Stop de Lockdown

Ik heb tijdstip, datum en contactgegevens bewust weggelaten vandaar geen printscreen. Zal post later wel verwijderen.

@Sailor misschien kan jij quote van mijn post ook weghalen dan?

'Pfizer en AstraZeneca na drie maanden minder effectief tegen Delta-variant'​

..Het onderzoek stelt ook dat als gevaccineerde mensen besmet raken met de Delta-variant, ze het virus waarschijnlijk even makkelijk door kunnen geven als ongevaccineerde mensen.
.."Vaccins zijn waarschijnlijk het beste in het voorkomen van een ernstig ziekteverloop, maar iets minder effectief in het voorkomen van overdracht van het virus."

Dan zal het scenario wel worden dat we allemaal steeds gevaxt moeten worden zodat we geen ernstig ziekteverloop hebben, maar omdat het niet helpt op besmetting voorkomen, zullen lockdown en alle maatregelen wel verder moeten gaan gelden.

Dus maatregelen en injecties.
Leuk scenario toch.

Dorothé

Laatst bewerkt:

'Pfizer en AstraZeneca na drie maanden minder effectief tegen Delta-variant'​

..Het onderzoek stelt ook dat als gevaccineerde mensen besmet raken met de Delta-variant, ze het virus waarschijnlijk even makkelijk door kunnen geven als ongevaccineerde mensen.
.."Vaccins zijn waarschijnlijk het beste in het voorkomen van een ernstig ziekteverloop, maar iets minder effectief in het voorkomen van overdracht van het virus."

Dan zal het scenario wel worden dat we allemaal steeds gevaxt moeten worden zodat we geen ernstig ziekteverloop hebben, maar omdat het niet helpt op besmetting voorkomen, zal lockdown en alle maatregelen wel verder moeten gaan gelden.

Dus maatregelen en injecties.
Leuk scenario toch.

Dorothé
Goh dat had ik niet verwacht 🤣🤣🤣

Boostertje iemand? Wie? Kom maar hoor.... neem ik nog even een snuifje voor volgende publieke voordracht met vriendje Pinokkio R. ... Maskers! Lockdowns! Praat met niemand! Geen toegang tot de supermarkt voor ongevaccineerden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan