staatsintimidatie en politieke gevangenen

Ik ken haar ook niet goed, maar het blijft intimidatie en buiten proportioneel om iemand zo aan te pakken. Daartegen moeten we ons blijven uitspreken. Max van de Berg is ook zo iemand die zichzelf al snel vergaloppeerd heeft en keihard is aangepakt.

Bij Micha Kat zat het iets anders. Die is al bezig sinds 2009/10 volgens mij. Hij begon rustig, maar is door al die jaren intimidatie en opjagen door de staat, zo’n ‘schreeuwlelijk’ geworden. Net als Willem Oltmans vroeger. Ik zie Huig Plug ook nog wel een keer die kant opgaan helaas.

Micha Kat is vanaf het begin al wel redelijk een schreeuwlelijk.
Ik kan het niet onderbouwen maar al vrij snel vertrouwde ik 'm niet.
Dat hele sfeertje icm jdtv en enkel de focus op Demmink (ipv bredere aandacht pedofilie / misbruik onder invloedrijken) was ook vreemd.

Eerlijk gezegd schrijf ik door mijn ervaring zo'n verhaal als die Bodegraven zaak gelijk af. Natuurlijk kan het (deels) waar zijn.

Het doet er misschien niet zoveel toe. De beerput met P Diddy is open en waaiert vanuit daar uit naar ons kikkerlandje...

Micha Kat is vanaf het begin al wel redelijk een schreeuwlelijk.
Ik kan het niet onderbouwen maar al vrij snel vertrouwde ik 'm niet.
Dat hele sfeertje icm jdtv en enkel de focus op Demmink (ipv bredere aandacht pedofilie / misbruik onder invloedrijken) was ook vreemd.

Eerlijk gezegd schrijf ik door mijn ervaring zo'n verhaal als die Bodegraven zaak gelijk af. Natuurlijk kan het (deels) waar zijn.

Het doet er misschien niet zoveel toe. De beerput met P Diddy is open en waaiert vanuit daar uit naar ons kikkerlandje...
Nou ja, mbt Demmink, Kat is iemand die snel obsessief wordt en niet loslaat. Maar het pleit wel voor je als je meteen achter de hoogste baas van Justitie aan gaat, in plaats van makkelijke prooien waar ‘misdaadjournalisten’ zoals de Vries en Alberto Stegeman etc hun kijkcijfers mee opkrikten.

Ik zou Bodegraven zeker niet afschrijven, kijk hoe heftig er gereageerd wordt. Waarom zo heftig en buiten proportioneel?

Nou ja, mbt Demmink, Kat is iemand die snel obsessief wordt en niet loslaat. Maar het pleit wel voor je als je meteen achter de hoogste baas van Justitie aan gaat, in plaats van makkelijke prooien waar ‘misdaadjournalisten’ zoals de Vries en Alberto Stegeman etc hun kijkcijfers mee opkrikten.

Ik zou Bodegraven zeker niet afschrijven, kijk hoe heftig er gereageerd wordt. Waarom zo heftig en buiten proportioneel?
We gaan het te weten komen...

Wat ik bijvoorbeeld toevallig vind is, net op het moment dat Jaap van Dissel de kop van jut is, de ernstigste beschuldigingen juist aan zijn adres worden geuit. En de 'wakkeren' die in de Corona periode 'ontwaakt' zijn lopen er klakkeloos achteraan.

Niet dat ik overigens denk dat Jaap van Dissel geen pedofiel is of dat Nederland niet honderden vergelijkbare scenario's kent die wel degelijk gebeurd zijn...

Disclaimer: ik heb dus het Bodegraven gebeuren door desinteresse totaal niet gevolgd en ken ook geen details en eventuele gestelde bewijzen.

We gaan het te weten komen...

Wat ik bijvoorbeeld toevallig vind is, net op het moment dat Jaap van Dissel de kop van jut is, de ernstigste beschuldigingen juist aan zijn adres worden geuit. En de 'wakkeren' die in de Corona periode 'ontwaakt' zijn lopen er klakkeloos achteraan.

Niet dat ik overigens denk dat Jaap van Dissel geen pedofiel is of dat Nederland niet honderden vergelijkbare scenario's kent die wel degelijk gebeurd zijn...

Disclaimer: ik heb dus het Bodegraven gebeuren door desinteresse totaal niet gevolgd en ken ook geen details en eventuele gestelde bewijzen.
Ik kan hier volledig in meegaan. Ik heb nooit uitgesloten dat hier een kern van waarheid in zit of zelfs geheel waar is. Wat mij afstootte destijds was dat het bozemannenduo Raatgever/Kat dit gingen kapen met hun Red Pill Journal. Zij trokken veel boze vrouwen aan omdat het onderwerp van ritueel satanisch kindermisbruik extreme emotionele reacties opriep. De autoriteiten lieten dit allemaal begaan totdat Raatgever en Kat opriepen tot bijna rituele handelingen bij de graven van vermeende slachtoffers in Bodegraven. Veel ouders waren hier zeer van ontdaan en pas daarna werd er opgetreden, wat mij betreft terecht. Toen de volkomen gestoorde Janet Ossebaard samen met de even zo gekke Cynthia hier in ging duiken was het voor mij klaar en trok ik mijn handen er helemaal van af. Als het al waar is, dan hebben deze ongeleide projectielen meer schade toegebracht aan de zaak dan dat ze geholpen hebben.

Mike

Wanneer is het mis gegaan met LB? Ik weet ook nog dat hij toen gewoon aan tafel zat bij weltschmerz in het gesprek over Tate, met Willem Engel en Patrick Savalle. Wel bizar om te zien hoe hij nu is.

Hij was altijd al zo.

Wanneer is het mis gegaan met de Nederlandse samenleving tijdens de 'pandemie'? Ze waren altjd al zo.

Wanneer is het mis gegaan met Israel? Ze waren altijd al zo.

Pas als je je ogen opent besef je hoe slapend je al die tijd bent geweest.

Mike

Neuroloog Jan Bonte verscheen dinsdag 5 november 2024 voor de politierechter in Zwolle. Hij werd beschuldigd van smaad, omdat hij in april 2023 de goede naam en eer van een voormalig D66 Tweede Kamerlid en advocaat van Smeets Law had "aangerand".

Wanneer is het mis gegaan met LB? Ik weet ook nog dat hij toen gewoon aan tafel zat bij weltschmerz in het gesprek over Tate, met Willem Engel en Patrick Savalle. Wel bizar om te zien hoe hij nu is.
Je vraagt eigenlijk naar speculatie, komt 'ie:

Hij heeft aangegeven uit een familie van NSB-ers te komen waar hij mee worstelt en mogelijk de epigenetische en spirituele belasting van ervaart. Daarnaast maakte hij onderscheid tussen genderdysforie (medische conditie, zichtbaar in patronen op hersenscans) en zelfverklaarde gekozen genderidentiteit. Zijn 'nieuwe' vrienden (links had 'm al verstoten) gingen niet zo zorgvuldig om met dit onderscheid en hadden het simpelweg over transgenders. Woede.

Daar zit weer een stuk zelfidentificatie aan vast, gezien zijn homoseksualiteit. Omstreeks in de periode rond het incident met onzijdige Bram lieten ook zijn nieuwe rechtse vrienden hem in de steek - volgens hemzelf.

Tel daarbij op dat hij een klokkenluider was bij UvA en dat ze hem daar op z'n zachtst gezegd het leven nogal zuur hebben gemaakt... Als laatst kan ik me voorstellen dat je, als je zodanig verstoten in meerdere sociale structuren voelt, je heil gaat zoeken in afleiding, verdovende middelen en je slaap en gezondheid achteruit gaan. Maar dat weet ik natuurlijk niet

Hopelijk heb je zo een plausibele verklaring voor een cocktail met ellende.
Dit naast zijn eigen verhaal uit het filmpje natuurlijk.

Ik hoop dat het hem uiteindelijk goed mag gaan.

Je vraagt eigenlijk naar speculatie, komt 'ie:

Hij heeft aangegeven uit een familie van NSB-ers te komen waar hij mee worstelt en mogelijk de epigenetische en spirituele belasting van ervaart. Daarnaast maakte hij onderscheid tussen genderdysforie (medische conditie, zichtbaar in patronen op hersenscans) en zelfverklaarde gekozen genderidentiteit. Zijn 'nieuwe' vrienden (links had 'm al verstoten) gingen niet zo zorgvuldig om met dit onderscheid en hadden het simpelweg over transgenders. Woede.

Daar zit weer een stuk zelfidentificatie aan vast, gezien zijn homoseksualiteit. Omstreeks in de periode rond het incident met onzijdige Bram lieten ook zijn nieuwe rechtse vrienden hem in de steek - volgens hemzelf.

Tel daarbij op dat hij een klokkenluider was bij UvA en dat ze hem daar op z'n zachtst gezegd het leven nogal zuur hebben gemaakt... Als laatst kan ik me voorstellen dat je, als je zodanig verstoten in meerdere sociale structuren voelt, je heil gaat zoeken in afleiding, verdovende middelen en je slaap en gezondheid achteruit gaan. Maar dat weet ik natuurlijk niet

Hopelijk heb je zo een plausibele verklaring voor een cocktail met ellende.
Dit naast zijn eigen verhaal uit het filmpje natuurlijk.

Ik hoop dat het hem uiteindelijk goed mag gaan.
Nee, ik was meer benieuwd naar (letterlijk) wanneer, omdat ik er zelf niets van meegekregen had en ik in het gesprek bij Weltschmerz niets aan hem gemerkt had. De ‘waarom’ geloof ik wel. De ‘wanneer vraag’ was van mij meer een uiting van m’n verbazing.

Nee, ik was meer benieuwd naar (letterlijk) wanneer, omdat ik er zelf niets van meegekregen had en ik in het gesprek bij Weltschmerz niets aan hem gemerkt had. De ‘waarom’ geloof ik wel. De ‘wanneer vraag’ was van mij meer een uiting van m’n verbazing.

Mijn reactie gaat ook over de wanneer.
Als je begrijpt wat zijn historie is, snap je dat deze ramkoers tijdens zijn uitzending bij Weltschmerz reeds was ingezet.

Wanneer hij echt vreemd begon te doen op twitter was toen hij erachter kwam dat zijn nieuwe rechtse vrienden alle transgenders op één hoop gooiden. Dit kun je bijvoorbeeld zien aan de directe beschuldiging van aanranding aan het adres van Thierry Baudet op twitter.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan