Stop de Lockdown

Dat is goed mogelijk Kevin. Ik luister zojuist de uitzending van VW en 50 % v d agenten gebruikt coke met steroïden. Een hele gevaarlijke mix.

Aanrader deze uitzending met Mita Overvliet.

&feature=youtu.be

Tscwt2bi9fboy1fzfp0id1zsy6rz7uoas.jpg

Echte foto. Geen Photoshop. Museumplein, 20-3-20.

Mike

Hier een samenvatting van de gebeurtenissen van afgelopen zaterdag met helaas wat minder fraaie beelden:

Mike

Uit een app-groep waar ik in zit:
10 april is de eerste mars georganiseerd door de Nederlandse Police for Freedom.

Politie, militairen, militaire politie, brandweer en anderen die zich aan willen sluiten (zoals veteranen), staan op tegen schendingen van grondrechten.
Het initiatief is ook bedoeld om in de parallelle samenleving, die steeds zichtbaarder tot stand komt (zie ook eerdere posts), de relatie te herstellen tussen deze ambtsdragers en de bevolking.
De initiatiefnemer is Dennis Spaanstra, voormalig ME en rechercheur bij de politie (je kunt hem vinden op LinkedIn).

Steeds meer dienders hebben moeite met de wijze waarop rechten van de bevolking langdurig worden ingeperkt en met de wijze waarop het politie-apparaat wordt ingezet bij het handhaven daarvan. Dat valt onder meer af te lezen aan het groeiend aantal politiemensen en ME'ers dat op dit moment een getuigenis aflegt bij de Buitenparlementaire Onderzoekscommissie (http://bpoc2020.nl).
Maar ook, zo zegt Police for Freedom initiatiefnemer Dennis Spaanstra, aan het feit dat agenten in burger bijvoorbeeld meehelpen om gestrande demonstranten op te pikken, nadat zij door de ME naar afgelegen plekken zijn weggevoerd.

Als de staat haar machtsmonopolie misbruikt, dan is het zaak dat de handhavers daarvan zich daartegen verzetten. Dank gewaardeerde dienders!
Mike

Uit dezelfde app-groep:
Lees goed wat er inmiddels speelt onder de veteranen. Ze beschuldigen de huidige legerleiding van verraad aan de bevolking. Reactie van een veteraan op de berichten in de media. VP = Veteranenplatform. gvt = gevechtstenue. ____________________ EEN REACTIE VAN EEN VETERAAN:⚠️❗ OPGELET....MIJN BRIEF AAN HET VETERANEN PLATFORM. JE MAG DIT GEBRUIKEN OM DE MEDIA TE DEBUNKEN Geacht VP , Mag ik jullie om te beginnen eens vriendelijk vragen waar jullie de buitengewone arrogantie vandaan halen om jullie inbreng te doen in wat onze zaken zijn aangaande het museum plein? Dat klinkt cru, maar hebben we jullie wat gevraagd? Om goedkeuring gevraagd? Om dan ook nog s te claimen dat jullie "onze belangen behartigen" dat doen jullie al decennia niet. Waarschijnlijk te druk met politieke belangen, en dito reet likkerij. En waar haal je het lef weg te betwijfelen of dit wel veteranen waren? Dan ben ik alsnog bereid om jullie de persverklaring te sturen die we gisteren hebben doen uitgaan.
Mike

En uit dezelfde app-groep:
Tl24gr76lvbv4mp7jzwjr5jpbur28ekdt.jpg

Volgens de NOS waren 't nep zorgverleners en veteranen die op t museumplein stonden, ter bescherming van ons .... Wel bijzonder dat de politie hun hulp nodig had toen iemand onwel werd 🤷🏽‍♀️ Dank voor de foto Cindy en Ilona
Mike

Antifa-demonstranten in New York City gingen tegen de politie in nadat ze het bevel hadden gekregen zich te houden aan de ander halve meter afstand om het covid virus. Plots een vrouw schreeuwde: "Ik hoop dat al je kinderen worden verkracht en vermoord!"
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com/t326-antifa-demonstrant-schreeuwt-tegen-politie-ik-hoop-dat-al-je-kinderen-worden-verkracht-en-vermoord

Uiteraard weer een VROUW. Herinner je je nog 'als je Thierry dood wil schieten zeg dan PAF'? De beelden gezien van het Museumplein die ik vanochtend heb geplaatst? Op een gegeven moment zie je dat een VROUW pepperspray aan het spuiten is op demonstranten en dingen naar de politie gooit. Toeval dat het telkens hysterische VROUWEN zijn die zich zo radicaal gedragen? I think not. Het waren ook VROUWEN die hyserisch riepen om executies met de guillotine tijdens de Franse Revolutie, niets nieuws onder de zon.

Mike

10 april is de eerste mars georganiseerd door de Nederlandse Police for Freedom.

Dennis heeft het hierover in onderstaande video ( ± bij 50:00 ):
https://www.bitchute.com/video/jAnHHmKAFiXA/

Mooi hoe dit werkt.

Bij deze minder grote man die duidelijk makkelijker te intimideren is, durft deze Covidioot zich natuurlijk wel van zijn slechtste kant te laten zien.

Die had hij vast niet gedaan bij een man van rond de 2 meter die duidelijk zwaar werk gewend is.

De logicus in mij zegt dat als je iemand fysiek belaagt vanwege het niet dragen van een mondkapje je geen anderhalve meter aanhoudt en besmetting via speeksel, zweet en/of bloed op de loer ligt. Kind of defeats the purpose, does it not?

Mike

Café's gesloten
Theaters gesloten
Na 21.00 uur verplicht binnen
Winkels gesloten
Winkelen op tijd
Scholen gesloten
Sportscholen dicht
Voetbalwedstrijden zonder publiek
Geen binnentrainingen van amateur sportclubs
Kinderboerderijen verboden terrein
Geen hobby clubjes
Geen massage
Thuiswerken
Geen bioscoop
Restaurants gesloten
Terrassen verboden
Demonstreren verboden
Geen yogales
Geen verjaardagsvisite
Geen kinderfeestje
Niet naar buitenland
Geen vakantie
Geen vuurwerk
Niet knuffelen
Geen glimlach
Dierentuinen gesloten
Pretparken gesloten

Maar dit ..... mag wel....🤬🤬🤬
T57f2zcy7pijtdghhi6cgp226im09ogkx.jpg

De logicus in mij zegt dat als je iemand fysiek belaagt vanwege het niet dragen van een mondkapje je geen anderhalve meter aanhoudt en besmetting via speeksel, zweet en/of bloed op de loer ligt. Kind of defeats the purpose, does it not?

Mike
Hahaha! Inderdaad!

Maar ja, bij Covidioten is het vermogen tot logisch denken hoe dan ook al een zeer groot probleem.

Lul! Mijn kinderen moeten verplicht in quarantaine omdat de meester positief is getest maar deze regel geldt uiteraard alleen voor de insecten:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/03/hugo-de-jonge-matst-ministers-na-besmetting-mona-keijzer-jullie-hoeven-niet-in-quarantaine/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan