Stop de Lockdown

HOE KOMEN WE UIT DE MASSAHYPNOSE

Enkele punten uit het artikel:

-Mark Rutte beheerst hypnosetechnieken.

-het is een plausibele verklaring waarom zo’n grote meerderheid nog steeds als blinden de overheid gehoorzamen

-We zien hoe deze leiders heel bewust deze angstcultuur blijven handhaven door te ‘framen’. Zij vertellen het verhaal over het virus door specifieke woorden te gebruiken die afschuwelijke beelden in onze (toch al angstige) geest oproepen.

-WANNEER BEN JE ONTVANKELIJK VOOR HYPNOSE?

-Artsen zijn zo’n mooi voorbeeld. Daar nemen we vaak zonder nadenken van aan, dat het klopt wat zij zeggen.

-Je kunt deze hypnotische staat op (grofweg) 2 manieren opwekken:

1) Door iemand diep te laten ontspannen

2) Door iemand schrik aan te jagen.

Schrik werkt eigenlijk het beste.

-BEGRIP HEBBEN VOOR ELKAAR

-De manier waarop mensen normaal uit hypnose komen kan op 2 manieren

-WANNEER BEN JE UIT HYPNOSE?

-Conclusie: Als we willen zorgen dat mensen meer en meer uit deze hypnose geraken, dan kan flyeren daar toch een belangrijke bijdrage aan leveren. Mensen moeten herhaaldelijk een andere boodschap te horen en te lezen krijgen. U kunt daar aan meewerken door mee te helpen flyeren.

https://corona-nuchterheid.nl/nieuws/hoe-komen-we-uit-de-massahypnose/

Flyeren helpt niet, anders was het hypnoseprogramma reeds lang en breed doorbroken. Daarom denk ik al geruime tijd dat er sprake is van zwarte magie. Wat dit precies inhoudt weet ik (nog) niet, maar het moet een bepaalde donkere energie zijn die heel veel mensen weet te raken. Wie zich nu nog bezighoudt met anderen te proberen te overtuigen verdoet zijn/haar tijd en energie en leidt de aandacht af van een veel belangrijker iemand: zichzelf. Zelfreflectie en vereniging met gelijkgestemden is de enige weg die nu nog bewandeld moet worden. Bereid je alvast voor op een wereld waarin deze duistere krachten geen macht meer over ons hebben.

Mike

Ik denk al lange tijd dat slechts een mix van zaken voldoende is om mensen zo voor de mal te houden:
-Verdomming: de kwaliteit van het onderwijs is al tientallen jaren uitermate beroerd. Als mensen niet meer de terugkoppeling uit de praktijk krijgen van b.v. met je handen kunnen werken en er resultaten uit laten komen, dan kan het denken alle kanten op en lijkt alles mogelijk. Dat lijkt vrijheid, maar leidt tot het soort toestanden die we nu meemaken. Door gebrek aan exact denken, dus veel te weinig béta's.
-Overmatige en overbodige luxe: je moet werken, dat nog wel, om veel van wat je kunt missen als kiespijn te kunnen kopen: allerlei beelschermspullen als computers en samrtphones. Ik ga het niet over bladblazers hebben, maar wil wel even zegen dat door te vegen met een bezem je vrijwel alles spieren van je lijf gebruikt, dan sport je buiten in plaats van in z'n sportschool nutteloze bewegingen te maken.
-Gezinsleven. Zelfs minder goed functionerende gezinnen leveren nog een situatie waar mensen langere tijd bij elkaar wonen wawt kinderen een basis voor eigen zekerheid geeft. Slecht functionerende gezinnen vallen hier buiten, er zijn gevallen waar de kinderen voortdurend in een soort oorlogssituatie verkeren, ik ben zo'n kind geweest en kan er dus van meepraten. Daarom kan ik nu in angstwekkende situaties nog altijd het nuchtere verstand bewaren en doen wat gedaan moet worden in plaats van de handen voor de ogen te slaan.
-Angst, dat is een basisgegeven in dit soort situaties. Bij gebrek aan relativering zullen zaken waar een vergrootglas op gelegd is veel erger lijken dan ze in werkelijkheid zijn.

Zwarte magie? Tja, we leven niet meer in de middeleeuwen, straks ga je nog heksenverbranding propageren. 99 pond,weet je nog?

Absoluut zwarte magie, geen twijfel over mogelijk. Ik kan mijn vinger er momenteel nog niet op leggen, maar dit is weer zo'n gevalletje waar ik achteraf gelijk in ga krijgen, let maar eens op. Het wachten is nu op het definitieve bewijs hiervoor.

Mike

Ik vraag me af wat dit hele gedoe met onze kinderen (kleinkinderen) doet.

Ouderen kunnen het misschien nog relativeren, maar kinderen worden op jonge leeftijd geindoctrineert . Befehl ist befehl.

Een kennis van me zegt dat je bewust naar de borden langs de weg met corona info moet kijken omdat het anders via je onderbewuste in je bewustzijn geslepen wordt. Zo wordt je dan geprogrammeerd.

Voordat de hele C shit over ons heen uitgerold werd was er vrijwel wekelijks een item over vaccineren op tv en andere media. Mijn logische vermoeden toen was dat dit met het vaccineren van kleine kinderen te maken had. Weet je nog hoe de druk er op gelegd werd en kinderen niet naar de kinderopvang mochten.

Wie weet had die vaccin propaganda al te maken had met de situatie van nu.

Wij hadden het net over dit onderwerp

Ik vraag me af wat dit hele gedoe met onze kinderen (kleinkinderen) doet.

Bijgaand artikel is deel 1 van 3 delen, waarin we aantonen, dat het Outbreak Management Team van A tot en met Z volstrekt fout is samengesteld en daardoor als overbodig lobbygroepje kan worden weggezet.

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/12/25/het-outbreak-management-team-is-een-onwenselijk-belangenclubje-1/

Sinds de elite weet dat angst het belangrijkste gereedschap is van verdeel en heers houdt de elite er een angstcultuur op na. Het christendom dat een paar millenia prima gewerkt heeft als angstaanjager heeft nu z'n kracht verloren, dus moet en iets anders worden ingezet. Na een paar min-of-meer mislukte pogingen met o.a. het rapport van Rome, zure regen, CO2 wordt nu naar een sterker elixer gegrepen, net zo onzichtbaar als die andere fantasieën, maar aardig voorgeweekt via de HIV=AIDS, het belang van het doden van huishoudbacteriën en andere onzinnigheid. Geef het volk het idee dat je met enkele toverwoorden zelf ook bijna dokter* bent "ik weet wel wat een virus is" en, net als met "de bijbel", breidt de olievlek van angstaanjagerij zich vanzelf uit: elke angstige wordt een verspreider, niet van de heersende griep, nee, veel erger, van het nieuwe geloof. De medische kliek, die ook goede dingen doet, bestaat grotendeels uit nooit helemaal volwassen geworden studenten die in hun studententijd geleerd hebben neer te kijken op het klootjesvolk. Misselijkmakend gespuis is het, niet allemaal gelukkig maar velen van hen wel.
De elite maakt dankbaar gebruik van dit soort bruikbare idioten die collegae die van wat meer inzicht getuigen worden met gemak afgeserveerd, eventueel geholpen door andere bruikbare idioten die in de politiek in ruime mate voor handen zijn. Begin je al het verband te zien? Zwarte Magica mag rustig als stripfiguur slechts op papier blijven voortbestaan wat mij betreft, want ook zij behoort tot de afdeling geloof**.

*Dokter, op veel gebieden is de medische praktijk nog niet veel verder dan de middeleeuwse chirugijn, meest wordt grof geweld ingezet tegen zaken die inmiddels veel eleganter kunnen worden opgelost, als men die oogkleppen die tijdens de studie zijn aangemeten maar eens af durfde te zetten. Maar ja, risico niet durven nemen, hypotheek enzovoort, nee ook dat volk kent z'n angsten.
**Geloof: het soort geloof waarvan Jezus zegt: "Zalig de armen van geest, zij zullen christus zien". De geestelijken in die dagen hadden er een halszaak van gemaakt om tot op de letter uit te pluizen wat de teksten (volgens hen) inhielden en verkondigden met autoriteit (dat is aangenomen positie en macht over minder geachten) waar men zich aandiende te ouden onder het dreigement van hel en verdoemenis. Die geletterde idioterie is waar Jezus zich tegen keerde, het ging hem om de menselijkheid die toen ook, net als nu met de coronagekte, in de knel zit. Wil je je menselijkheid bewaren, wees dan standvastig en laat je niet met kleinzielige angstjes of dreigementen uit het lood slaan.
De elite is er blijkbaar alles aan gelegen hun plannen door te zetten, maar ze zien ook wel de wereldwijde tegenbeweging die vooral door internet sterk kan zijn. Internet is voor de plannen van de elite van levensbelang, de elite zal dan ook legers van trollen inzetten om die tegenbeweging te dwarsbomen. Trollen werken vaak nogal doorzichtig omdat de meeste mensen makkelijk van de wijs te brengen zijn, maar ze kunnen ook heel slim werken, door zich voor te doen als medestander van de tegenbeweging. Om die te ontmaskeren moet je een goed werkende intuïtie hebben. Intuitie is vaak door opvoeding en scholing uitgezet, maar kan gelukkig weer aangezet worden, vind die schakelaar! (Onderzoek jouw angsten, ga de confrontatie aan met de ratelmachine in je hoofd en laat de stilte opkomen, meer is niet nodig).

Sorry Gerard, maar zwarte magie bestaat, hoeveel lappen tekst je hier ook aan waagt. Op de een of andere manier weten [ZIJ] energie te manipuleren bij diegenen die hier gevoelig voor zijn, op basis van een lage trilling.

Hetzelfde is het geval met de schrikbarende daling in testosteron bij mannen en jongens en de toename van homoseksualiteit en transgenderisme. Hormonale verschuivingen worden vaak toegeschreven aan fysieke factoren als zware metalen, xeno-oestrogenen in voeding en plastic en andere materiele oorzaken, maar er is veel meer aan de hand, waaronder een verschuivend energetisch krachtveld en daar hoor je nooit iemand over. Het is niet dat de andere factoren geen rol spelen, maar dat dit niet de enige uitleg is, er is meer aan de hand.

Om verklaringen te zoeken voor de toenemende dommigheid en volgzaamheid van zovelen worden o.a. genoemd de kwaliteit van onderwijs, hersenspoeling via media en andere materiele oorzaken, maar ook hier geldt dat er iets energetisch aan de hand is waarover niemand spreekt. Eveneens spelen de genoemde factoren een rol, maar zijn niet het hele plaatje, er is meer aan de hand. Uiteindelijk zullen we erachter komen dat dit concreter is dan jij denkt, dat [ZIJ] beschikken over keiharde technologie waarmee [ZIJ] diegenen die op een lager energieniveau vibreren weten te manipuleren en bespelen. Wordt vervolgd!

Mike

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/12/20/dr-rob-elens-hoopt-op-burgerlijke-ongehoorzaamheid/

Mike

https://viruswaarheid.nl/informeren/niet-naar-huis-zonder-negatieve-covid-19-testuitslag/

Misschien dat de normies nu eindelijk eens wakker gaan worden. Alles moet ook maar gewoon door gaan, incl. vakamties in het buitenland. We zagen dit in de zomer ook.

Mike

''dat [ZIJ] beschikken over keiharde technologie waarmee [ZIJ] diegenen die op een lager energieniveau vibreren weten te manipuleren en bespelen.''

NANOTECHNOLOGIE...

Benoemde punten uit deze post worden al vele jaren besproken, toegelicht en onderbouwd met feiten door Bryan396 en Tony P.

Dus daar hoor je wel zeker iemand over.

Ik had het over ENERGETISCHE technologie, trillingen/vibraties/frequenties. Jullie denken allemaal een octaaf te laag.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan