K
Kattekop
Guest
Ach verdorie, ik dacht dat het bericht van jou was en ging over jouw zoon.uitspraak is niet van mijn zoon he maar van Miranda Bouwhuis, staat boven de foto. Was geplaatst op Hart voor Vrijheid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach verdorie, ik dacht dat het bericht van jou was en ging over jouw zoon.uitspraak is niet van mijn zoon he maar van Miranda Bouwhuis, staat boven de foto. Was geplaatst op Hart voor Vrijheid.
Zonder een [niet al te veilige] app [zoals Telegram] ook niet
In het ov ook veel minder handhaving door conducteurs. En ook veel mensen zonder mondkapjes. Alleen helaas waarschijnlijk niet omdat ze het onzin vinden maar meer omdat ze zich nu veilig voelen met hun prikEerste werkdag vandaag, fysiek lesgeven, na anderhalf jaar achter een laptop. Geen mondkapje gedragen, nergens niet. Het mooie is, heel veel jonge mensen ook niet en er wordt
ik vind zijn maffe humor aanstekelijk. Heerlijk en met hart op de goede plaats!Nee, dank je. Dodelijk vermoeiend, die jongen, hoe goed hij het ook bedoelt.
Mike
Ja zijn humor is echt top! Alleen ik kan niet zo goed tegen die drukte, hij praat soms zo snel dat ik het niet goed kan volgen.ik vind zijn maffe humor aanstekelijk. Heerlijk en met hart op de goede plaats!
Iedere boodschapper heeft zijn eigen publiek. Het dondert me niet wie wat zegt en hoe, als de mensen maar wakker worden.Zijn publiek is vooral gericht op jongeren (die houden van snel en hyper) en vrouwen van alle leeftijden... Dat valt mij ook wel op. Ook dames van zeer hoge leeftijd zijn helemaal weg van hem
mijn zoons vinden het niks.Zijn publiek is vooral gericht op jongeren (die houden van snel en hyper) en vrouwen van alle leeftijden... Dat valt mij ook wel op. Ook dames van zeer hoge leeftijd zijn helemaal weg van hem
Helemaal mee eens, de vijand van je vijand is je vriend.Iedereen boodschapper heeft zijn eigen publiek. Het dondert me niet wie wat zegt en hoe, als de mensen maar wakker worden.
Volledig mee eens!Iedere boodschapper heeft zijn eigen publiek. Het dondert me niet wie wat zegt en hoe, als de mensen maar wakker worden.