Stop de Lockdown

Lijkt me fijn om de leerlingen weer in real life te hebben kunnen lesgeven.
Ook prettig om te zien dat vrijwel niemand meer een muilkorf draagt in winkels, op een enkel verdwaalde kanarie na.

Eerste werkdag vandaag, fysiek lesgeven, na anderhalf jaar achter een laptop. Geen mondkapje gedragen, nergens niet. Het mooie is, heel veel jonge mensen ook niet en er wordt
In het ov ook veel minder handhaving door conducteurs. En ook veel mensen zonder mondkapjes. Alleen helaas waarschijnlijk niet omdat ze het onzin vinden maar meer omdat ze zich nu veilig voelen met hun prik

ik kreeg vandaag een berichtje van iemand via de app, van wat ze afgelopen zaterdag hoorde langs De Waal bij een samenzijn:
Afgelopen zat. bij bijeenkomst Waal, een ex politieagent uit A’dam. Heeft PTSS, maar is super wakker. Vertelt dat inmiddels meer dan 50% vd politie zich tegen het (wan)beleid vh demissionair kabinet keert. Ze wachten op een geschikt moment om in actie te komen. Achter de schermen wordt gewerkt…

Zijn publiek is vooral gericht op jongeren (die houden van snel en hyper) en vrouwen van alle leeftijden... Dat valt mij ook wel op. Ook dames van zeer hoge leeftijd zijn helemaal weg van hem 😅
Iedere boodschapper heeft zijn eigen publiek. Het dondert me niet wie wat zegt en hoe, als de mensen maar wakker worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen boodschapper heeft zijn eigen publiek. Het dondert me niet wie wat zegt en hoe, als de mensen maar wakker worden.
Helemaal mee eens, de vijand van je vijand is je vriend.

Iedereen die mensen wakker maakt is goed en als het stof gedaald is kijken we wel wie the whole picture zag.

Ook een reden dat ik nog steeds pro Jensen ben. Hij verteld steeds, op zijn manier, het goeie verhaal.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan