Stop de Lockdown

En omdat het niet te handhaven is eisen ze dus stokken en andere wapens. Ze weten zelf dus ook heel goed dat handhaving moeilijk gaat worden.

?s=20

Dit is juist hoopvol!

Als ze zich niet hadden laten wegsturen was het pas hoopvol geweest. Misschien moet ik inderdaad maar blij zijn met de kleine stapjes, ik wil te snel dat besef ik wel weer.

Zit de media te manipuleren met foto's van de drukte? Ik kom diverse malen zulke berichten tegen op social media. Hier een foto die ik vond in de FB-groep "Nee tegen 1,5 meter", waarbij je boven een foto uit de media ziet en daaronder van de live webcam.

Toetg9ux9skt6oobjnmfo14y52i86c5up.jpg

Kevin

Nou, daar gaan we. Terug vorderen van het steunpakket. Ondernemertje lastig vallen! De kop luid terugvorderingen. In het artikel staat dat fraude nog niet zeker is en dat de fiod dit nog onderzoekt! Uiteindelijk word elke ondernemer flink onder de loep genomen en gecontroleerd. Wat valt er onder een verdachte transactie?
Welke eisen worden daaraan gesteld?

https://nos.nl/artikel/2334790-eerste-onterecht-uitgekeerde-coronasteun-al-teruggevorderd.html

Ja, wat Superjan zegt is heel logisch. Daaruit kunnen we concluderen dat ze Corona in hebben gezet voor eigen gewin. Toeval bestaat niet. Daarom is het ook zo doorzichtig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan