Fijn dat de mensen beginnen te ontwaken en beginnen op te staan tegen de maatregelen. Dat hebben we nodig.
Dat is de bedoeling, mensen moeten het zelf gaan ondervinden en inzien.
Wat ik dan wel hoop, dat dit ook leidt tot het inzicht dat de overheid, de media, het OMT en alles wat daarmee samenhangt, BEWUST ons gevangen gezet heeft.
Het zou jammer zijn, en zelfs meer dan jammer, als de mensen alleen maar ophouden omdat ze het niet meer kunnen volhouden. Dat is geen inzicht.
Nu komt de lente eraan en dan zijn er sowieso minder griepgevallen en verkoudheden. Dit zou door de regering zo gebruikt kunnen worden dat er dan daarom geen uitbraken komen als de mensen de regels gaan verwerpen.
Ik hoop echt dat mensen gaan inzien wat er loos is, anders zitten we zo weer in het bootje.
De regering kan er zo weer een mooi verhaal van breien en dan zitten we vanaf de herfst nog meer vast.
Laten wij in ieder geval geen vaccinatieplicht gaan krijgen. Men kan wel zeggen, dat opent de ogen nog meer, maar ik vind dat wel een heel gevaarlijke regel (en zeer gevaarlijk vaccin wat ik kost wat kost niet ga nemen, maar in een kamp moeten zitten of boetes krijgen, is natuurlijk ook niet leuk).
Dorothé