K
Kattekop
Guest
Prikken doen ze toch om vrijheid terug te krijgen?Flauw zeg, ik ga altijd in groepsverband naar het toilet
Bekijk bijlage 2370
Mogen ze mij eens uitleggen wat hun definitie van vrijheid is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prikken doen ze toch om vrijheid terug te krijgen?Flauw zeg, ik ga altijd in groepsverband naar het toilet
Bekijk bijlage 2370
Flauw zeg, ik ga altijd in groepsverband naar het toilet
Bekijk bijlage 2370
Snap je dat nog niet... Jij moet een prik voor hun vrijheid, de quackcins werken blijkbaar niet, als een ander niet geprikt is.Prikken doen ze toch om vrijheid terug te krijgen?
Mogen ze mij eens uitleggen wat hun definitie van vrijheid is
Bedankt voor dit pareltje.
Unmute Us wil wel de 'veilige' regels volgen en geven daarmee stilzwijgend akkoord met medische apartheid.Mooi op tijd.
Een belangrijke manier om in actie te komen is door een brief te sturen aan de schooldirectie. Afhankelijk van de situatie en het doel van de brief zijn er verschillende voorbeeldbrieven beschikbaar. Ook als je er een andere mening op nahoudt dan jouw ex-partner, kan een brief een geschikt middel zijn om jouw standpunt duidelijk te maken.
90% met vax of van plan dit te doen.... Zijn officiële cijfers dan blijft er 1.8 miljoen ongeval over maximaal op dit moment, alleen rekende men daar de jongeren ook bij mee onder 12 jaar is dat globaal 2 miljoen, dus de Max ongevaxt zal ergens rond de 1,5 miljoen hangenWaar komt dat getal 1,8 miljoen ongeprikten vandaan? Beweren ze dat nu?
In de meeste wel, Nederland loopt altijd voorop en in dit geval geloof ik het nog ook, Nederland komt uit rond 90% gevaxt eind september.Dat kunnen ze wel bedenken maar voorlopig blijft het aantal gevaxxten in westerse landen rond de 50 hangen. Alleen door de duimschroeven nog meer aan te draaien hopen ze dat alsnog mensen overstag zullen gaan.
Mike
Ik hoop dat je gelijk krijgtNo way, dude.
Mike
In de meeste wel, Nederland loopt altijd voorop en in dit geval geloof ik het nog ook, Nederland komt uit rond 90% gevaxt eind september.
Precies., Gesjoemel met de cijfers. Geen [ZE] nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben. You can fool some people some time, but you can't fool all the people all the time.Ze willen je laten geloven dat de meesten gefuckzineerd zijn (en als ik naar mijn omgeving kijk voelt dat soms ook zo) zodat je het gevoel gaat krijgen dat je achter blijft en toch maar besluit die prik te gaan halen, maar toch denk ik dat er een heel groot gedeelte is die het niet gaat halen.
Ieder vest is kogelvrij.... Maar ook heb ik geen kogelwerend vest aan, en ze komen mij ook niet gedwongen een shot geven... In that case is the First shot Mine .kogelvrij vest aangetrokken zeker