Stop de Lockdown

wat is energie niveau?  zonder energie werkt er niets  volgens mij.

trillingen/vibraties/frequenties.??

Is dat niet een en hetzelfde?

''Ik had het over ENERGETISCHE technologie, trillingen/vibraties/frequenties. Jullie denken allemaal een octaaf te laag.''

Bryan396 bespreekt dit soort van onderwerpen al meer dan 10 jaar. Vooral in het energetische is hij erg thuis. Hij is degene die Tony P. mbt o.a. nanotechnologie heeft wakker geschud . Veel onderwerpen staan in verbinding met elkaar. 'Connect the Dots'

Vandaar de /. Het gaat om IMMATERIELE energiekrachtvelden. Spreek ik nou Chinees, hoe moeilijk is dit te begrijpen?!

Mike

Bovenstaande was in reactie op Romagi.

@Ben, you connect the dots. Jij bent een blinde Tony P.-volger, zal nooit begrijpen waarom.

Mike

Avondklok in opmars van 20:00- 04:00 uur

file:///C:/Users/User001/Downloads/discussiestuk+maatregelen-catshuis-nctv-13-december-2020.pdf

Dorothé

Materie zelf is immaterieel, we kunnen het met ons brein echter niet anders zien dan materieel, dat is simpelweg omdat het brein niet meer kan dan dat. In de kwantummechanica kunnen we wat verder "kijken" en is inmiddels ontdekt dat "deeltjes" van atomen energiepakketjes zijn, inderdaad trillingen van energie.
De mens is maar bezig aan God gelijk te willen zijn, waar hij compleet de plank mist, want hij was al één met God. Weg van wat is is dat.
Zie wat het streven van beter, beter, beter ons gebracht heeft Dat is zwart genoeg hoor.

Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat ik zie zijn MK Ultra-technieken toegepast op een massaschaal. Geen idee hoe ze het doen echter. Ik krijg mails n.a.v. de laatste uitzending van Dotcom Radio en mensen opperen daarin TV-frequenties, wifi, dat soort dingen. Dat komt omdat mensen dit proberen te verklaren op basis van wat ze kennen. Waar ik het over heb is een tot dusver onbekende frequentietechnologie waar ik momenteel dus ook weinig zinnigs over kan zeggen totdat ik weet waar ik over praat. Het voelt als een zeer oude voodoo-achtige techniek die [ZE] middels technologie (Tesla?) hebben weten te perfectioneren en militariseren.

Mike

Weet je wat ik niet begrijp? In Dubai, Australië en wel meer landen zijn er nauwelijks nog maatregelen? Winkels en horeca open, volle malls gezien? En wij zitten hier in europa zitten in strenge lockdown? Wat zit hierachter, wie weet dat?

En nog meer goed nieuws uit Belgie!

https://www.demorgen.be/nieuws/een-op-de-drie-artsen-wil-zichzelf-en-patienten-niet-laten-vaccineren-slecht-signaal-naar-bevolking~b43d40657/

Mike

Waar ik het over heb is een tot dusver onbekende frequentietechnologie waar ik momenteel dus ook weinig zinnigs over kan zeggen totdat ik weet waar ik over praat. Het voelt als een zeer oude voodoo-achtige techniek die [ZE] middels technologie (Tesla?) hebben weten te perfectioneren en militariseren.

Ik heb zelf ook al heel lang een sterk gevoel gehad dat er 'iets negatiefs' bestaat die ons brein probeert te infiltreren en ons wilt beïnvloeden. Wat jij nu zegt zou mij totaal niet verbazen. Mss bestaan er ook wel een soort energetische parasieten die zich aan mensen vastkleven... Geen idee.

Kevin

Tv6u8lfkcddbqmtdd2o3b8cs4rl8pu15p.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug