wij komen ook zondag aanstaande, na alle voors en tegens zorgvuldig afgewogen te hebben, is het besluit genomen.
Zoals ik al eerder schreef, vond ik het een behoorlijk dilemma, heb mijzelf ook nooit als politiek activist beschouwd,
maar gezien de omstandigheden denk ik dat het goed is om een statement te maken door massaal te komen.
Achteraf gezien hadden de boeren Den Haag in kunnen nemen die 1e oktober qua mankracht en materieel....maar ja dat was niet hun inzet.
Wel hebben ze een heel deel van de bevolking laten zien in wat voor positie ze zaten/zitten en
konden op veel sympathie rekenen en mensen begrepen beter dat het water hen aan de lippen staat.
Daarom is het goed als het volk ziet dat er een grote groep is die zich ook druk maakt over de inperking van vrijheden.
soms moet je ze het laten zien, voordat ze wakker worden.
Als tegenargument had ik vooral dat hele gebeuren over demonstreren tegen een regime wat je toch al niet erkent
en wat door ongure gasten omgeturnt kan worden in een 'ontvlambare" demo.
Helaas hebben wij geen garantie van de Raad van state dat als wij niet demonstreren zij tegen gaan stemmen.
En is mijn vertrouwen in de politiek onderhand zo ver beneden 0 gedaald, dus heb ik wat dat betreft niet zoveel fiducie in de reguliere politiek.
@Binc, ik had jouw bericht ook gemist, sorry
Zoals ik het kan zien komt er nogal wat volk, hiervandaan laten we de heethoofden en korte lontjes thuis uit voorzorg.....helaas maar better safe than sorry.
Wij gaan voor een vreedzame betoging tegen de dictatoriale regels die ze in Nederland willen doorvoeren.
We staan sowieso tegenover de duivel, dus dat zal er zeker niet makkelijk zijn.
Sowieso voor iedereen die gaat, laat je NIET provoceren, blijf kalm ook al schelden ze je de huid vol, niks van aan trekken en doe je ding geweldloos!!
P.S. doe een anoniem kaart van Lebara o.i.d. in een oude smartphone, veel plezier met tracken overheid
Of koop een Nokia 105 wel met anoniem kaart.