Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat dus inderdaad ja***banging head on desk***
Mike
Ja precies. Als je hobby bbq-en in de achtertuin is merk je er weinig van. Als je hele leven wat je had vorig jaar al afgepakt werd zoals bij ons, ben je snel wakker zeg maar en is je precipice echt heul snel bereikt.Mensen merken hier nog niet echt iets, je kan nog overal heen en doen waar je zin in hebt. Gezellig winkelen, terrasje pakken enz. Pas als het de mensen zelf gaat raken beginnen ze pas iets te beseffen.
Die reacties eronder, zijn dat wel bestaande mensen, of computerbotjes? Kan me voorstellen dat Gideon een legertje voor zichzelf heeft gekregen?De reacties eronder spreken boekdelen.
Als de maatschappij / mens eerst wakker moet worden dan geven die berichten wel aan dat we nog heel lang kunnen wachten tot dat dit moment komt.
Zie bijvoorbeeld deze -->
Replying to
@GideonvMeijeren
Lekkere timing met de GP van Zandvoort
=============
Katje overweegt al lezende haar mandje te verkassen.
De Griekse politie gebruikte traangas buiten het parlement in Athene, waar enkele duizenden mensen demonstreerden tegen de #PassSanitaires en verplichte vaccinatie voor zorgverleners.
Zeer gespannen situatie gisteravond voor het parlement van Griekenland in Athene waar duizenden mensen demonstreerden tegen de gezondheidspas en de verplichte vaccinatie voor alle gezondheidswerkers vanaf 1 september.#manif4septembre#PassSanitaire
Hart voor Vrijheid
Miranda BouwhuisBekijk bijlage 3031
Vandaag voor het eerst gevoeld hoe het is om een "tweederangs" burger te zijn, simpelweg omdat ik geen spulletje in mijn lijf wil. Het volleybaltoernooi van mijn dochter moest ik daardoor vanachter een hek bekijken, zodat ook meteen duidelijk was dat ik niet gevaccineerd ben. Nu ben ik al mijn leven lang gewend op een bepaalde manier afwijkend te zijn, ik geloof dat het heks-zijn in mij geworteld is, maar dit kwam toch even binnen. Ik was geroerd door de moed van mijn zoon, die naast me stond en vanuit het niets zei: feitelijk mama, zijn wij niet degenen die hier achter het hek staan... Ik ontmoette afgelopen weekend bij Tijn een dame die iemand (?) citeerde: "als de heks op de brandstapel beland, voor wie moet je dan meer angst hebben: voor de heks of voor degenen die haar in brand juichen"?
uitspraak is niet van mijn zoon he maar van Miranda Bouwhuis, staat boven de foto. Was geplaatst op Hart voor Vrijheid.Wat een wijze uitspraak van je zoon. Jij kan een trotse heks en moeder zijn! Prachtige wijze uitspraak ook want voor wie moet men nu eigenlijk echt bang zijn in deze maatschappij. In onze harten weten we dit al heel lang.
Wie staat er nou eigenlijk achter het hek? Zij opgesloten, jij vrij buiten die kooi.
Volgende keer misschien collega heksen verenigen en samen dit moment door maken?