Ook heb ik de instelling die de zorg levert aan onze dochter SHeerenloo vorige week een brief gemaild, over hoe ik er een beetje over denk, n.a.v. een nieuwsbrief die ik kreeg met stompzinnige filmpjes over, ik doe mee en ik ben braaf blablablabla...... Ik kreeg antwoord van de nieuwsbrief verstuurster van SHL en ze zegt, ik weet niet of ik dit wel mag zeggen maar ben het 100% met u eens, met alles wat u schrijft. Ze stuurt mijn mail door aan de rayon manager. Mooi! Ik zal er wel niks over horen. Ik hem deze manager trouwens goed, voor corona, hadden we nog elke 6 weken een ouderavond waar hij dan ook bij zat namens SHL.
Dit had ik gemaild:
Goedenavond,
Zelden zoveel onzin gezien als sinds corona. Geen kritische vragen, alles klakkeloos volgen van de overheidshypnose die momenteel op grote schaal plaats vindt, wereldwijd staan de PCR testen enorm onder druk omdat ze voor het overgrote deel valse positieven geven. En al ben je "besmet" is het nog lang niet zeker of je uberhaupt ziek bent of wordt of iemand kan besmetten. Sterker nog, onderzoek wat virussen zijn, dan ga je begrijpen dat die niet overdraagbaar zijn.
Verder is het altijd zo geweest dat mensen ziek kunnen worden door griep. Dat is nl wat het is. En wie treft dat het meest, 82+ en mensen met ernstig chronisch lijden, die in een ander geval ook overlijden aan seizoensgriep, longontsteking, kanker noem maar op. Griepgevallen zijn er nauwelijks meer en iemand met een dodelijke hartaanval heet tegenwoordig ook een coronadode. En dan nog zijn de corona doden niet meer als normaal met een lastige griep.
Wat mensen vooral nodig hebben is nabijheid, liefde, echte gezonde biologische voeding en gezonde en kritische kijk op de samenleving.
Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen, ik ben geen arts, geen WHO, geen RIVM, geen overheid. Ik ben maar gewoon een moeder, onderzoeker, kritische ouder en vooral ook bezorgde ouder, die zich al vele jaren verdiept in heel veel onderwerpen.
Vraag je eens af waarom dit allemaal gebeurt, deze hele toestand, met de meest belachelijke maatregelen. Horeca dicht, nauwelijks problemen(besmettingen) in de horeca. En veel meer. Economie gaat kapot. Wie gaat straks de zorg betalen?
Oma moet 1,5 meter afstand houden en opa mag naar de dames van lichte zeden (dan druk ik me nog netjes uit) en dit is geen grap maar echt (en totale nonsens)
Het zou goed zijn dat er eens wat meer onderzoek zou worden gedaan over wat er aan de hand is in onze wereld om dit te begrijpen, zodat het duidelijk wordt dat de maatregelen buiten proportioneel zijn. De 1e weken, in maart, ja even oppassen en kijken wat er gaande is. Elke PCR test kan corona aantonen als je lang genoeg inzoemt/dupliceert, we dragen dat (dode) celmateriaal allemaal bij ons.
Ik geef geen linken, er is voldoende info online te vinden van gerenommeerde artsen en onderzoekers, die overigens niet aan het woord mogen komen.
Fijne avond,
vriendelijke groet,