Stop de Lockdown

Tupazhmy14kbnvdias0l5f1t7bamvxzf6.jpg

Hebben jullie ook opgemerkt dat al die flesjes desinfecterende zooi bij de kassa in de winkel staan? Niet te missen toch? Hier bij de spar mondkapjes te koop en staan erbij vol in het zicht.
Die flesjes kosten ook nog eens goud geld.

Ook als bij binnenkomst bij de dierenarts staat er meteen een opgebouwd stuk met verzoek handen te desinfecteren bij binnenkomst en als men naar buiten gaat.

Bij de pedicure moest ik ook eerst handen wassen met die zooi. In alle gevallen heb ik het niet gedaan. Bij de dierenarts voorbij gelopen en bij de pedicure alleen handen onder de kraan.

@binc, ik deed laatst bij de bibliotheek gewoon nep desinfecteren haha. Doe ik alsof ik wat uit het pompje druk en dan komt er niks uit en dan heel overdreven wrijven. Die dame van de bieb stond er naast maar ze had het helemaal niet door. En ik dan nog vriendelijk erbij lachen natuurlijk en doorlopen?

Maar nog wat anders, vandaag stond ik in de rij bij de Primera want moest 2 kaarten hebben. Hele lange rij en een dame voor mij van een jaar of 60 denk ik sprak mij aan over deze idiote maatregelen. Die vrouw praatte heel hard en zei dat het belachelijk is en er hele andere belangen achter zitten. Dat iedereen even lekker weer normaal moet doen. Ze vertelde mij over de nonsens vd IC’s (weet ik natuurlijk allemaal al) en zij gaf aan dat een vriend van haar nu dus doodgaat aan kanker omdat hij niet op tijd werd behandelend. Allemaal gebaseerd op leugens dit hele corona, zei ze. En ik natuurlijk ook lekker hardop meepraten erover! Nou je had de mensen moeten zien die stiekem mee zaten te luisteren, de cassieres en de beveiliger leek het ook zeer boeiend te vinden wat ze vertelde. Zo maakt ze misschien (on)bewust ineens 3 mensen wakker ofzo.

In alle gevallen heb ik het niet gedaan. Bij de dierenarts voorbij gelopen en bij de pedicure alleen handen onder de kraan.

Hulde ?

Ik loop ook overal voorbij voor zover dat mogelijk is. Bij de AH stond een rij mensen voor de deur om te wachten voor een karretje, en de klanten moesten het zelf schoonmaken. Nadat de rij voorbij was pakte ik gewoon een karretje zonder schoon te maken.

Kevin

Ik doe net alsof ik die troep op mijn handen doe en wrijf dan denkbeeldig mijn handen. Ik probeer zo min mogelijk troep op mijn lijf te smeren en zou dan nu gedwongen zijn iets erop te smeren wat ik niet ken en niet zelf uitgekozen heb.

Maar het is helaas niet altijd mogelijk om het te ontwijken. Soms staan ze er als een controleur bij.

Op het werk doe ik het ook niet. En dat heb ik ook gezegd. Weliswaar niet tegen de baas zelf, maar het zal daar wel terecht komen.

Tja, ze is dermatoloog en zal wel weten wat voor troep het is of ze zorgt maar voor natuurmateriaal.

Dorothé

Hier bij de Jumbo staan de karretjes al schoongemaakt te wachten op de volgende klant. Een meisje die de hele dag desinfecteert, arme kind. Ik heb tegenwoordig altijd keukenrol in de auto en neem een stukje mee om de winkelwagen af te vegen. Nee, niet omdat ik bang ben voor Corona. Ik wil die desinfecterende troep niet op mijn handen!

stop de Lockdown..  steeds en stapje verder .....   zie post ... https://archive.org/details/jawel-mensen-enkele-uren-geleden-ge-upload-vanuit-canada

Wie geen adblocker aan heeft staan op dit forum zal wellicht de gloednieuwe banner hebben gezien voor burgerfront.nl. Ik houd de kaarten nog even tegen de borst, maar wil jullie wel alvast wijzen op de volgende links:

Twitter: https://twitter.com/Burgerfront1

Facebook: https://www.facebook.com/Burgerfront/

Website: https://www.burgerfront.nl/

Mike

Via fb toegevoegd. Hoewel ik een donkerbruin vermoeden heb ben ik benieuwd wat je erover kwijt wilt Mike.

Nu dit weer. Reserveren bij de horecasector gaat de klant ook nog eens geld kosten! En er komt een app die het intakegesprek gesprek gaat vervangen. Nu al berichten gelezen dat mensen om deze reden de horeca alsnog gaan mijden. Geen fooi geven.
Waarom gaan die ondernemers hier in godsnaam in mee!

https://nos.nl/artikel/2335056-verplicht-betalen-voor-je-reservering-horeca-in-coronatijd-krijgt-vorm.html

Eigenlijk zouden alle horeca ondernemers hun pin apparaten de deur uit moeten doen. Onder het mom dat deze niet meer betaalbaar is door de langdurige sluiting die er is geweest. Iedereen contant laten betalen. Naar de gemeente gaan dat de omzet door de corona maatregelen blijven dalen en het geen haalbare kaart meer is om de zaak draaiende te houden. Iedereen faillissement aanvragen. Dan hebben ze recht op op bijstand. Dat zijn er dan zoveel tegelijk dat het geen haalbare kaart is voor de overheid om zoveel geld op tafel te leggen voor ondernemers die failliet zijn. Althans, de schatkist raakt toch best leeg denk ik dan? Zeker weten doe ik dat niet maar dat is mijn gedachte erbij. En dan zien hoe snel onze overheid die achterlijke maatregelen terug gaat draaien. Maar goed, die mentaliteit zit niet in het hart van de ondernemer.

Althans, de schatkist raakt toch best leeg denk ik dan? Zeker weten doe ik dat niet maar dat is mijn gedachte erbij. E

Die kist is al decennia leeg, maar geen probleem de centrale bank vrienden die printen dat het een lieve lust is :-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan