@binc, ik deed laatst bij de bibliotheek gewoon nep desinfecteren haha. Doe ik alsof ik wat uit het pompje druk en dan komt er niks uit en dan heel overdreven wrijven. Die dame van de bieb stond er naast maar ze had het helemaal niet door. En ik dan nog vriendelijk erbij lachen natuurlijk en doorlopen?
Maar nog wat anders, vandaag stond ik in de rij bij de Primera want moest 2 kaarten hebben. Hele lange rij en een dame voor mij van een jaar of 60 denk ik sprak mij aan over deze idiote maatregelen. Die vrouw praatte heel hard en zei dat het belachelijk is en er hele andere belangen achter zitten. Dat iedereen even lekker weer normaal moet doen. Ze vertelde mij over de nonsens vd IC’s (weet ik natuurlijk allemaal al) en zij gaf aan dat een vriend van haar nu dus doodgaat aan kanker omdat hij niet op tijd werd behandelend. Allemaal gebaseerd op leugens dit hele corona, zei ze. En ik natuurlijk ook lekker hardop meepraten erover! Nou je had de mensen moeten zien die stiekem mee zaten te luisteren, de cassieres en de beveiliger leek het ook zeer boeiend te vinden wat ze vertelde. Zo maakt ze misschien (on)bewust ineens 3 mensen wakker ofzo.