Stop de Lockdown

7tks952lxtp7byiule8eyh1nr1w9a84l.jpg

Kortom, dit is helemaal geen initiatief van ‘wetenschappers’, ‘bezorgde burgers’ en ‘zakenmensen’, dit is een marxistisch platform van activistische journalisten en een handige IT’er!

Mike

Dat was het eerste wat ik riep toen ik hoorde van deze actiegroep!! Meteen gingen er alarmbellen rinkelen en dacht ik aan een betaalde Soros actiegroep!
Viruswaarheid verlies alle zaken maar dan zal je zien dat deze marxistische fake actiegroep deze zaak met vlag en wimpel zal winnen!

Nooit laat ik mijn kinderen mondkapjes in de klas dragen! Daar ga ik voor strijden tot ik erbij neerval. Mijn kinderen vallen beiden onder de uitzondering dus denk dat ik die strijd snel heb gewonnen.

Overigens hoorde ik van mijn zus dat een klasgenootje van mijn nichtje die in klas 3 zit vd middelbare school, geschorst is. De reden is omdat ze haar muilkorf onder haar neus droeg, na 3 waarschuwingen is ze geschorst. Het meisje kreeg het benauwd en vooral hoofdpijn door het kapje. Ik volg via mijn zus op de voet wat hieruit zal komen. Ze krijgen nu leerplicht op hun dak en mijn zus zei dat ze beginnen met een boete. Waanzin!!

Ik heb ook nog mijn mondkapje van een netkous, waar ik goed door kan ademen.

Hier geven ze een boete voor Dorothe. Een meisje in de trein kreeg hiervoor een boete ze had een mondkapje van zwart kant op.

Hier schrijft alleen Action in principe moeilijk te doen. Mooi , die kan van mijn lijstje af. Ik haalde er altijd enveloppen voor bedrijf. Spotgoedkoop. Maar online ook genoeg te koop. Dus doei doei Action

Tja Marijan, verbaasd mij niets vd Action. Bijna alles uit die winkel is made in China. En de geur van weekmakers komen je al tegemoet als je binnenkomt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan