Stop de Lockdown

T3o32arznnsxs3db80lsujfn5fa8eli5i.jpg

Ook vindt Kuin het goed dat mensen elkaar onderling aanspreken. "Elkaar corrigeren en aanspreken, lijkt me een hele gewenste situatie.

https://www.nporadio1.nl/binnenland/28031-voorzitter-boa-bond-uitdelen-boetes-voor-niet-dragen-mondkapje-zal-nog-een-tot-twee-weken-duren

Gisteren had ik samen met een andere bewuste buurman een overleg met onze stadsdeel directeur over een aantal lopende zaken op wijk niveau.

Ik zal jullie niet moe maken met de details, maar in het kort gezegd zijn we niet zo blij met een aantal zaken waaraan de Gemeente Den Haag ons gemeenschapsgeld uitgeeft, en dus gaan we verhaal halen en gewoon het gesprek aan.

Nu was deze meeting op het stadsdeelkantoor.

Dus.. Ik ben er gisteren heen gegaan, naar binnen gelopen, heb mij aangemeld voor de afspraak, en heb het gesprek gehad, en ben weer weg gegaan. Gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. (Wat het ook is)  en allemaal ZONDER mondkapje.
Sterker nog, de gemeenteambtenaren, waarvan een aantal bekende gezichten zijn geworden door de jaren heen, hebben er geen woord over gerept.

Wees zelfverzekerd, nu is een tijd om de rug recht te houden en de kin opgeheven.

jongens, meiden, dit lijkt heel griezelig,  wat gebeurt er in Eindhoven, dit zou een teststraat zijn,

https://www.facebook.com/100004787201600/videos/1814160282086861/

Eldor en Albert zijn LIVE on-tour naar verschillende winkels om te kijken hoe zij omgaan met de mondkapjesplicht. Zij hebben namelijk allebei een medische ontheffing.

4 agenten, douane en op de valreep Romeo`s en een boete voor het niet dragen van een Mk in een publieke ruimte.

Wanneer iemand met handen in de zij staat, met een rechte rug en borst, en zich breed en groot maakt, is dit een vorm van dominantie en zelfverzekerdheid. Maar als iemand daarbij fronst of kwaad kijkt, kan dezelfde houding agressie of boosheid uitbeelden.

vandaag in de Natuurwinkel geweest (Thedingsweert bij Tiel, een zorgboerderij met mooie winkel) Er mogen sinds deze gekte niet meer als 5 mensen in de winkel. Ik ben er nog steeds zonder mondkap binnen geweest. Benieuwd hoe het vandaag zou zijn. Ook weer zonder mondkap naar binnen gegaan, wel ontheffingskaartje in mijn zak. De 3 dames van de winkel die ik al heel lang ken (van de winkel) hadden alle 3 kap op (want verplicht) ik was enige zonder en ze zeiden niks, sterker nog, er werd heel vriendelijk naar me geglimlacht. Een van de dames had hem ook op kin, was achter het "scherm" aan het werk. Dus so far so good. Toen bedacht ik opeens dat ik even moest tanken. Normaal op de weg naar mijn dochter, bij pompstation waar zelfbediening is met een pasje in een hokje. Dus je hoeft niet naar binnen, nu getankt in Tiel en is ook zelfbediening maar moet wel binnen je pasje gescand worden. De kassiere (met mondkap) was iemand voor mij aan het helpen en om hem heen kijkend roept ze: mevrouw waar is uw mondkapje. Dus ik hou mijn kaartje omhoog en roep, ik heb een kaartje. Oke prima! was haar antwoord en ook super vriendelijk te woord gestaan verder. Was 1e vuurdoop.

Ook heb ik de instelling die de zorg levert aan onze dochter SHeerenloo vorige week een brief gemaild, over hoe ik er een beetje over denk, n.a.v. een nieuwsbrief die ik kreeg met stompzinnige filmpjes over, ik doe mee en ik ben braaf blablablabla...... Ik kreeg antwoord van de nieuwsbrief verstuurster van SHL en ze zegt, ik weet niet of ik dit wel mag zeggen maar ben het 100% met u eens, met alles wat u schrijft. Ze stuurt mijn mail door aan de rayon manager. Mooi! Ik zal er wel niks over horen. Ik hem deze manager trouwens goed, voor corona, hadden we nog elke 6 weken een ouderavond waar hij dan ook bij zat namens SHL.

Dit had ik gemaild:

Goedenavond,
Zelden zoveel onzin gezien als sinds corona. Geen kritische vragen, alles klakkeloos volgen van de overheidshypnose die momenteel op grote schaal plaats vindt, wereldwijd staan de PCR testen enorm onder druk omdat ze voor het overgrote deel valse positieven geven. En al ben je "besmet" is het nog lang niet zeker of je uberhaupt ziek bent of wordt of iemand kan besmetten. Sterker nog, onderzoek wat virussen zijn, dan ga je begrijpen dat die niet overdraagbaar zijn.
Verder is het altijd zo geweest dat mensen ziek kunnen worden door griep. Dat is nl wat het is. En wie treft dat het meest, 82+ en mensen met ernstig chronisch lijden, die in een ander geval ook overlijden aan seizoensgriep, longontsteking, kanker noem maar op. Griepgevallen zijn er nauwelijks meer en iemand met een dodelijke hartaanval heet tegenwoordig ook een coronadode. En dan nog zijn de corona doden niet meer als normaal met een lastige griep.

Wat mensen vooral nodig hebben is nabijheid, liefde, echte gezonde biologische voeding en gezonde en kritische kijk op de samenleving.

Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen, ik ben geen arts, geen WHO, geen RIVM, geen overheid. Ik ben maar gewoon een moeder, onderzoeker, kritische ouder en vooral ook bezorgde ouder, die zich al vele jaren verdiept in heel veel onderwerpen.

Vraag je eens af waarom dit allemaal gebeurt, deze hele toestand, met de meest belachelijke maatregelen. Horeca dicht, nauwelijks problemen(besmettingen) in de horeca. En veel meer. Economie gaat kapot. Wie gaat straks de zorg betalen?
Oma moet 1,5 meter afstand houden en opa mag naar de dames van lichte zeden (dan druk ik me nog netjes uit) en dit is geen grap maar echt (en totale nonsens)

Het zou goed zijn dat er eens wat meer onderzoek zou worden gedaan over wat er aan de hand is in onze wereld om dit te begrijpen, zodat het duidelijk wordt dat de maatregelen buiten proportioneel zijn. De 1e weken, in maart, ja even oppassen en kijken wat er gaande is.  Elke PCR test kan corona aantonen als je lang genoeg inzoemt/dupliceert, we dragen dat (dode) celmateriaal allemaal bij ons.
Ik geef geen linken, er is voldoende info online te vinden van gerenommeerde artsen en onderzoekers, die overigens niet aan het woord mogen komen.

Fijne avond,

vriendelijke groet,

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan