staatsintimidatie en politieke gevangenen

Lieve mensen,

Elke week lijkt het gekker te worden. Niet het klimaat reikt naar een kookpunt, maar de stroom nonsens die het regime uitbraakt en doet. Met de vervolging van Gideon van Meijeren, de inval bij Gom van Strien en de aanstaande vervolgingen van Raisa Blommestijn en Pepijn van Houwelingen is de dictatuur eindelijk in volle glorie zichtbaar en dit is pas het begin. Het begon bij het aanpakken van burgerjournalisten eind 2021. Iedereen die streamde op de antimaatregelen-demonstraties werd flink aangepakt door politie en justitie. Daarna volgden de zaken tegen mij en andere woordvoerders van het verzet, denk aan: Jan Huzen, rapper Kafka en Huig Plug.Zaken die ogenschijnlijk niks met elkaar te maken hadden, maar waarvan nu duidelijk is dat het een volgende stap was in de escalatieladder.

Met het grove geschut dat nu plaatsvindt tegen zittende politici en journalisten van de MSM is de escalatie compleet. Het signaal is duidelijk: stop met kritiek want we komen je thuis ophalen en nagelen je aan de schandpaal. Het beproefde recept van straf enkelen om duizenden de mond te snoeren. We hadden dit al moeten zien aankomen met bijvoorbeeld de zaak tegen Assange, een van de belangrijkste journalisten van onze tijd die openlijk kapot wordt gemaakt en tegen alle regels en recht vastzit in de gevangenis. Iedereen weet inmiddels dat dit pure intimidatie is van alle journalisten die willen schrijven over oorlogsmisdaden begaan door westerse leiders.Toch ben ik optimistisch; dat er kennelijk steeds radicalere voorbeelden en grover machtsvertoon nodig zijn, en in hogere frequentie, laat zien dat de grip op de publieke opinie inmiddels is verloren. Een regime gebruikt alleen harde repressie als zachte niet meer toereikend is.Het mooie van harde repressie is, dat het sterke karakters maakt; de mensen die nu terechtstaan, staan daar niet voor zichzelf of om hun onschuld te bewijzen, zij staan daar voor het volk en rechtvaardigheid, zij zijn de echte aanklagers van de staat en de misdrijven begaan door de instituties. Het is dan ook hartverwarmend om te zien dat er massaal en als één man achter deze dissidenten wordt gestaan. Het gaat nu even niet meer om politieke kleur of de kleur van de uitspraak, het gaat om iets veel groters - en dat voelt onze groep aan - het gaat om de vrijheid van denken. Door de vervolging van enkelen en daarmee de intimidatie van velen, geeft het regime haar doelen prijs. De geest van de mens is het strijdveld en gehoorzaamheid is de buit, de ‘spoils of war’.

Juist nu is het van belang om je luid en duidelijk uit te spreken tegen dictatuur. Dat kan best spannend zijn, want jij kan de volgende zijn die wordt aangepakt, maar als je het niet doet dan ben je sowieso aan de beurt, misschien niet nu, maar dan toch in ieder geval later. Het regime hoopt op woede en verontwaardiging om je daarmee in een emotionele reactie iets te kunnen ontlokken, waaraan ze je (figuurlijk) kunnen ophangen. Gun ze dat plezier niet, blijf altijd liefdevol en vreedzaam; dat is het enige waar leugens en dwang niet tegen op kunnen.

Het regime draait op goed bedoelende ambtenaren, zij hebben een breekpunt, een moment waarop ze niet verder kunnen gaan met onmenselijk beleid uit te voeren. Daar is onze strijd, blijf juist deze mensen aanspreken op hun morele kompas. Zij kozen ooit om zich dienstbaar te maken aan de maatschappij, onze maatschappij, maar helpen nu mee deze kapot te maken. Ik weet zeker dat dit niet is wat zij willen. Ook al duurt het lang, ook al heb je het gevoel dat jouw gesprek of brief of actie niks uithaalt, het is uiteindelijk niet de kracht van het water die de steen uitholt, maar de veelheid van druppels die op hem valt.

In alweer de zestiende aflevering van De Andere Tafel ontvangt hoofdredacteur van De Andere Krant, Karel Beckman, die de vaste presentator Pieter Stuurman eenmalig vervangt, als gasten de juristen Jeroen Pols (mede-oprichter Voorwaarheid) en Frank Stadermann (oud-advocaat). Zij praten over het besluit van de Haagse rechtbank om een taakstraf op te leggen aan FVD-Kamerlid Gideon van Meijeren vanwege “opruiing tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag” tijdens de boerenprotesten. Ook al verklaarde de politicus keer op keer dat hij “geweldloos verzet” voorstaat.
Volgens Pols en Stadermann is er sprake van een politiek proces en toont de uitspraak het failliet van de onafhankelijke rechtspraak.

Micha Kat:“Het gaat mij maar om één ding: dat  de waarheid aan het licht komt”​

Alvast even vertaald:
Ik wil graag het grootste verraad van de gerechtigheid door de rechtbanken in Nieuw-Zeeland met u delen in mijn uitleveringszaak:

Amerikaanse aanklagers beweren (in hun eigen verklaringen) dat de 'kern van de zaak' tegen mij was dat Megaupload alleen de inbreukmakende link van onze servers verwijderde (online toegang tot het bestand), maar niet het onderliggende bestand (no online toegang indien de gerapporteerde inbreukmakende link werd verwijderd).

Dit komt door een volkomen legale industriestandaard genaamd de-duplicatie, die door alle online cloudopslagbedrijven, inclusief Google, wordt gebruikt.

De Hollywood-studio's logen tegen de FBI en het DOJ toen ze beweerden dat Megaupload verplicht was om het bestand te verwijderen en niet alleen de inbreukmakende link die online toegang verleende. Zonder de wettelijke vereisten onder de Amerikaanse wet te controleren, ging het Amerikaanse DOJ door met hun onrechtmatige aanklachten tegen Megaupload en mij.

Onze advocaten gingen graven en vonden een document dat was opgesteld door de Hollywood-studio's die lobbyden bij Amerikaanse wetgevers en het Amerikaanse Congres vroegen om de auteursrechtwet te wijzigen, omdat onlinediensten "alleen inbreukmakende links hoeven te verwijderen, zonder de vereiste om de onderliggende bestanden te verwijderen." De wetsaanpassing die Hollywood had aangevraagd, werd afgewezen.

Toen we dit bewijsmateriaal bij de rechtbanken van Nieuw-Zeeland indienden, had het de hele uitleveringszaak onmiddellijk moeten beëindigen. Maar de rechters weigerden het als bewijs toe te laten. Ze deden gewoon alsof dit bewijsmateriaal niet bestond.

Waarom? Omdat al het misbruik door de Nieuw-Zeelandse regering tegen mij en mijn familie als onrechtmatig zou zijn ontmaskerd en Nieuw-Zeeland aansprakelijk zou zijn gesteld voor miljarden aan schade.

Om nog maar te zwijgen over de wereldwijde schaamte voor het ondermijnen van de eigen wetten in dienstbaarheid aan de Amerikaanse pooier. Dat is wat Nieuw-Zeeland is geworden onder John Key, een wetteloze Amerikaanse prostituee.

Om het nog erger te maken weigerde de regering van Nieuw-Zeeland mij de documenten te geven waar ik wettelijk recht op heb voor mijn verdediging. Ik heb de regering aangeklaagd en gewonnen bij het Mensenrechtentribunaal en helemaal tot aan het Hooggerechtshof. Ze hebben nog steeds niet de documenten verstrekt, maar een paar pagina's die voor 90% waren geredigeerd.

Waarom? Omdat ze hun corruptie moeten verbergen. De paar keer dat we documenten ontvingen in de vroege stadia van mijn uitleveringszaak, hebben we talloze onrechtmatige activiteiten van de Nieuw-Zeelandse regering blootgelegd en verschillende rechtszaken gewonnen, waardoor voormalig premier John Key en zijn procureur-generaal in de lokale en internationale media met een rotgezicht achterbleven.

Mensen blijven maar suggereren dat ik deze corrupte Amerikaanse kolonie moet verlaten als een voortvluchtige. Absoluut niet. Ik geef ze niet de makkelijke uitweg. Ik laat deze shit-show zijn gang gaan. Ze zullen verslagen worden, tenzij ze me vermoorden. Ik heb niets crimineels gedaan en dat weten ze. Het is een schande dat mijn land van verblijf en de geboorteplaats van mijn kinderen een wetteloze bananenrepubliek is.

Aan alle Nieuw-Zeelandse rechters die dit lezen: de rechterlijke macht zou zich moeten schamen dat ze dit onrecht hebben toegestaan. Zorg er alstublieft voor dat mijn rechterlijke toetsing bij het High Court wordt gehoord door een panel van echte rechters en niet door de handgeplukte favoriet van de procureur-generaal, zoals voorheen. U bent mij een eerlijk proces verschuldigd na 12 jaar van misbruik.

Wie is zij en waar wordt zij van beschuldigd?

Mike
Ze is een ex agente die, lijkt mij.. je in het segment Joost Knevel, Wouter Raatgever etc. kan plaatsen. Ze heeft de laatste maanden veel aandacht gevraagd voor SRM satanisch ritueel misbruik. Er is al een rechtzaak geweest waarbij ze te horen heeft gekregen zich niet meer in de media mag uiten.

Ze is een ex agente die, lijkt mij.. je in het segment Joost Knevel, Wouter Raatgever etc. kan plaatsen. Ze heeft de laatste maanden veel aandacht gevraagd voor SRM satanisch ritueel misbruik. Er is al een rechtzaak geweest waarbij ze te horen heeft gekregen zich niet meer in de media mag uiten.
Ik heb een dubbel gevoel bij deze hele zaak en iedereen die zich sterk maakt voor de vermeende slachtoffers. Vanaf het moment dat schreeuwlelijken Wouter Raatgever en Micha Kat en de knettergeke Janet Ossebaard zich ermee bemoeiden heb ik mijn handen hier vanaf getrokken. Bedenk dat die lesbische vriendin van Janet, Cynthia, ook bij de politie heeft gewerkt. Ik ken die Alice Besselink niet, maar het is wel duidelijk.dat een achtergrond bij de politie geen garantie is voor de afwezigheid van waanideeen. Zijn er beelden van haar zodat ik een inschatting kan maken van haar mentale gezondheid?

Mike

OK, dus ze is zoals zovelen door de locldowns in de lente van 2020 naar eigen zeggen 'wakker' geworden. Dit was ook de tijd dat de docuserie van Janet Ossebaard Fall of the Cabal en de onzin van Charlie Ward over de 'ware' koning van Engeland een grote aanhang verwierven. Deze vrouw was een totale normie en de kans dat ze een Facebook-account had was dus enorm groot. En juist op FB werden in die tijd disinfovalkuilen uitgezet! Via Janet Ossebaard zal ze in het verhaal van Joost Knevel gerold zijn. Misschien heeft ze ook wel contact gehad met Cynthia als politievrouwen onder elkaar. Sinds die tijd heeft ze een missie om de 'waarheid' naar buiten te brengen. Ze zal het ongetwijfeld goed bedoelen, maar dit is dus waarom vrouwen en boze mannen beter maar niet aan waarheidsvinding moeten doen. Ze zijn hyperemotioneel en trappen in allerlei valkuilen die specifiek zijn uitgezet m.b.t. kinderen, want die lokken de heftigste emoties uit.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan