Stop de Lockdown

Als jullie overtuigd zijn van een vreedzame demo moeten jullie doen wat je niet laten kunt. Maar dit zijn arrogante egoïsten aan de macht. En die moet je negeren. Dat beteken dat je de focus niet op hun moet leggen maar de eindverantwoordelijke! En dat is uiteindelijk de koning! Dus wanneer elke burger hem aan schrijft is het niet te negeren! Doet ie dat wel last ie meteen zien met wie we te maken hebben. Dan worden misschien de slakenden ook wakker en komt er als gevolg daarvan oorlog. Niet dat er op dat laatste zitten te wachten. Mijn mening, geef niks weg aan dit kabinet die precies weet wat wij gaan doen. Richt de focus op Willem Alexander!

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=wzvRWIGh4wg

Binc, ik denk dat jij rellen verwart met het laten horen van onze stem. Ik denk dat het tijd is dat we met z'n allen nu ook eens WWG1WGA daad bij woord gaan voegen. Het lijkt erop dat jij met veilig thuis te blijven en op een forumpje berichten te typen denkt dat 'the powers that be' wel terug zullen deinzen.

Als het protest klein blijft, hebben ze de indicatie dat we ons weer als makke lammeren de wet zullen laten voorschrijven, ergens moet toch duidelijk worden gemaakt dat we het niet pikken! En inderdaad, er is een risico dat het wel op rellen uitdraait.

Als het over de gele hesjes gaat in Frankrijk vinden we het allemaal fantastisch, maken er zelfs een topic over hoe geweldig het allemaal is. Zelfs Q haalt het aan in z'n posts. En nu willen Nederlanders ook eindelijk in verzet komen aangaande iets dat zo enorm belangrijk is en dan opeens niet meedoen en het zelfs afraden ?

Mijn laatste bericht gemist Bastiaan? Die boven de jouwe? Het lijkt er wel op. Kan gebeuren dat berichten elkaar kruisen.

En met alle andere acties ben ik het ook eens. Er bestaat ook nog zoiets als PLUS, PLUS, PLUS. Het moet gewoon gebeuren dat er ergens een druppel is die het volk zal laten overkoken op alle mogelijke manieren, het is niet anders. Ze moeten zich realiseren dat de ballon niet meer onder water kan worden gehouden.

Als je dan Q wil doen ga je niet mee in het spel! En als jullie ervan overtuigd zijn dat liefde, vrede en verbintenis deze idioten En oorlog gaan bestrijden staat dat je vrij om toe te passen.

Dus, als jullie met zoveel liefde willen demonstreren ga gerust je gang als de overtuiging bestaat dat het er vredelievend aan toe gaat. Persoonlijk richt ik mezelf liever op vredelievend voor de lange termijn iplv een moment opname tijdens een demo. En het is heel goed mogelijk dat de koning hierin een zeer grote rol heeft. Maar dan moet het volk zich naar hem richten en niet op demo’s.

De helft van de horece-ondernemingen staat op omvallen:

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=SjBDqT6mnMI

Mike

Je spreekt jezelf tegen, Binc. Waarom zou ik de koning moeten aanschrijven? Ik erken het gezag van ongekozen regenten niet! En iemand anders zei al het toverwoord: chill.

Mike

Of Q jspreekt zichzelf tegen dat de Koning vervangen is voor een beter exemplaar.
Of ik heb een klap van de molen gehad waardoor ik mezelf tegenpreek.

Ik ga helemaal niet chill. Wie wil chillen tijdens een oorlog kan net zo goed helemaal niks doen!

QAnon heeft het nog nooit over welke koning dan ook gehad. Ik schreef vanochtend nog in een andere topic dat diverse dwaalsporen worden uitgezet op Facebook en dat Twitter de werkelijke frontlinie is voor Q people. Wat Q wel schrijft is dat je het hoofd koel moet houden en ratio altijd boven emotie moet laten zegevieren. Dat zie ik momenteel bij jou niet terug.

Mike

Kan wel kloppen wat je zegt. Enig idee hoeveel km per uur die wieken van die molen draaien? Kan best hard aankomen.

Ja, je hebt gelijk. Dat zei ik ook al. Kwam hard aan. Waarschijnlijk dat daarom ook ineens in me op kwam dat de Koning verantwoordelijk als eindverantwoordelijke. Is dit dan niet het moment om hem aan zijn woorden te houden dat we niet naar het nieuwe normaal gaan? Laat hem dan maar bewijzen of ie daadwerkelijk de daad bij het woord voegt. Dan kunnen we altijd nog bekijken of die klap van de wieken van de molen hebben geholpen of niet.

Willem Alexander bedelven onder een lading aangetekende brieven, kan je best doen.
Net als de Rutte en c.s. aansprakelijk stellen.
Sterker nog hoe meer acties hoe beter, laat maar merken wat je van het hele beleid vindt.
Steeds meer mensen hoor ik erover dat ze nu wel klaar zijn met de corona regels, maar tegelijkertijd zo weinig die zich verdiepen in wat die noodwet nou precies inhoudt.
Dan is die demo een goede manier om duidelijk te maken dat er velen zijn die die noodwet absoluut niet willen. en waarom niet.
Grote kans dat er hier en daar een lampje gaat branden en het een domino effect gaat hebben.
We hebben trouwens al een oorlog, die om de geesten van de mensen, hoe kunnen wij die beter voeren dan door mensen wakker te schudden.
En zoals Bastiaan schrijft, er is ergens een grens aan wat je accepteert.

Ja, mee eens 0 en o!!

Iedereen roept dat ze bereid zijn alles te doen en alles te geven voor deze strijd. Dan is een briefje aan de koning nog het minste wat we kunnen doen. En gebruik die demo’s om op te roepen en te benadrukken om een brief te sturen! De koning heeft al een hint gegeven in zijn toespraak en mogelijk ook met de gele jurk. De media heeft het gepresenteerd en nu is het aan ons om hem aan zijn woorden te houden! Maar hoe krijgen we dit aan de verstand van mensen gepeuterd in korte tijd die er nog is naast de demo’s? Want dan moet er NU actie genomen worden. En wat moeten we exact schrijven in die brief? In elk geval moet er duidelijk in staan dat wij willen dat ie zich aan zijn woord houd en wij als burgers dit niet willen. Dat het vanuit zijn functie de plicht is om naar het volk te luisteren. Zoiets? Heeft Iemand nog toevoegingen?

ik heb geïnformeerd hoe het exact moet om allemaal een brief aan de Koning te sturen. We hebben hiervoor 1 standaard brief nodig. hierin vermelden we dat we ons zorgen maken om de nieuwe wet en deze niet willen. Vervolgens moet deze brief in PDF of word en dan delen social media. En evt via de demonstraties worden uitgedeeld.
Dan kunnen de mensen deze brief uitprinten en ondertekenen om op te sturen naar Paleis Noordeinde.
Met het verzoek erin om deze wet absoluut niet te ondertekenen.

Ik kan maar 1 iemand bedenken die sterk genoeg is om deze brief te schrijven. en dat is Mike! Mike, zou jij dat willen doen? Als je erachter staat?

Fijn om te lezen dat je het met me eens bent @Binc.

Ik zie het schrijven van zo'n brief (kan natuurlijk ook naar leden van het kabinet o.i.d)
vooral als 1e stap voor mensen die aan het ontwaken zijn en voor wie een demo nog te heftig is,
je moet toch ergens beginnen en elke stap is er 1.
Persoonlijk heb ik niet zoveel op met hem en zijn importbruid, trouwens die hele familie is bijzonder discutabel.
Ben benieuwd wanneer dat eens grondig onderzocht wordt, hoe legitiem dat 'koningshuis' eigenlijk is.
Daarnaast heb je de kwestie bestuursrecht vs. civielrecht, ook nog iets om over na te denken.
Je zou in ieder geval de uitspraak "niet normaal maken wat niet normaal is" kunnen gebruiken, maar ook die uitspraak kun
je weer op verschillende manieren opvatten.
Hij had ook over tirannie die sluipenerwijs geintroduceerd wordt.
Ook zou ik schrijven over dat hij in zijn kersttoespraak sprak over het mooiste geschenk dat je een mens kan geven,
een luisterend oor, een uitgestoken hand of een arm om de schouder is.
Dat je graag dit mooiste geschenk gul aan je medemensen wil geven, maar dat als die noodwet er komt, dit helaas niet meer
mogelijk is.

Overigens heb ik iemand die een kort lijntje met Wilders en andere kamerleden heeft. Martin Bosma o.a ook. Dit kan dus heel snel viraal gaan.

Er zijn vele manieren om ongenoegen kenbaar te te maken.
Ieder pakt dat wat hem haar past.

Een standaard brief opgemaakt door bv een advocaat met kennis van zaken lijkt mij n perfecte manier om zo meer mensen er bij te betrekken en zo weer een zaag aan de stoel van dit kabinet te zetten ....

Deze brief dan delen en onder petities zetten lijkt me een prima initiatief.
Mogelijk iets voor jordy en zn bond.

Verder lijkt mij een zaak beginnen over roundup met de 90 dagen test ook iets waar het kabinet volledig mee onderuit gaat en succes verzekerd gezien de wereldwijde zaken die lopen alleen dan kan het nu gaan koppelen aan een kabinet en daarmee aan de huidige regelingen zo van gaat u maar bewijzen op welke objectieve basis u de beslissingen hebt genomen ...
Zo maar mijn 2 centen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan