Stop de Lockdown

In de meeste wel, Nederland loopt altijd voorop en in dit geval geloof ik het nog ook, Nederland komt uit rond 90% gevaxt eind september.
Als het zo goed gaat dat iedereen die vax neemt, waarom dan de prikbussen? Waarom de oude media die dat kleine groepje zoveel aandacht geven in negatieve zin? Da's dan toch helemaal niet nodig? Een goed product verkoopt immers zichzelf, zonder reclame of propaganda.....

Het betekend maar 1 ding de betonnen muur komt razendsnel dichterbij en er moeten zo veel mogelijk burgers op die vaccin trein worden gelokt.

Twittel doet raar met linkje plakken, dus maar even zo
voorwaarden Willem voor unmute demo
Korte versie: Drie voorwaarden. 1. Verwerpen van testmaatschappij 2. Geen promotie van injecties 3. Geen onderhandelingen met het regime. Als je binnen de kaders blijft doe je mee aan het spel van onderwerping en polarisatie en verdeling

Toegangstesten over tijdje niet meer gratis, maar 'geen voorstander vaccinatieplicht'​

Daarnaast worden horecaondernemers en organisatoren van evenementen, festivals en sportwedstrijden vanaf 20 september verplicht om een geldig coronatoegangsbewijs te vragen bij bijeenkomsten vanaf 75 personen. Deze eis geldt zowel binnen als buiten en zou volgens de huidige plannen duren tot 1 november.

'Je hebt je kans gehad'​

"Er zit een grens aan in hoeverre de vrijheid van de één, de vrijheid van de ander kan beperken."

Dorothé

Banken blokkeren rekeningen anti-vaxxers​

Banken blokkeren geregeld rekeningen van organisaties die zij beschouwen als verspreiders van nepnieuws over corona en vaccinaties.

De banken zien het weren van deze klanten als onderdeel van de strijd tegen extremisme.

Dorothé
Is dit fascisme?

Goede manier om op zeker alle geprikten bij elkaar te krijgen.
Bedenk eens goed wat ik zeg: ze krijgen zo makkelijk en duidelijk alle geprikten bij elkaar op een paar vierkante meter. Wat leert het verleden hierover toen ze meutes bij elkaar dreven?! :unsure:
Wie weet zit de agenda nog weer anders in elkaar dan menigeen denkt. Alles is immers 'upside down and in the mirror', oftewel niets is wat het lijkt.

Daar had ik ook mijn uitzonderingskaartje muilkorf gekocht. Niet nodig gehad maar zit nog wel in de portemonnee voor ongetwijfeld de volgende keer

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan