Stop de Lockdown

Nederland,  land van lafbekken, angsthazen en verraders. Ik zag deze slappe hap al aankomen. Het water moet ze niet aan maar over de lippen staan! Only at the precipice...

Mike

Nou idd. Ik dacht nog, ze nemen die boete voor lief. Als er een boete uitgeschreven word kunnen ze toch open blijven lijkt mij. 1 boete per dag. Net als dat je een boete krijgt voor de auto fout parkeren. Zit ie eenmaal onder de ruitenwisser laat je hem toch ook staan. Maar goed, erg jammer dit. Hier in het dorp geen terras open gezien. Vraag me af hoeveel er daadwerkelijk open zijn gegaan.

Ja heel teleurstellend die Horeca in NL! Ik hoorde van iemand die ik ken dat ze aan de eigenaar van haar stamkroeg vroeg: ga je ook je terras opengooien op 2 maart? Hij zei: nee we blijven gewoon gesloten en vestigen onze hoop op de vaccins en gaan dan wel open met vaccin bewijs ofzo.
My God! 🤦🏻‍♀️

Ja heel teleurstellend die Horeca in NL! Ik hoorde van iemand die ik ken dat ze aan de eigenaar van haar stamkroeg vroeg: ga je ook je terras opengooien op 2 maart? Hij zei: nee we blijven gewoon gesloten en vestigen onze hoop op de vaccins en gaan dan wel open met vaccin bewijs ofzo.
My God!

En, hij beseft niet dat hij maar beter nu al zijn faillissement kan aanvragen?

Tm8v1jkxysipevksd4t294mgjb96nibat.jpg

"Wat als je bij alles wat tegelijk gebeurt.. ook echt denkt dat het één de oorzaak van het ander is?"

Die vraag stelt mediastrateeg en corona-maatregelen-skepticus Stefan Noordhoek in een korte en leerzame video.

&feature=youtu.be

Jaap van Dissel van het RIVM heeft in een presentatie aan de Tweede Kamer op 20 januari 2021 misleidende informatie verstrekt over de effectiviteit van mondkapjes. Van Dissel liet een grafiek zien waaruit een zeer minimaal positief effect van mondkapjes zou blijken. In het wetenschappelijke artikel waar hij zich op baseert toont dezelfde grafiek echter een negatief effect, met andere woorden, het artikel laat zien dat mondkapjes per saldo leiden tot méér besmettingen.

https://ademvrij.nu/jaap-van-dissel-misleidt-tweede-kamer-over-mondkapjes

Het gaat er niet om of het klopt of niet, het gaat er om dat je het gelooft, net als in alle andere religies. En wie niet gelooft komt in de hel!!!!!!!!!!!!!
Tja, wat moet je aan met zoveel domheid, slaafsheid, angst, volgzaamheid, braafheid, watjes, slaven, gehoorzamen, aanbidders en natuurlijk: halve zolen.

Het gaat niet om de logica of feiten, de bubbel mág niet worden doorgeprikt,  want dan valt alles waar ze in hebben geloofd en alle zotheid die ze voor waar hebben aangenomen in elkaar. De woede die je hoort als je iemand tegenspreekt is eigenlijk angst, de angst voor het moment dat komt wanneer ze zichzelf in de spiegel aan moeten gaan kijken en beseffen waar ze aan hebben meegewerkt. Ergens diep vanbinnen wéten ze wel dat het niet klopt, maar ze hebben te lang meegewerkt hieraan en kunnen bijna niet meer terug, als in een fuik. En er zijn mensen die het ook niet meer geloven, maar moeten meedoen omdat ze anders geen werk meer hebben. Daar valt iets voor te zeggen, maar wat heb je aan salaris als je geen vrijheid hebt om het uit te geven. Tot zover de les Filosofie...

Net bonje gehad bij de spar. Moest nog even snel wat halen. Op mijn weigering om een mondkapje op te doen toen ik bij de kassa stond kwam de eigenaar erbij. Ik gaf het de uitzondering aan en dat dit de eerste vraag zou moeten zijn die zijn personeel zou moeten stellen iplv commanderen en weigeren iets te verkopen wanneer iemand geen mondkapje op doet. Zijn argument, het is mijn winkel en ik bepaal de regels. Hij ervaarde teveel discussie aangaande de uitzondering. Heb hen gevraagd waarom hij met 2 maten meet als de Rijksoverheid naast de regels ook de uitzondering geeft. Hij wil daar niet aan mee doen. Oké, dan ga je maar snel failliet! Heb me spullen daar laten liggen en gezegd dat ie een klant kwijt is en dat het mooi zou zijn als er meer klanten volgen onderweg naar zijn ondergang. Heb zelfs nog even expres flink staan hoesten en gezegd dat dat de reden is dat ik geen mondkapje mag. Eikel!

Alpha,

Er zijn wel degelijk mensen die hun inkomen kunnen behouden. Zie mijn verhaal hierboven wat ik net mee maakte. Als eigenaar van een winkel kun je ervoor kiezen om streng de regels te handhaven of op de hoogte te zijn van bv de uitzondering.

Voor mensen in loondienst is dat anders. Mensen hebben inkomen nodig en dat is meteen het discussie punt. Men kan ervoor kiezen om het mondkapje bij een werkgever te weigeren en wijzen op de uitzondering. Gaan ze er niet in mee dan is er nog maar 1 andere keuze wanneer iemand het echt niet wil. Weigeren en accepteren dat er dan ook geen inkomsten zijn. Of werken met dat ding op. Het is het 1 of het ander. Uiteraard zo in elkaar gezet om ons onder controle te houden.

Mijn keuze zou zijn om het mondkapje wel te dragen. Ben je al een poosje in dienst dan ziek melden. Desnoods eerst een paar ziek meldingen met tussenpozen om een aantal maanden later ziek te zijn met burn out. Dat kan men heel lang vol houden.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5218060/bner-moeders-spreken-zich-uit-coronabeleid-ontwricht?fbclid=IwAR0hwUSp_eEkPykdSXbtAW0rdRZwcCN9F6G4y5jBcZUthGRtjrCzRO1i0Oo

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan