Stop de Lockdown

dat de Koning vervangen is voor een beter exemplaar.

Voor mij was dat al ongeloofwaardig , net zoals al die zogenaamde klonen die ineens opduiken. Ik heb daar vanaf het begin al mijn twijfels bij gehad. Wim-lex is gewoon wim-lex. Die woorden die hij uitsprak tijdens kerst en 4/5 mei kan ook gewoon hint zijn voor wat ons te wachten staat. Ze lijken sowieso steeds meer schijt te krijgen aan het volk en willen bewust hun ware gezicht gaan laten zien. Het komt op mij gewoon zeer onbetrouwbaar over.

Voor mij ook niet geloofwaardig Sampjes, dat is ook niet waar het om gaat. het is altijd goed kenbaar te maken als volk dat we tegen deze wet zijn. Anderzijds is het natuurlijk de vraag of de wet echt wel erdoorheen komt. Maar afwachten is geen optie.

Weet ik dat het daar niet om gaat maar ik wilde er toch even op reageren omdat ik het hier veel op het forum lees. Maar goed dat moet iedereen verder zelf weten.

Betreft dat laatste dat is het zeker! Het is echt 1 voor 12! We moeten in principe gewoon alles inzetten, geen half werk. Ik ben mensen echt aan het spammen op instagram over de spoedwet, zoveel mensen zijn er gewoon helemaal niet bekend mee? Dat is toch zorgelijk. Iemand zei: thanks! Ik wist dit helemaal niet. En die gaat het weer delen en heeft veel volgers. Heb ook ze ook gewezen op burgerfront.

Wat betreft dat twitterbericht van die inval bij dat terras... het is toch niet verplicht om antwoord te geven op die vragen van de politie? Kun je je beroepen op je zwijgrecht? Of geldt dit alleen voor Boa's?

Kevin

Gezag van boa's niet erkennen. Geen persoonsgegevens verstrekken, geen ID, niets. Het wordt tijd dat we ballen van staal ontwikkelen!

Mike

"Beste Mark, doe het juiste, zorg ervoor dat je kunt leven met jezelf. Of maak ruim baan voor een leider met ballen, ruggengraat en geweten. Voor een leider die niet zwicht voor de druk van een handvol narcistische, elitaire controlfreaks die duistere plannen hebben voor de mensheid.”

https://www.ninefornews.nl/docent-in-open-brief-rutte-stop-deze-clowneske-klucht-voordat-het-te-laat-is/

Ik zie het schrijven van zo’n brief (kan natuurlijk ook naar leden van het kabinet o.i.d)
vooral als 1e stap voor mensen die aan het ontwaken zijn en voor wie een demo nog te heftig is,
je moet toch ergens beginnen en elke stap is er 1.
Persoonlijk heb ik niet zoveel op met hem en zijn importbruid, trouwens die hele familie is bijzonder discutabel.
Ben benieuwd wanneer dat eens grondig onderzocht wordt, hoe legitiem dat ‘koningshuis’ eigenlijk is.
Daarnaast heb je de kwestie bestuursrecht vs. civielrecht, ook nog iets om over na te denken.
Je zou in ieder geval de uitspraak “niet normaal maken wat niet normaal is” kunnen gebruiken, maar ook die uitspraak kun
je weer op verschillende manieren opvatten.
Hij had ook over tirannie die sluipenerwijs geintroduceerd wordt.
Ook zou ik schrijven over dat hij in zijn kersttoespraak sprak over het mooiste geschenk dat je een mens kan geven,
een luisterend oor, een uitgestoken hand of een arm om de schouder is.
Dat je graag dit mooiste geschenk gul aan je medemensen wil geven, maar dat als die noodwet er komt, dit helaas niet meer
mogelijk is.

Ik weet niet waarom maar het is schijnbaar een vloek dat ik jou berichten steeds mis. Bedoel je en een brief naar de kamerleden en naar de Koning? of bedoel je 1 van beiden. Ik heb met beiden helemaal niks. Niet met zijn vrouw en ook niet met hem. Maar goed in een oorlog moet je alles in de strijd gooien wat je hebt! Eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe je een brief aan de Koning schrijft. Het liefst begin ik met, beste meneer ?

Mijn idee is om hem aan zijn woorden te houden, zorgen te uiten maar geen geslijm. Eerlijk gezegd heb ik daar nu net de aankomende dagen geen tijd voor. Heb ook nog een verantwoordelijkheid naar mezelf voor wat betreft inkomsten. Voor degenen die het wel een goed idee vinden en tijd willen maken om zich mee bezig te houden zou erg fijn zijn. Mike is de beste schrijver hier. Het zou dus heel mooi zijn als Mike zijn gedachten hierover wil laten gaan. Kun je daar nog op terug komen Mike? De demo's kunnen we dan gebruiken om de brief kenbaar te maken naast social media. De vraag is, wie is voor een brief aan de Koning?

Toch mensen die het een heel goed idee vinden krijg ik terug. Zie ook onderstaande linken. Als verzonnen en verbinden de oplossing is voor jullie dan moet dit toch als muziek in de oren klinken?

"Zonder zijn handtekening onder wetten en besluiten komt Nederland bestuurlijk en politiek tot stilstand."
Ik hoop dat onze koning zich aan zijn woord houdt: "Niet normaal maken, wat niet normaal is."

https://nos.nl/artikel/2265420-rolvaste-willem-alexander-houdt-zich-verre-van-politiek.html?fbclid=IwAR1dY4kNR0lmiMt9zMqL_59P4MQY9_4PPi_R50YXS_my0SUTAGzo1P8d9lo

https://nos.nl/artikel/2183411-zonder-de-handtekening-van-willem-alexander-is-nederland-stuurloos.html

Ik wil ook gaan . Ben met iemand in overleg om samen te gaan. Mocht dat niet lukken is er dan iemand die langs afslag Culemborg rijdt a2, dan wil ik graag aanhaken

Gezag van boa’s niet erkennen. Geen persoonsgegevens verstrekken, geen ID, niets. Het wordt tijd dat we ballen van staal ontwikkelen!

Op dat filmpje waren politie toch? Boa's hebben een blauw pakje en politie geel...

Kevin

Marijan, staat boven die van Kefirkev. Als ik zou gaan had ik je wel op willen pikken. Misschien zou het van toegevoegde waarde kunnen zijn in combi met brieven sturen. Maar ik kan sowieso niet.

De volgende demo is trouwens ook in aantocht.

https://facebook.com/events/s/horeca-entertainment-demonstra/710195576401076/?ti=icl

Beste Hugo,

Omdat het zoveelste open briefje of oproep aan jouw adres waarschijnlijk toch niet door jou gelezen wordt, dacht ik: ik doe het eens anders.

Gezien je openlijke gekwijl met dat androgyne vriendinnetje van je aan de overkant van de grote plas – voor de oplettende kijker Lady GG – je liefde voor kekke ‘over the top’ schoenen, en je algehele voorliefde voor aandacht, kreeg ik zomaar het idee om eens op je ijdelheid in te spelen, en daarom deze ‘oproep’ maar eens te maskeren als fanmail.

Zo, nu ik je aandacht dus heb wil ik het graag eens hebben over serieuze zaken.
Wij – de groep wel nadenkende Nederlanders – zijn ons ‘ietwat’ de pleuris geschrokken bij het zoveelste hoofdstuk van de ‘Hugo de Grote’ onemanshow, waaruit blijkt dat jij namens Nederland – en dus min of meer uit naam van ons, gezien je hobby als ‘volksvertegenwoordiger’ – een contract hebt getekend met een, laten we het netjes houden, ietwat dubieuze farmagigant.

Dit bedrijf – AstraZeneca – schijnt de afgelopen 19 jaar 10 strafrechtelijk vervolgingen aan haar Zweedse Västerfärnebo-rok gekregen te hebben. Deze strafrechtelijke vervolgingen beslaan een levendig dossier betreffende o.a: illegale marketing

valse reclame
liegen in advertenties over goedkeuring van de FDA
illegale marketing
het op de markt brengen van een illegaal en niet goedgekeurd medicijn
het niet goed aangeven van bijwerkingen
het misbruiken van octrooiregels en liegen op patenten
fraude

https://commonsensetv.nl/fanmail-voor-hugo-de-jonge/

wij hebben onze dochter 2 weken geleden een weekend thuis gehad, zonder quarantaine maatregelen, S'Heerenloo waar ze onder valt schijnt nogal extreem bangig te zijn. De week ervoor kon ik met haar wandelen, maar mag op deze week nog steeds niet in HAAR huis, HAAR kamer komen. Elke dinsdag ga ik er naar toe, met schone was en neem vuil weer mee, haar eigen gezonde boodschapjes voor ontbijt en lunch, maak/vul zelf haar medicijnendoos met zelfgemaakte en zelfuitgekozen supps. En gisteren zeiden de medewerkers, weet je wat, ga maar naar binnen, mag eigenlijk nog niet, maar is niet druk en er is bijna niemand toe maar. Ik herinnerde er aan dat sinds 15 juni de regels voor de zorg versoepeld zijn maar bij SHL dus nog steeds niet. Moeilijk allemaal. Ik ben zo klaar met die maatregelen. Maar goed, ik ben binnen geweest door te blijven zeuren hahaha ??. Nu kijken of ik het paardrijden weer opgestart krijg. Ze moet met handschoenen aan volgens SHL, hahaha no way dat Marieke dat ooit gaat doen (haar autisme en verstandelijke beperking), van die rare plastic dingetjes. Gelukkig dat niet overal een directeur staat te kijken. Ook ben ik van de week aan het kijken geweest wie de directeur(en) zijn van SHL en zit serieus te denken om hen aan te schrijven.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan