Stop de Lockdown

Mooi Joke! Dan gewoon faillissement aanvragen nadat de klanten verzoek hebben gekregen contant te betalen. Natuurlijk wel nadat ze eerst de noodsteun hebben aangevraagd. Want dan is er ook geen geldstroom zichtbaar wanneer contant betaald is. Wel de geldstroom naar leveranciers natuurlijk maar als ze daar de facturen niet van betalen is het geen rare redenatie dat de ondernemer het niet kan betalen. Misschien een enkele factuur betalen met pijn en moeite. Dus na een aantal herinneringen pas betalen.
Aanvraag doen voor faillissement, bijstand aanvragen en geld van de klanten die contant betaald hebben in oude sok stoppen.
Onze overheid wil een economie naar de verdommenis hebben? Prima, dan kunnen ze het krijgen.

Zucht, dit klinkt helemaal niet moreel wat ik hier allemaal zeg ?
Ik zeg het maar eigenlijk is het onze overheid die ons dwingt tot dit soort niet morele praktijken.

Trouwens, we komen de overheid toch juist tegemoet? Ze hebben toch liever dat we thuis zitten met ze allen. Probleem opgelost toch?

Totdat het zover is zouden de horeca ondernemers ook nog met ze allen de handen ineen kunnen slaan voor een vernieuwd concept. Stel dat men Grieks wil eten dan gaat men naar de Griek toch? Mag maar met 30 binnen zitten dus dat zal niet makkelijk zijn. Stel dat ze met ze allen zouden rouleren, dat men bij de Griek eten kan bestellen van een ander restaurant en andersom. Wat dan bezorgd word. Dan creëer je een ruimere keuze en minder gedoe op zoek naar een plek waar het mogelijk barstensvol is. Het restaurant waar men op dat moment zit en normaal een ander menu heeft verhuurt dan in feite gewoon een tafel en stoelen aan het andere restaurant. Zomaar een begin van idee.

Zojuist een mooi pakket van rechtsgeldige documenten vanuit de Nederlandse bond tegen overheidszaken ondertekend. De mensen van de bond hebben weer sterk werk geleverd met het document dat in elkaar is gezet!

Binc
is het onze overheid die ons dwingt tot dit soort niet morele praktijken.

Sinds wanneer is ‘onze’ overheid moreel !

Het zijn niets anders dan de marionetten of trekpoppen van de elite en daarmee heeft zich als hoer verkocht. politiek is niets anders dan een theater van de lach ( John Lanting) of meer in deze dagen een theater van de treurnis !

Ja, dat is zo. Maar blijkbaar moeten wij ons verlagen tot hetzelfde niveau? Ergens vind ik van wel en moeten ze keihard aangepakt worden. Pak ze terug op hun eigen plannetjes.
Anderzijds voelt dat tegenstrijdig.

Catalaanse separatisten betogen voor onafhankelijkheid en dit geruime tijd voor Coronavirus. Bovenstaande heeft niks te maken met Lockdown

Een nieuw alternatief als je niet begraven of gecremeerd wilt worden ...

https://www.hetkanwel.nl/2020/05/25/lichaam-composteren-na-de-dood-nederland/?utm_source=hetkanWel+Nieuwsbrief&utm_campaign=8c48766d9f-EMAIL_CAMPAIGN_2017_06_24_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_5707cd7d98-8c48766d9f-285764897

Tbdg0dbqud4ti5w2g2qic4vbcknfqr3t7.jpg

Mike

Teller staat nu op 92.071 zelfs.

Is Ronald Unkno de beheerder van die groep en is hij te vertrouwen, kan iemand hier iets over zeggen? Mike?

Interview met iemand met wie ik een samenwerking ben aan gegaan, Jeroen Sloendrecht van Burgerfront NL:

Mike

Marijan, die mensen bij nee tegen 1,5 zijn voornamelijk ondernemers en nog niet geheel wakker. Mike schreef er gisteren over in het topic bond tegen Overheidszaken.

Goeie podcast hierboven. Net geluisterd. Sowieso een goed initiatief! Aanvankelijk dacht ik dat het een site van jou was Mike.

Interessant dat hij ook zegt om bv geen belasting te betalen. Ik vraag me wel af hoe. Dit word meestal verrekend met salaris. Enige wat ik kan bedenken is motorrijtuig belasting niet betalen.

Slachterij moet deuren sluiten. Onder het mom vanCorona! Weet je wat wij burgers zouden moeten doen? Stoppen met het betalen van vaste lasten onder het mom van Corona! Idd zoals in de podcast hierboven gezegd word stoppen met belasting betalen. Dat hebben we niet in de hand omdat werkgevers belasting inhouden. Maar men kan wel stoppen met betalen huur en energie onder het mom van Corona.
Ook al kan men het wel betalen. Ik zal eerlijk zeggen dat ik dit zelf al gedaan heb. Puur uit protest!

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5134976/vion-apeldoorn-direct-gesloten-medewerkers-onjuist-vervoerd

Ik heb ook naar de podcast geluisterd, wat een onwijs goed initiatief! Mijn gevoel was meteen goed bij deze man. Ik ga meteen even aanmelden.

Binc e.a. die moedig genoeg zijn om bewust hun rekeningen niet te betalen: jullie kunnen aangeven dat je onmacht van betaling hebt. De overheid zegt voor een overmacht te staan. Dan staan wij voor een onmacht. Ik heb Jeroen gevraagd of hij voorbeeldbrieven heeft die je kunt sturen naar je woningbouwvereniging, energiebedrijf, etc. Heel even geduld nog!

Mike

Mike, zoals jij het zegt is exact wat ik idd gedaan heb. Vanaf maart. Ik dacht, flikker maar op met jullie verhaaltjes over die kut Corona! Ik wist niet dat Jeroen hier ook mee bezig is. Maar goed van hem ?

Dit was mijn tekst.

Beste,

Vanwege de Corona crisis ben ik niet in staat om aan mijn Maandelijkse betalingsverplichting te kunnen voldoen. Ik wil dan ook een voorstel doen voor een betalingsregeling. Graag z.s.m contact om hiervoor een regeling te treffen. Voor de maanden na maart kan ik op dit moment nog geen uitspraken doen of ik bij machte ben de volledige termijn betaling te doen.

Wat je hiermee doet is dat hun minder geld krijgen per maand. Natuurlijk wel apart houden voor je eigen veiligheid.

Ik heb dit hier eerder niet durven vermelden omdat ik dan denk dat ik een vrouw zonder moreel kompas ben die de verplichtingen ontloopt. Ik heb het echt puur uit boosheid gedaan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan