

Je moet van die rommel af. 1 Steen weg is niet alles weg, vet duwt de rommel aan en bitterzout zorgt dat je het lozen kunt. Volgens mij is dit "bittere" noodzaak bij jou nu en geen suiker maar extra vet.

Bouw het op in een week en kijk wat je aankunt.

Enne, zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Soms moet je gewoon ergens doorheen.

Sterkte ermee!

 
Het kan ook goed zijn dat de insulineproductie niet optimaal is. Zowel het niet willen aankomen als de hypo wijzen in die richting. Ik zou Adrenal meteen stoppen en dan meteen beginne met Adrenal Cortex, deze bijvoorbeeld.

Verder moet je mineralenhuishouding ook op peil zijn, met name zink, selenium, jodium, magnesium. Kortom: lever, nier en andere organen eten. En natuurlijk de beestenbottenbouillon.

 
Ik denk dat jullie beide gelijk hebben! alleen kan ik het nu echt niet aan om beroerder te worden..

Ik kan de cortex helaas nog niet bestellen vanwege te weinig financieen..zal me nu dus vooral richten op het vet,de mineralenhuishouding.En even goed de topics van Alexandra door gaan lezen..

Ik kreeg net ook zo'n warmte aanval na het plassen..heb het idee dat het oa door de psoas spieren komt en ik heb gelezen dat die worden bestuurd door je bijnieren.Denk dus op dit moment ook aan een extreme bijnier uitputting..

 
Heeft iemand die ervaringen heeft met galkolieken daar ook van die verschrikkelijke diarree aanvallen bij gehad? {in een uur totaal leeglopen,met klaar geweld}

Want dat rijmt voor mijn gevoel niet helemaal met de galkolieken..

 
wat als nu de avocado's niet goed waren en je een voedselvergiftiging hebt opgelopen?

 
Kan...alleen had ik dit een paar jaar geleden dus zo ong. 2 keer per week..en was het nu bijna een jaar geleden..dus er klopt ergens iets niet zeg maar..

 
Als de galuitgang dicht zit zal er een koliek optreden als je vet eet. Als dit na een leverreiniging nog steeds zo is, is de galuitgang nog niet open. Het lijkt me dan beter om eerst 2 weken verdunde appelazijn te gebruiken om de galstenen zacht te maken.

Doordat eer geen gal bij het vet komt, gaat dit wet onverteerd verder de darmen in en zal zo snel mogelijk worden uitgescheiden door het lichaam. Test maar eens met kokosvet, dat heeft geen gal nodig om te verteren, dat zou dan gewoon goed moeten gaan.

 
Marijan verwijst al naar mij. Ik denk dus ook aan verstoppingen en kolieken.

Ik vraag me dan ook af of je nog last hebt van het bitterzout of iets anders. Ik kan ook dit soort aanvallen krijgt, warm, zweten en een hoop diarree dat oplucht. Soms kan ik het voor zijn door flink slagroom te drinken, of dat geeft dan juist de opluchting doordat alles doorspoelt.

En soms komt het gewoonweg uit het niets, als ik dan de uitstoot dmv diaree heb gehad, dan zijn de verveldende gevoelens vaak ook weg.

 
Kokosolie kan ik idd goed verdragen!

Voor jou dus heel herkenbaar Alexandra? had jij ook net zolang diarree totdat je helemaal leeg was..? {erg heftig} en hoe ben jij begonnen met het oplossen ervan?

Vindt het zo lastig want ik zit al op zwaar ondergewicht en moet echt niet nog meer afvallen..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.159
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan