Stop de Lockdown

T0euoi4oxypnp4b9ul4drg5off82zwo0e.jpg

Mike

Hoi allemaal,

Inmiddels had ik besloten om toch weer terug te komen en heb mezelf opnieuw geregistreerd. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat afstand van dit forum niet verkeerd is. Sommige dingen gaan me boven me pet en wil er dan ook niet meer mee bezig zijn omdat het energie vretend en tijdrovend is.

Maar goed, ik las het stukje over zwarte magie. Hierover had ik een mail gestuurd al naar Mike maar wilde er graag nog op reageren. met de kerst was ik bij iemand die zichzelf hier ook al langer mee bezig houd. Zowel met witte als met zwarte magie. Dit is zo ongeveer wat hij vertelde, en het klinkt voor mij best logisch allemaal.

Hij gaf aan dat het altijd gaat om eigen staat van bewustzijn. Dit betekent dat ook hersengolven ertoe doen wat energie is. Hij onderscheid 2 vormen. 1 op basis van autoriteiten en 1 op basis van hulpverlening. Beide zijn eigenlijk overbodig maar hulpverlening kan evt nog onder de noemer acceptabel vallen wanneer het men niet lukt om zichzelf nog positief te sturen met hersengolven.

Zo kan men bv in alfa staat of theta golven staat heel makkelijk ontspannen maar ook verbinding maken met eerdere trauma’s. Vaak denkt men dat deze 2 frequenties alleen tot een ontspannende en rustgevende toestand moet leiden. In de praktijk kan dit ook anders uitpakken. Deze golven zijn ook verantwoordelijk voor visualisatie en kan middels negatieve energetische banden, als die op dat moment in de territorium van bewustzijn zijn, naast ontspanning ook zicht geven op trauma’s.

Op basis van deze hersengolven kan ook een nieuwe trauma ontstaan omdat men kan gaan hertraumatiseren. Energetisch gaat men dan een verbinding aan met het trauma dat op dat moment het meest actueel is op basis van energieeen. Ook zijn deze golven verantwoordelijk voor intuïtie en kan men oude trauma’s daadwerkelijk echt opnieuw beleven en veranderd de persoonlijkheid. Hij zei: negatieve zwarte energie is anders dan het hebben van een negatieve geest. Zo is positieve witte energie ook iets anders dan een positieve geest.
Zo is EMDR ook gericht op theta golven net zoals hypnotherapie. Deze therapieën kunnen naast dat ze goed kunnen doen ook kwaad doen, afhankelijk ook van welke energetische energie op dat moment aanwezig is en de hersengolven die op dat moment de staat van bewustzijn bepalen. Bij EMDR ligt de focus op theta golven. EMDR kan net zo goed een averechts effect hebben iplv het gewenste resultaat. Het is zelfs nog erger wanneer men in een toestand is van energetische verbondenheid met de traumatiseur, dat ook met EMDR een negatieve toestand bereikt kan worden, evengoed met Hypnotherapie iplv een positieve toestand. Dit heeft allemaal te maken met energieen. Hersengolven zijn ook te meten middels EEG.

Zo zijn de huidige autoriteiten op de hoogte van de materie van hersengolven en gebruiken deze materie om te beïnvloeden en te besturen conform hun normen en waarden.

Veel van beïnvloeding heeft ook te maken met autoriteit.
Dat wat autoriteiten vertellen is een aangeleerde verbondenheid voor de mensen die nog niet wakker zijn. Aangezien iedereen getraumatiseerd is met 1 of meerdere trauma’s zou het zomaar zo kunnen zijn dat om deze reden de mensheid gewillig luistert naar wat autoriteiten vertellen. De kunst om niet vatbaar te zijn voor deze soort van magie is de juiste toestand bereiken van de hersengolven zodat een vruchtbare energetische energie kan ontstaan. Maar ook niet in aanwezigheid zijn van negatieve energieeen en de verkeerde gedachten hebben maken onderdeel uit van deze energieen. Maar wanneer men ook nog eens zelf technologie in huis haalt die door dezelfde autoriteiten ontwikkeld zijn en mogelijk ook gemanipuleerd zijn door dezelfde autoriteiten met technologie waar wij geen weet van hebben verlaagt men zelf zijn/haar eigen frequentie en ontstaat afhankelijkheid. Alfa golven is vaak een toestand waarin mensen tv kijken. Is het om die reden dat alle ellende van negativiteit in de avond uit gezonden word wanneer men ontspannen wil en dus de tv op een soort van automatische piloot aan zet? Om de volgende dag alert (betagolven) weer aan het werk te gaan?

Iemand anders mag nooit ongevraagd een ander beïnvloeden of sturen als er negatieve donkere energie aanwezig is. De overheid niet, maar ook psychologen, mediums en hypnotherapeuten niet. Hij zei: hierdoor kunnen donkere energieen de overhand krijgen wat eigenlijk zwarte magie is. Alles hangt volgens hem samen met eigen staat van bewustzijn, aanwezige energieen en ook hersengolven zijn van invloed. Volgens hem word dit weggezet als zwarte magie en is dit zwarte magie. Met hersengolven kan men namelijk erg grote krachten zoals witte magie en zwarte magie oproepen wanneer men er voldoende verstand van heeft en weet hoe dit werkt.  EMDR schijnt niet de enige vorm van magie te zijn als ik hem moet geloven, maar EFT schijnt zo ongeveer hetzelfde effect te hebben. Deze materie is zo oud als de weg naar Rome vertelde hij.

Het is ook interessant dat inmiddels donkere materie idd materialistisch is aangetoond. Wie weet is dit wel de materialistische zwarte magie.

https://www.scientias.nl/hubble-detecteert-de-kleinste-klontjes-donkere-materie-tot-nu-toe/

https://www.scientias.nl/hoe-ziet-donkere-materie-eruit-misschien-wel-zo/

Wanneer gaan mensen eens in op de inhoud? Wat is er moeilijk aan de info hierboven? In feite is het gewoon wetenschappelijk. EDMR is immers ook allang wetenschappelijk bewezen en word eveneens wetenschappelijk gebruikt. Dus is magie eigenlijk gewoon wetenschap.

Feit dat mensen zelf de god van de illusie in huis halen en blind de overheid volgen hoeft niet eens wetenschappelijk bewezen te worden. Dat is een feit. Maar als de info je niet boeit en je meer gefocust bent op mij, waarom reageer je dan?

Wetenschap is de optelsom van de gene die het meest betaald voor de uitkomst!

En Binc, mocht ik meer gefocust zijn op jou dan op jouw info, komt dat omdat jij hier dit jaar telkens weer op het forum aandacht voor jezelf getrokken hebt. Vandaar ook mijn vraag, wanneer je zelf eens je eigen forum gaat starten!

Ik heb niks tegen jou persoonlijk hoor. Maar je hebt hier op het forum kunnen lezen dat naast mij ook vele anderen zich aan je hebben gestoord, afgelopen maanden.

Komt die boodschap ooit eens bij je aan?

Get a life!!

Wens je evengoed een gelukkig en gezond nieuw jaar!

Het ging hier over magie weet je nog?  En hoe en wat hier achter zit. Zolang je niet wil verdiepen erin en commentaar wil hebben moet je misschien bij jezelf te rade gaan aan welke van je eigen behoefte je zelf niet kan voldoen. Gezien het feit dat je ooit zelf een topic geopend hebt over voodoo wellicht zeer interessant voor je om te volgen of in te verdiepen.

Ja, ik heb mezelf ook gestoord aan meerdere dingen hier op het forum incl mezelf. Bepaalde dingen die al langer niet betrouwbaar voelen en waarvan ik me afvraag waarom sommige mensen toch steeds in een andere gedaante schieten. Geen probleem verder.

Gelukkig krijg ik van mensen om me heen leukere en dankbaardere reacties over inhoud wat ik over breng. Wie weet heb je zelf nog een stukje angst te overwinnen.

Jij ook fijne jaarwisseling en een gezond 2021 waar corona weer gewoon een biertje mag zijn.

Het wordt gekissebis, jammer. Via tekst komt maar 5% van de informatie over de rest gaat via lichaamstaal, dus pas een beetje op met je ideeën en oordelen over elkaar.

De bandbreedte in de natuur tussen het meest grove geweld, zoals supernova’s en met meest subtiele is onvoorstelbaar groot. Letterlijk onvoorstelbaar, want ons brein kan het zich niet voorstellen.
In het subtiele, de schijnbare chaos en al het geweld speelt zich de onbegrijpelijke samenhang af die het grootste en het kleinste bevat, het koudste en het heetste, het verste weg en het dichtste bij dat zo dichtbij is dat het niet gezien wordt. Zonder het andere bestaat het ene niet. Alles hoort erbij, maakt er deel van uit, hangt samen, ook gedachten, gevoelens, emoties en meteorietinslagen maken er deel van uit. Het is onvoorstelbaar en daardoor lijkt het onwaarschijnlijk, ondertussen is het hoe het werkt.
De mens zou het kunnen beleven, maar kan het niet zien omdat het niet verstandelijk verklaard kan worden, het denken heeft te veel plaats ingenomen, hoewel ook dat domweg lijkt te moeten gebeuren.

EMDR, zwarte groene, rode magie, trauma’s, het 4zijn allemaal stapjes naar wijsheid die misschien op een dag je huis binnenkomt. Verrek, denk je dan is dat het. Alle wegen die je bewandelde om verbetering kwamen uit waar ze begonnen.

Het wordt gekissebis, jammer. Via tekst komt maar 5% van de informatie over de rest gaat via lichaamstaal, dus pas een beetje op met je ideeën en oordelen over elkaar.
De stem der wijsheid, dank je Gerard!

Ik begrijp de reactie van Ufo wel in zekere zin, daar lag nog een stuk wrok uit het recente verleden. Tegen Ufo wil ik zeggen: laat het achter in 2020 en ga 2021 tegemoet met een nieuw gemoed.

Ik denk nl. dat ik het helemaal niet zo druk ga krijgen als moderator. Achter de schermen heeft communicatie plaatsgevonden tussen mij en Binc en dit is het resultaat. Als ik haar een nieuwe kans gun moet dat genoeg zijn en heeft natrappen niet zoveel zin.

Later vandaag kom ik nog met een nieuwjaarsboodschap in de topic Donaties!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan