Stop de Lockdown

In antwoord op Gerard:

h2lg14bwxpvtw25hzzmri1dye3i1u0mp.jpg

Mike

T7gogdrblslzs18ao729n4dq9st0zyjqh.jpg

https://www.ad.nl/binnenland/live-spoedwet-avondklok-mogelijk-woensdag-al-naar-de-tweede-kamer~a7bf9b8a/

https://www.fatsforum.nl/wp-content/uploads/hm_bbpui/335586/xgkjsqxg2zok26cuq93cbkw1o9kcf7pg.jpg

Als bovenstaande echt waar is en bewijsbaar, dan hoop ik dat de rechter voor de 2e keer gewraakt word. En hoe zit dat dan met de getuige die niet onafhankelijk is? Staat er ergens in de rechtspraak dat de getuige geweigerd mag worden dan? Dat zou erg interessant zijn.

Zuiver juridisch is een demissionair kabinet volledig bevoegd: het kan wetsvoorstellen indienen, besluiten nemen, Nederland in het buitenland vertegenwoordigen. Wel is er een algemeen idee dat zo'n kabinet zich moet beperken tot spoedeisende zaken en onderwerpen die politiek niet controversieel zijn. Controversiële onderwerpen, zo is het idee, moet het kabinet maar overlaten aan een volgend kabinet dat weer het vertrouwen heeft van de Tweede Kamer: "Je moet niet over je graf heen willen regeren".

Had de rechter die gisteren de avondklok verworpen heeft dat diezelfde avondklok geen spoed had? Dan is het kabinet nu dus in overtreding?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Demissionair

Dit kabinet is gewoon in overtreding nu de rechter gisteren heeft gezegd dat er geen grondslag is voor spoed. In feite begaan ze wederom een misdaad omdat ze demissionair zijn en nieuwe wetten maken die niet berusten op spoed zoaks de rechter ook uitgesproken heeft.

Kunnen wij als burger hiertegen ook geen aangifte doen om Viruswaarheid te steunen en kracht bij te zetten in deze zaak?

Dat plan van herstel NL gaat ervan uit dat de Corona echt is. Het lijkt op een aanpassing aan de grillen van de huidige regels maar wel onder het mom van dat Corona echt is. Begrijp me niet verkeerd, het is een stap maar niet 1 die op werkelijkheid is gestoeld.

T91ncrdxt78qa7a9wwb0yew0dlimvc16n.jpg
Iemand die dit begrijpt? Willem die een overwinning behaalt, en een idioot als WR die voor hetzelfde doel staat nu nog steeds Viruswaarheid helemaal zwart maakt.

@ Binc, dit riep Micha dus gisteravond ook al.

Mijn broer begreep dit ook niet helemaal en dat smste hij me net: Weet je wat ik niet snap.Voorzitter Hof laat weten dat het spoedappèl geen ruimte biedt voor een inhoudelijk debat, toch wordt dan de landsadvocaat een uitvoerige inhoudelijke toelichting door Van Dissel vergund. Waarom na dat betoog niet opnieuw een verzoek om wraking gedaan?

Ik snap het ook niet sampjes. Maar Micha kat, Wouter Raatgever en consorten kunnen de boom in. Ik maakte gisteren ook die opmerking waarom Jeroen niks zei over exact datzelfde standpunt als wat jij nu schrijft. De vraag is natuurlijk wel, was het handig geweest als Jeroen de rechter meteen voir de 2e keer gewraakt zou hebben op alleen dat ene punt? Wie weet hebben of hadden ze allang in de gaten dat er op een later moment meer punten zijn om alsnog te wraken. Wie weet kunnen ze dan ook de wrakingskamer wraken. Dat laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen. Feit is wel dat de eerdere uitspraak stond geschreven dat er geen spoed redenen waren om een avondklok het leven in te roepen.
En wat doet het kabinet nu? Als demissionair kabinet de avondklok handhaven Als spoed. Voorzover mijn info nu reikt maakt het kabinet zichzelf alleen maar ongeloofwaardiger en negeren ze de punten in de eerste uitspraak. Op welke gronden kan deze wet in godsnaam nog stand houden? Ik denk dat Viruswaarheid nog wel met iets spectaculairs gaat komen. Dus WR moet gewoon net als Rutte zijn muil houden. Het lijkt er eerder op dat WR zelf achter de besluiten van het kabinet staat met dit soort berichten die hij de wereld in strooit.

En trouwens, als deze rechter vrijdag gaat beslissen in het voordeel van de staat, is hoger beroep dan nog mogelijk? Dan doet jeroen er wel goed aan om het te benoemen. Evenals dat ze geen mogelijkheid hebben gehad om zich voor te bereiden. Dossier opbouw misschien?

Opnieuw wraken...? Wist Viruswaarheid dit al?

Ze kennen elkaar al minstens 13 jaar...
zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2008-228…
"Deze beslissing is gegeven door: mr. M.A.F. Tan-de Sonnaville..., prof. dr. J.T. van Dissel..., leden-artsen, bijgestaan door mr. J.P. Hoogland, september 2008."

9gypsfx3j5mac3h2k5rxyrrzx7g2u1c3.jpg
Tn2csw2sp8mc8r4zhxo74pobxnlhuf4ru.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan