G
Guest
Guest
Mooi Joke! Dan gewoon faillissement aanvragen nadat de klanten verzoek hebben gekregen contant te betalen. Natuurlijk wel nadat ze eerst de noodsteun hebben aangevraagd. Want dan is er ook geen geldstroom zichtbaar wanneer contant betaald is. Wel de geldstroom naar leveranciers natuurlijk maar als ze daar de facturen niet van betalen is het geen rare redenatie dat de ondernemer het niet kan betalen. Misschien een enkele factuur betalen met pijn en moeite. Dus na een aantal herinneringen pas betalen.
Aanvraag doen voor faillissement, bijstand aanvragen en geld van de klanten die contant betaald hebben in oude sok stoppen.
Onze overheid wil een economie naar de verdommenis hebben? Prima, dan kunnen ze het krijgen.
Zucht, dit klinkt helemaal niet moreel wat ik hier allemaal zeg ?
Ik zeg het maar eigenlijk is het onze overheid die ons dwingt tot dit soort niet morele praktijken.
Aanvraag doen voor faillissement, bijstand aanvragen en geld van de klanten die contant betaald hebben in oude sok stoppen.
Onze overheid wil een economie naar de verdommenis hebben? Prima, dan kunnen ze het krijgen.
Zucht, dit klinkt helemaal niet moreel wat ik hier allemaal zeg ?
Ik zeg het maar eigenlijk is het onze overheid die ons dwingt tot dit soort niet morele praktijken.