Spoed!

Thx Alexandra..op dit moment is het idd waardeloos..maar ging juist afgelopen tijd heel goed,heb een gedeelte van het boek gelezen van de lever en gal zuivering en wil er toch mee beginnen in m'n vakantie..

 
Even een update..vandaag voor het eerst weer ontlasting gehad na woensdag,op het moment van de aandrang zeg maar voelde ik me weer raar..trillerig door m'n hele lichaam daarna moest m'n lichaam best wel moeite doen om 3 stukken ontlasting kwijt te raken..bij 2 daarvan zat enorm veel geel slijm.Nu las ik dat geel slijm van de lever af kan komen..iemand ervaring mee? en zou dat door het bitterzout kunnen komen? [detox?]

 
Hm lees ook dat geel slijm veroorzaakt kan worden door een ontsteking in de darmen..of een bacteriele infectie.

Vraag ik me eigenlijk ook af..kan het dat door de bitterzout losgeweekte gifstoffen er een oude bacteriele infectie {die ingekapseld zat zeg maar} loskomen en zoiets veroorzaken voordat het eruit is? of zit ik nu helemaal mis..

 
Dit wijst op een verstoorde darmflora, evenals het uitblijven van de ontlasting. De verstoorde flora geeft veel aanmaak van slijm, de darmen doen dit om zich te beschermen. De darmflora herstellen is het eerste wat je moet doen, door probiotica en voldoende sole te drinken. Verder bewegen en naar buiten met dit mooie weer. Heb je je blinde darm nog? Hierin zit een reserve voorraadje spijsverteringsbacteriën voor gevallen als dit.

 
Ik heb mijn blinde darm nog inderdaad,probiotica en sole neem ik ook de hele dag door..evenals de beestenbottenboullion.

Zou de darmflora verstoord kunnen zijn geraakt door het bitterzout?

 
Dat is zo..ben sinds ik hier zit ook wel anders tegen die dingen aan gaan kijken! zou me alleen graag weer wat stabieler willen voelen..heb het al vaker gehad en had het na de bitterzout ook weer dat me heel raar/naar voel als m'n darmen aan het werk zijn en dat is echt geen pretje. {ineens koortsaanval krijgen,of dus ineens trillerig worden,raar in m'n hoofd voelen}

Kan het nu wel beter accepteren nu ik weet dat "de ellende" er beter uit kan zijn maar heb me een poos super gevoeld met stabiele darmen en dat wil ik liever niet kwijt..

 
Het wordt er niet zozeer door verstoord, maar je raakt het grotendeels kwijt. Het heeft dan weer een paar dagen nodig op te herstellen. Het grote voordeel is dat het een soort reset is, er zal een nieuwe samenstelling van de culturen worden opgebouwd. Het totaalgewicht van de bacteriën is 1 tot 1,5 kg! Dat zijn er een helehelheleboel!

 
Ow voel ik me daardoor zo belabberd..merk het direct hoor aan m'n weerstand..koppijn,keelpijn blegh..vandaar de probiotica dus!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan