Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Binc, Ik heb vandaag ook een hartje opgeplakt gekregen, en een bloem in m'n handen geduwd. Nog net geen yogasessie gedaan. Zoals Mike eerder zei, voor nu is deze softe aanpak een goede strategie, later als de hooivorken nodig zijn bellen we jou.
?? Binc, geniaal jouw opmerkingen. Het is inderdaad wel een beetje too much, maar goed beter..dat is beter dan haat zaaien, aanstoot geven tot geweld of andere 'donkere' krachten. De wereld zonder zulke liefhebbende mensen, mits het oprecht is, zou een stuk minder vrolijk en aangenaam zijn.
Iets ertussenin zou ook prima zijn geweest toch? Gewoon vreedzaam iplv roepen, Oooh heerlijk als die hartjes en kusjes! Ik geniet ervan! Echt serieus gehoord in de video’s. Ik vraag me echt af of het er zo dik bovenop moet. Kan juist ook de haatzaaiers tot ideeen brengen. Wie weet is dat wel de bedoeling?
Iets minder kan ik me persoonlijk in vinden, maar als hij zo zichzelf is, hoe ongemakkelijk het soms ook is om naar te kijken, kan ik er ook wel weer om lachen. Geen ider wat verder zijn bedoeling is.. je ziet het in ieder geval vaker zie bijvoorbeeld de 'hippie' opmerkingen van Gers Pardoel.
Mee eens. Het gaf alleen niet bepaald de indruk dat we hiermee een oorlog gaan winnen. Kwam eerder bij binnen als feministische man. Wie weet is het tactiek en is ie niet feministisch en doet ie zich alleen zo voor. Hoort het bij het spel.
Zoals zo vaak zal de waarheid ergens in het midden liggen.
Wat mij opvalt is dat politie op zich wel met de poten in de maatschappij staat dus echt wel weet wie rotzooi gaat trappen en wie niet dat zien ze wel aan je houding, ogen, manier van praten ed.
De ME echter staat daar met n opdracht en als ze gaan schoonvegen gaat alles en iedereen door die ene trechter wat ook wel te zien was.
Een voormalig hoofdcommissaris die ik ken spreekt al jaren schande van de politie hoe die als vakgroep totaal van het voetstuk is gevallen.
De man kent alle trucs van het vak en mogelijk moet de volgende actie maar zijn met de mannenbroeders van BLM ....
Dan heb je in ieder geval de steun van Soros en schoothondje Halsema ...
Volkomen lachwekkend dat je als ME/Politie beroepsgroep in uniform knielt voor .... satan .. dat is nog eens trots zijn op je vak en met een voldaan gevoel je uniforum uittrekken na een goed betaalde ambtelijke dag van gedane arbeid ... betaald door de mensen die je oppakt ....
Ja wat meer klote zou ik ook graag zien. Jeukt bij mij ook, heb zin om een flinke biefstuk voor hem te gaan bakken, mijn gok is dat hij ook alleen maar planten eet.
Maar wat werkt werkt.
Over die voetbalsupporters, dit is een stukje uit een persoonlijk pb naar mij, dus ik wil er niet meer van delen dan dit:
Het verleden heeft al laten zien dat er één groep daadwerkelijk durft op te komen voor zichzelf; de voetbalsupporter.
Meerdere clubs hebben al aangegeven er te staan.
Samen één front tegen een regering die voornemens is de burgerlijke vrijheden nog verder in te perken.