Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan die Corina kwiebes niet beter zijn mond dicht timmeren met zijn berekeningenIk voel weer een lockdownie aankomen
Bekijk bijlage 2470
RIVM maakt zich zorgen over aantal coronagevallen
Zo’n 16.000 tot 22.000 Nederlanders lopen momenteel nog risico om in het ziekenhuis te komen als gevolg een infectie met het coronavirus, blijkt uit berekeningen van het RIVM. Als alle maatregelen teg...www.telegraaf.nl
CorinaKan die Corina kwiebes niet beter zijn mond dicht timmeren met zijn berekeningen
Ach ja, weet zo'n Chinese corona phone veel auto correct is wat wacky soms, ben ik ook dus prima, komt bij Ali vandaanCorina
Aan de andere kant het is toch net een wijf met sik...Corina
Ik heb hem weggehaald nu jij nogIk heb tijdstip, datum en contactgegevens bewust weggelaten vandaar geen printscreen. Zal post later wel verwijderen.
@Sailor misschien kan jij quote van mijn post ook weghalen dan?
Goh dat had ik niet verwachtAantal besmettingen op weekbasis gestegen • Vier provincies weer oranje op coronakaart
In dit blog lees je het laatste coronanieuws van donderdag 19 augustus.nos.nl'Pfizer en AstraZeneca na drie maanden minder effectief tegen Delta-variant'
..Het onderzoek stelt ook dat als gevaccineerde mensen besmet raken met de Delta-variant, ze het virus waarschijnlijk even makkelijk door kunnen geven als ongevaccineerde mensen.
.."Vaccins zijn waarschijnlijk het beste in het voorkomen van een ernstig ziekteverloop, maar iets minder effectief in het voorkomen van overdracht van het virus."
Dan zal het scenario wel worden dat we allemaal steeds gevaxt moeten worden zodat we geen ernstig ziekteverloop hebben, maar omdat het niet helpt op besmetting voorkomen, zal lockdown en alle maatregelen wel verder moeten gaan gelden.
Dus maatregelen en injecties.
Leuk scenario toch.
Dorothé
Nee, ik ook niet. Ik ben nu nog helemaal van slag omdat ik dit niet zag aankomenGoh dat had ik niet verwacht
Gezellig, klinkt echt als de ideale wereld.Boostertje iemand? Wie? Kom maar hoor.... neem ik nog even een snuifje voor volgende publieke voordracht met vriendje Pinokkio R. ... Maskers! Lockdowns! Praat met niemand! Geen toegang tot de supermarkt voor ongevaccineerden.