Stop de Lockdown

Van dissel, goede urgentie om avondklok te ADVISEREN. Hier word he toch letterlijk vervelend van.

Tv6qdjze68mhn4xdkvnagpyuungk0ccct.jpg

Mike

Nou idd. Ook iets wat ik me afvroeg. Kan toch niet? En nu zit die vrouw echt te vervelen in die zaak. Ze wil jeroen kort houden

Sjonge jonge zeg, is ze zo dom of doet ze zo dom! Als het niet over inhoud gaat dan kan de uitspraak van de rechter van vanmiddag gewoon gehanteerd worden. Waarom haalt Jeroen dat niet aan Aks argument? Want dan is de inhoud van van Dissel meteen niet meer relevant.

Haha, die advocaat zegt precies wat ik ook zei. Ik heb het nog even naar Willem geapt eerder vanavond. Maar goed, deze rechter lijkt erop uitgekozen door de staat maar ze kan niet om de argumenten en feiten heen die de advocaat van Viruswaarheid asn haalt.

Maar nu zegt Willem dat de cijfers gedaald zijn. Is dat nu handig? Hun gaan straks zeggen dat de avondklok daar aan bij gedragen heeft. Ik hoop het niet maar was het niet beter geweest om het laatste woord bij die advocaat te laten. Lastig dit.

Goh Micha laat ook weer zijn ‘optimistische’ analyse erop los hoor ik net op telegram. Hij noemt het gebeuren rond de rechtszaak van Viruswaarheid en avondklok: sadistische toneelspel, zodat het leger kan ingrijpen!

Tja had Micha deels gelijk dan vooruit.

Die uitspraak echt zo voorspelbaar ook weer. Het volk heeft nu wel kunnen aanschouwen hoe corrupt dit systeem is. De schapen stonden ook op scherp en volgde het op de voet. De andere rechtszaken van viruswaarheid werden vooral bekeken door alleen de wakkeren.
Ik zie dit als een weer een zaadje wat is geplant.

Zo zie ik het ook. We mochten even de staat in paniek aanschouwen. En een Rutte met wallen onder de ogen. De lachebek van weleer is verdwenen. En hij veroudert! Geen adrenochroom meer?

Mike

Ik hoop dat velen vanavond gezien hebben in de zaak van Viruswaarheid hoe corrupt het huidige kabinet is, Incl het rechtssysteem welke alleen de staat dient. De huidige uitspraak van de rechter die de avondklok verworpen heeft vanmorgen was heel duidelijk. De staat heeft niet kunnen onderbouwen wat het effect van de avondklok is. Naast het ADVIES om 1 persoon per huishouden te ontvangen.
Ook is vanavond is niet onderbouwd waarom de avondklok nog steeds van kracht moet blijven.

gelukkig zien steeds meer mensen dat ze zich bedrogen voelen en dit puur machtspel is.

Stem ze weg op 15, 16 en 17 maart!!!

Alleen Viruswaarheid moet wel uit kijken dat ze geen woorden in de mond gaan leggen of hen op ideeen brengt als hij zegt dat de cijfers gedaald zijn. NIET BENOEMEN want de link die hun heel makkelijk gaan leggen is dat dat het effect is van de avondklok. Vond het jammer dat dit gezegd werd. Maar verder goed gedaan!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan