Stop de Lockdown

Morrie (die zie ik wel zitten als president!) vanaf ±56 minuten.
Vrijheidstour Leiden 29-11-2020
&feature=emb_logo

Net naar de stad geweest om toch de mooie kerstversieringen te zien.

Op het vrijthof een lichtgevend bord met de tekst dat je weg moest gaan, het was te vol, je kon later terugkomen.

Vóór de bijenkorf een soort handhaving die vertelde dat je niet verder mocht door de straat, met hekken erbij omdat het te druk was. Je moest dan terug en door een andere straat. Gesprek met de man aangegaan maar hij vond dat het zo erg was met corona, dat als er een persoon gered zou worden door de maatregelen dan was het al zinvol. Ik zei, eentje van de 17 miljoen mensen.

Dan steeds meer winkels die een mondkapjesplicht instellen en dan overal rijen voor de winkels. Verschrikkelijk.

Als dat zo doorgaat en dat zal vanaf 1 dec. nog wel erger worden, dan ga ik alleen nog maar online bestellen.

Nu is het een drama vanwege black Friday, maar wat denk je dan wat er gaat komen met de kerstinkopen? Ik denk dat we dan misschien nog maar met een paar mensen de stad in mogen, dat we geteld worden en voor een hek moeten wachten. Wie weet waar het toe gaat leiden. Ongelooflijk.

Dorothé

Tqrd8r0himswufjsnb4ahhzjiv0curgnx.jpg

Mike

Ik zie net beelden van protesten in Spanje. Alles loopt mee, ik zie duidelijk op de beelden ook negroïde mensen en noord Afrikaanse jongeren. Waarom kan het daar wel dat ze ALLEMAAL verenigen like: WWG1WGA!

Van FB pagina viruswaarheid:
Vandaag(30-11) is er schokkend nieuws naar buiten gekomen over de dubieuze Corman-Drosten publicatie, die internationaal als 'recept' gebruikt wordt voor de PCR testen, waarmee miljoenen mensen wereldwijd getest worden, inclusief Nederlandse burgers. Laat dit nieuws goed op je inwerken, want het kan enorme consequenties hebben.
■ In een video interview door Flavio Pasquino met Patrick Savalle en Mario Ortiz kun je ook vernemen wat er zoal speelt!
&feature=youtu.be

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan