Stop de Lockdown

Het staat op het Instagram account van Willem Engel. Ik weet ook niet of het klopt, maar het zou me niet verbazen.

Instagram trekt wel hetzelfde volk als Facebook.

Hoe weten we zeker dat dit klopt? Het is zeer aannemelijk en ligt in de lijn der verwachting, maar iedereen kan wel van alles beweren.

Heb ik mijn twijfels ook bij. Er gaat ook een bericht rond op telegram dat een moeder heeft gebeld en toen zei Rijksoverheid dat deze berichtgeving de wereld in is gegaan om te peilen hoe de bereid ervoor staat bij het volk. Maar ja, komen we maar op 1 manier achter en dat is zelf bellen.
Bovendien denk dat ze de capaciteit hier nog helemaal niet voor hebben. Elke dag testen lijkt mij bijna onmogelijk maar ja you never know.

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/03/23/vanaf-medio-april-zelftesten-voor-het-onderwijs?fbclid=IwAR2l0mq-x2hMcSKk3BKkAlrpHEAzJ9zyPEna1fwXjzsZ3lAG8S9MgbeDWwg

Dus toch!

Mike

THREAD: Kijken en begrijpen #EthyleneOxide #Covidtests
https://threadreaderapp.com/thread/1374905302643044358.html

Radioloog Alexander van Straten vat de coronaregels samen: “1. Draag binnen een mondmasker, tenzij je in het kabinet zit. 2. Niet samen binnen sporten, tenzij je in het kabinet zit. 3. Laat je je testen, blijf dan thuis, tenzij je in het kabinet zit.”

https://www.ninefornews.nl/voor-het-kabinet-gelden-andere-coronaregels-dan-voor-de-rest-van-nederland/

Consultatie van de wet tijdelijk testen was ook een wassen neus dan (wel eentje met staafje uiteraard). Die consultatie liep tot en met 15 maart. Daarin staat dat alleen bij AMvB mbo-hbo-uni moeten gaan testen. Overigens stond daarin dat als iemand weigerde de toegang tot gebouw wordt ontzegd maar de school nog wel moet zorgen dat de student toegang heeft tot onderwijs.
Overigens werden op de dag van de verkiezingen servicedocumenten gepubliceerd waarbij dit testen al genoemd werd (en scholen nemen dit aan en proberen er maar het beste van te maken zonder met de vuist op tafel te slaan..want ze willen zo graag gewoon weer open). Het mechanisme werkt overal hetzelfde toch.
In de wet werd niet gerept over basis en voortgezet onderwijs.

Die boete van de leerplichtambtenaar is een leuk dreigmiddel maar die mensen hebben wel wat beters te doen. Die zijn al druk genoeg met echte drop-outs 😋.

Can I go on holiday right now?
No. All non-essential travel is banned, including travelling abroad.

What counts as a 'valid reason' for travel?
People are only allowed to travel for essential work that cannot be done from home or for education, a medical emergency or a bereavement.

What would happen if I booked a holiday and went to the airport right now?
People seeking to leave Britain will need to prove their "valid reason" for travel with supporting documentation – failure to do so could come with a £5,000 fine.

The DfT said police were stepping up patrols at ports and airports and would be conducting spot checks on passengers requiring them to show the new forms.

Do I need to take a test before travelling back to England?
Yes. You must take a test 72 hours before departure. If you fail to do so, you will be denied boarding, or risk a fine of up to £500 on arrival back in the UK. You can find the Government's rules on test before departure, here.

Do people arriving into England have to go into quarantine?
Yes. You will need to fill in a Passenger Locator Form before arriving in England, and then self-isolate at home for ten days. And you will need to take a Covid test on the second and eighth days of your self-isolation, costing £210. You can book your tests through the official Government portal here.

https://www.telegraph.co.uk/travel/advice/when-can-i-go-holiday-travel-abroad-allowed-2021-summer-europe/

@Edwin

Bedoel je dit bericht Marijan?

https://www.instagram.com/p/CM0TFB3j_yV/?igshid=b6ik358sn6mh
ja Edwin, inderdaad.

Ditnschreef iemand in VTO. vecht tegen onrecht.

Ik wil iedereen er op attenderen dat" the you will own nothing Reset build back better (better for who?)" al begonnen is. Het is makkelijk prijsschieten op de zwaar getroffen ondernemers.

Tfttze2pym6exh2urc2186qb9pgqt7ibq.jpg

Problem, reaction, solution

> scholen sluiten
> veilige terugkeer naar scholen kan alleen dmv testen
> kinderen testen op scholen
> resulteert in positieve PCR testen (verrassend)
> hele klassen in quarantaine (misschien inclusief, broertjes/zusjes en ouders)
> reactie: dit kan zo niet langer
> vaccin voor kinderen goedgekeurd (dit is al voltooid of bijna voltooid)
> vaccinatie programma voor kinderen
> apps met vaccinatie paspoort of test bewijs voor toegang tot scholen

Het is zo doorzichtig.

Om te janken dat testbeleid.

Onze dochter net thuis gehad 2 weken vanwege gevavaccineerde medebewoners. Dinsdagmiddag thuis bloedtest gedaan. Savonds weer terug.

Nu is er een besmette en Marieke erg verkouden, was van de week al maar geen corona, thuistest werd in eerste instantie geaccepteerd en net vanavond werd weer gebeld dat ze teststaaf moet, beleid sheerenloo. Dat doen we dus niet dus daar gaan we weer... onze dochter houd je niet als een apie in haar kooitje en houdt haar dus niet in haar kamer in quarantaine wat overigens ook belachelijk is. Dus zondag halen we haar weer op 🙄 gekkenhuis

Sprout, volgens mij heb je helemaal gelijk. Jammer dat niet meer mensen dit inzien!

Marijan, heel veel sterkte met je dochter, wat een ellende zeg!

@Sprout, klopt heel aannemelijk dat het zo zal lopen. mijn kinderen zaten afgelopen wk ook in quarantaine omdat er in de klas een meester en leerlingen positief getest waren. Ouders laten hun kids maar al te graag testen, begreep vd juf dat heel veel ouders hun kind nog een keer wilden laten testen voor de zekerheid net voordat ze weer naar school mogen. Zie je hoe geconditioneerd de massa is?

Dat prikkie laten ze ook wel zetten hoor want de angst regeert.

Alleen als wij dat toelaten. Uiteindelijk komt het neer op vrije wil en persoonlijke verantwoordelijkheid. Dat is de spirituele les die we te leren hebben. God zit niet te wachten op passievelingen. Daarom zal er uiteindelijk geen atheist meer over blijven. Als we gedwongen worden om te erkennen dat 'pure evil' bestaat, dan moet er ook een tegenkracht zijn. Via de duisternis zullen we het licht gaan zien, een harde les maar het is wat het is.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan