staatsintimidatie en politieke gevangenen

Ik ken haar ook niet goed, maar het blijft intimidatie en buiten proportioneel om iemand zo aan te pakken. Daartegen moeten we ons blijven uitspreken. Max van de Berg is ook zo iemand die zichzelf al snel vergaloppeerd heeft en keihard is aangepakt.

Bij Micha Kat zat het iets anders. Die is al bezig sinds 2009/10 volgens mij. Hij begon rustig, maar is door al die jaren intimidatie en opjagen door de staat, zo’n ‘schreeuwlelijk’ geworden. Net als Willem Oltmans vroeger. Ik zie Huig Plug ook nog wel een keer die kant opgaan helaas.
 
Micha Kat is vanaf het begin al wel redelijk een schreeuwlelijk.
Ik kan het niet onderbouwen maar al vrij snel vertrouwde ik 'm niet.
Dat hele sfeertje icm jdtv en enkel de focus op Demmink (ipv bredere aandacht pedofilie / misbruik onder invloedrijken) was ook vreemd.

Eerlijk gezegd schrijf ik door mijn ervaring zo'n verhaal als die Bodegraven zaak gelijk af. Natuurlijk kan het (deels) waar zijn.

Het doet er misschien niet zoveel toe. De beerput met P Diddy is open en waaiert vanuit daar uit naar ons kikkerlandje...
 
Micha Kat is vanaf het begin al wel redelijk een schreeuwlelijk.
Ik kan het niet onderbouwen maar al vrij snel vertrouwde ik 'm niet.
Dat hele sfeertje icm jdtv en enkel de focus op Demmink (ipv bredere aandacht pedofilie / misbruik onder invloedrijken) was ook vreemd.

Eerlijk gezegd schrijf ik door mijn ervaring zo'n verhaal als die Bodegraven zaak gelijk af. Natuurlijk kan het (deels) waar zijn.

Het doet er misschien niet zoveel toe. De beerput met P Diddy is open en waaiert vanuit daar uit naar ons kikkerlandje...
Nou ja, mbt Demmink, Kat is iemand die snel obsessief wordt en niet loslaat. Maar het pleit wel voor je als je meteen achter de hoogste baas van Justitie aan gaat, in plaats van makkelijke prooien waar ‘misdaadjournalisten’ zoals de Vries en Alberto Stegeman etc hun kijkcijfers mee opkrikten.

Ik zou Bodegraven zeker niet afschrijven, kijk hoe heftig er gereageerd wordt. Waarom zo heftig en buiten proportioneel?
 
Nou ja, mbt Demmink, Kat is iemand die snel obsessief wordt en niet loslaat. Maar het pleit wel voor je als je meteen achter de hoogste baas van Justitie aan gaat, in plaats van makkelijke prooien waar ‘misdaadjournalisten’ zoals de Vries en Alberto Stegeman etc hun kijkcijfers mee opkrikten.

Ik zou Bodegraven zeker niet afschrijven, kijk hoe heftig er gereageerd wordt. Waarom zo heftig en buiten proportioneel?
We gaan het te weten komen...

Wat ik bijvoorbeeld toevallig vind is, net op het moment dat Jaap van Dissel de kop van jut is, de ernstigste beschuldigingen juist aan zijn adres worden geuit. En de 'wakkeren' die in de Corona periode 'ontwaakt' zijn lopen er klakkeloos achteraan.

Niet dat ik overigens denk dat Jaap van Dissel geen pedofiel is of dat Nederland niet honderden vergelijkbare scenario's kent die wel degelijk gebeurd zijn...

Disclaimer: ik heb dus het Bodegraven gebeuren door desinteresse totaal niet gevolgd en ken ook geen details en eventuele gestelde bewijzen.
 
We gaan het te weten komen...

Wat ik bijvoorbeeld toevallig vind is, net op het moment dat Jaap van Dissel de kop van jut is, de ernstigste beschuldigingen juist aan zijn adres worden geuit. En de 'wakkeren' die in de Corona periode 'ontwaakt' zijn lopen er klakkeloos achteraan.

Niet dat ik overigens denk dat Jaap van Dissel geen pedofiel is of dat Nederland niet honderden vergelijkbare scenario's kent die wel degelijk gebeurd zijn...

Disclaimer: ik heb dus het Bodegraven gebeuren door desinteresse totaal niet gevolgd en ken ook geen details en eventuele gestelde bewijzen.
Ik kan hier volledig in meegaan. Ik heb nooit uitgesloten dat hier een kern van waarheid in zit of zelfs geheel waar is. Wat mij afstootte destijds was dat het bozemannenduo Raatgever/Kat dit gingen kapen met hun Red Pill Journal. Zij trokken veel boze vrouwen aan omdat het onderwerp van ritueel satanisch kindermisbruik extreme emotionele reacties opriep. De autoriteiten lieten dit allemaal begaan totdat Raatgever en Kat opriepen tot bijna rituele handelingen bij de graven van vermeende slachtoffers in Bodegraven. Veel ouders waren hier zeer van ontdaan en pas daarna werd er opgetreden, wat mij betreft terecht. Toen de volkomen gestoorde Janet Ossebaard samen met de even zo gekke Cynthia hier in ging duiken was het voor mij klaar en trok ik mijn handen er helemaal van af. Als het al waar is, dan hebben deze ongeleide projectielen meer schade toegebracht aan de zaak dan dat ze geholpen hebben.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.263
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan