Stop de Lockdown

Wat een fantastisch nieuws! En geweldige uitspraak van deze rechter! Rutte zonet op de radio gehoord dat ie alsnog wil dat we binnen blijven! Rutte kan het bekijken. En wanneer er hoger beroep komt hoop ik dat het geen rechter van de staat is. Er moet dan trouwens gezien de uitspraak die de rechter vandaag gedaan heeft wel een echte ramp aan de zijn. Voor nu, helemaal Top! En hopelijk blijft de uitspraak gehandhaaft, ook in hoger beroep! Super overwinning door Viruswaarheid!

T9puohgosxw0nd1dp0764mzkgdtoogyqx.jpg

Willem Engel de mond gesnoerd. Uiteraard een VROUW, die rechter.

Mike

Is er nu al meteen een hoger beroep aan de gang dan? Heb ik iets gemist? De uitspraak was toch vandaag dat de avondklok is opgeheven? En hoger beroep kon nog wel even duren hoorde ik.

Jesus, dat wijf komt niet eens uit haar woorden. Plus smoesjes. overigens ben ik helemaal niet ingelezen, en geen nieuws mee gekregen vandaag. Ben dus nogal overdonderd van dit nieuws.

Geen idee waar dit allemaal op uit gaat draaien. Maar ze is duidelijk aan de hand van de staat. Ze weet niet zi goed wat ze hiermee aan moet op zo een korte termijn heb ik het idee. En dat het kabinet deze actie doet is echt alleen eigen zin door duwen. Laten we hopen dat Viruswaarheid ook deze zaak wint.

Nou, zolang er geen uitspraak is in het hoger beroep, lijkt mij dat de uitspraak van de rechter die de avondklok van tafel heeft geveegd geldig is en mensen niet binnen hoeven blijven. Als de avondklok wel weer in gaat komen er rellen. Dit laatste las ik op Theug nieuws.
Hopelijk zien meer mensen hierdoor hoe ongeloofwaardig en corrupt dit huidige systeem daadwerkelijk is.

Er is geen systeem. Het lijkt alleen alsof het er is en zolang mensen er in blijven geloven, wordt de illusie in stand gehouden. Ooit dacht men dat de aarde plat was en wàs die ook plat, volgens vrijwel iedereen dan.

Goed opletten wat deze rechter gezegd heeft! ADVIES!!! Dus meer mesne thuis ontvangen mag. Hier is geen sprake van een wet en dat zegt deze rechter ook als dit artikel klopt. Fijn dat de media het ook zo beschrijft.

Nut
De rechter zegt bovendien dat de staat eigenlijk niet echt duidelijk heeft gemaakt wat het effect van de avondklok is. Gelijktijdig met het instellen van de avondklok is namelijk een dringend advies gegeven niet meer dan één persoon per dag thuis te ontvangen. De rechter constateert dat de staat ‘geen onderscheid heeft gemaakt’ tussen het effect van de avondklok en de éénpersoons-bezoekregeling. ,,Dat vertekent het beeld met betrekking tot nut en noodzaak van de avondklok aanzienlijk en maakt de stelling van de staat dat een avondklok onvermijdelijk is op zijn minst discutabel en ook niet erg overtuigend gemotiveerd.”

https://www.gelderlander.nl/politiek/rechter-avondklok-moet-per-direct-opgeheven~a84b3732/

Er is geen systeem. Het lijkt alleen alsof het er is en zolang mensen er in blijven geloven, wordt de illusie in stand gehouden. Ooit dacht men dat de aarde plat was en wàs die ook plat, volgens vrijwel iedereen dan.

Hoe bedoel je er is geen systeem? Als je het hebt over het huidige systeem is dat een corrupt systeem. Dat is het systeem. 1 van van corruptie en misleiding. Er is geen eerlijk systeem. Het is overigens al heel wat dat deze rechter in het voordeel heeft gesproken van Viruswaarheid. Ik ben op zoek gegaan naar de namen van die rechters, maar kan tot op heden niet vinden wie deze vrouw is. Ik zag er ook geen naam bordje bij staan behalve een bordje rechter.

Vraag me af, als Jeroen zou zeggen dat de adviezen al opgevolgd worden dat mensen niet meer dan 1 persoon ontvangen in huis, de avondklok als wet van tafel kan. Stel dat Viruswaarheid dan gelijk krijgt, dan kunnen daarna die adviezen aangepakt worden. Is er geen sprake meer van Corona bullshit

Live: Wrakingskamer komt met besluit: krijgt de zaak nieuwe rechters?

Protestgroep Viruswaarheid heeft dinsdag het hof in Den Haag gewraakt. Dat is een procedure die opgestart kan worden als getwijfeld wordt aan de onpartijdigheid van de rechter. Of de zaak nieuwe rechters krijgt zal in deze wrakingskamer worden besloten.

https://www.nu.nl/285850/video/live-wrakingskamer-komt-met-besluit-krijgt-de-zaak-nieuwe-rechters.html?redirect=1

En als Jeroen dat aangeeft dat die adviezen al zo goed mogelijk worden opgevolgd moet dat natuurlijk ook weer bewezen worden. Misschien de schaapjes dan maar laten getuigen dat ze zichzelf er braaf aan houden? Wij zijn niet geloofwaardig genoeg daarvoor en bovendien, onder ede mag je niet liegen! Eerst wet van tafel en dan benadrukken dat er sprake is van adviezen. Kan iedereen zelf beslissen wat ie doet.

Dit wat die vent nu zegt heeft de rechter vanmiddag van tafel geveegd en gezegd dat er geen sprake is van overvolle ziekenhuizen en cijfers. Leugens! Het lijkt de impeachment van Trump wel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan