Stop de Lockdown

Weer de ironie .. om naar een duivels festijn te mogen gaan, om duivels plezier te maken en verder morele waarden teniet te laten gaan laat de Duivel je inspuiten met zijn eigen duivelse gif. 😂🤣😂🤣 En daarna moet je toch weer die stok in die ene hersencel laten zetten. Niet te hopen dat ze die slecht werkende cel raken .. spontaan weet je niet meer hoe te ademen.

Polletje om even in te vullen (via TG Morry)
De Telegraaf houdt vandaag een stelling. Compleet suggestief en alle vragen maken het de voorstanders van verplichte vaccinaties wel erg gemakkelijk.

Zoals ik wel vaker heb gezegd, ik moet de eerste demonstratie voor vaccinatieverplichting nog zien plaatsvinden. Die komt er niet. Ik moet ook de eerste demonstratie pro-maatregelen nog zien plaatsvinden. Ook die komt er niet.

Met andere woorden: Wij, de groep die staat voor vrijheid, redelijkheid, liefde en verbondenheid, staan op vanuit ons hart. Zonder angst.

Ik heb de poll zojuist ingevuld. Mocht je dit ook willen doen, hier is de link:

De Telegraaf (https://www.telegraaf.nl/watuzegt/555360561/stelling-einde-aan-solidariteit-met-ongevaccineerden)
Stelling: Einde aan solidariteit met ongevaccineerden
Doe mee aan de Stelling van de Dag (tot 15.30 uur). Iedere werkdag kunt u via onze website meedoen aan De Telegraaf-lezersenquête. Deze stelling gaat over actuele onderwerpen die in de samenleving spelen. De uitslag vindt u een dag later op de Wat U Zegt-pagina in De Telegraaf en uiteraard op w

VACCINATION CARD

Hello.
-Hi, table for two, please.
-Sure, and your name.
-Summer.
-Great. And do you and your guest have your vaccination cards?
-Hmmm well first..Can you tell us who our server will be?
-Um, looks like Brad will be your server tonight.
-GREAT!!! Can you show us Brad's vaccination card?
-Um...
-And also, can you provide me with proof that Brad is not a carrier of HIV, Hepatitis A or B, or any other communicable diseases? Same for you and the kitchen staff.
-Um...
-Also, we would prefer not to be served by someone who is on or uses recreational drugs such as marijuana, cocaine, meth, fentanyl, etc, so if you could provide us with Brad's most recent tox screen, that would be great. Matter of fact, I’m going to need to see all of your employees medical history.
-Um... Let me get the manager for you.
-That would be great, thanks!
Make sure they have their vax card, and medical records please.

Here’s the thing, nobody needs restaurants.
And other places. But they need us.
Start standing your ground.

Stolen & passing along... 💯

Hier weer het NOSFake News

Israël: meer boosterprikken vanwege besmettingsgolf​

.."Het grootste probleem is dat het effect van inenting na ongeveer half jaar afneemt",
..Vanaf vandaag krijgt iedereen boven de 40 jaar zo'n derde inenting aangeboden.
..Ongeveer de helft van de 600 coronapatiënten in het ziekenhuis is volledig gevaccineerd
.."Boosters worden gezien als de enige oplossing om extra bescherming te geven."

Had jij dat nou gedacht en verwacht?

Dorothé

Nog meer NOSFake News

Lockdown Nieuw-Zeeland verlengd​

..Afgelopen dinsdag ging het land op slot, omdat er één besmetting was vastgesteld
..Alleen voor een bezoek aan de supermarkt of het ziekenhuis mogen Nieuw-Zeelanders het huis uit. "Stop niet bij de buren om een praatje te maken", benadrukte Ardern.

Dorothé

Laatst bewerkt:
Hier weer het NOSFake News

Israël: meer boosterprikken vanwege besmettingsgolf​

.."Het grootste probleem is dat het effect van inenting na ongeveer half jaar afneemt",
..Vanaf vandaag krijgt iedereen boven de 40 jaar zo'n derde inenting aangeboden.
..Ongeveer de helft van de 600 coronapatiënten in het ziekenhuis is volledig gevaccineerd
.."Boosters worden gezien als de enige oplossing om extra bescherming te geven."

Dorothé
Sinterklaas is afgeschaft dus maar wat aanpassingen...
Hij komt hij komt de booster prik hij komt
Zie ginds komt de prik boot...
Vaxinazi kom maar binnen met je prik

🤣🤣🤣🤣

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum