Stop de Lockdown

En hoe zit het eigenlijk met voedsel dat door mensenhanden gaat? Dat barst van de cojona! Ik denk dat we allemaal maar beter kunnen stoppen met eten...

Mike

Daarom moeten we snel overgaan op robots en cyborgs die alles overnemen! Die zijn slimmer dan wij en krijgen geen cojona...

Joost

Absoluut en alleen nog maar eten uit een fabriek, is zooo veel veiliger voor ons!                                  Dan is er tenminste controle op, we kunnen niet voorzichtig genoeg zijn.

College: United Nations Gidsland, Verplichte vaccinatie & Mensenrechten, met Prof. Cees Hamelink.

Tmoqoughrs35mv8s5k6944wojcbrgron9.jpg

Volgend jaar rond maart/april als er geen 'verbetering' is komt er een alles of niets maatregel en wel als volgt.

Iedereen gaat in groepsverband naar het zwembad en gaat 15 minuten met zn hoofd onderwater .... bij het boven komen is gegarandeerd het virus weg ... zo ook het co2 'probleem'...

Heeft iemand die winkels in zijn omgeving

Ja zit hier een Dirk maar die is vanaf dag 1 heel streng betreft de maatregelen. Dus vraag ik mij af, is dit gewoon verzinsel van iemand op Facebook of is dit officieel bevestigd door Dirk?

Hoi, bij ons in naaldwijk de Dirk van de broek supermarkt draagt  het personeel geen mondkapjes en een goede sfeer , ook de plus markt in Maasdijk , personeel geen mondkapjes en geen maatregelen , slechts een  desinfectie flesje bij de ingang , AH kom ik niet meer ,is echt irritant . ik heb een ruime voorraad boodschappen in huis en moet alleen nog 1x per week naar de de boerderij voor groenten  ( geen maatregelen ) en de slager mag ik via de achter ingang ophalen en daar pinnen, brood bak ik zelf ! Heb een mondkapje als ik medische hulp nodig zou hebben in mijn tas , gr Assie .

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan