Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit werkt volgens mij niet zo...file:///C:/Users/User001/Downloads/aanpak-najaar.pdf
Hier de aanpak voor het komende najaar.
Dorothé
Ik zie het. Ja, je moet de gehele link in de googlebalk zetten. Maar ik heb de bestanden er nu bijgevoegd.Dit werkt volgens mij niet zo...
Qua bestand delen bedoel ik
Dat lukt wel bij jou op de pc, maar wij komen er niet bij zonder ip adres enzoIk zie het. Ja, je moet de gehele link in de googlebalk zetten.
Dorothé
O, sorry. ja zo zie je maar wat voor een kluns ik ben met de computer.Dat lukt wel bij jou op de pc, maar wij komen er niet bij zonder ip adres enzo
En blijft bizar te zien dat er niet eens een status NORMAAL is.....alleen maar angstmakende fases. En dat is wat ZE willen natuurlijk .NOSFake news
Besmettingen niet meer leidend: dit is de nieuwe corona-aanpak van het najaar
Er komt een nieuwe corona-aanpak voor dit najaar. De indicatoren voor de coronamaatregelen worden ziekenhuis- en ic-opnames, in plaats van het aantal besmettingen.nos.nl
Besmettingen niet meer leidend: dit is de nieuwe corona-aanpak van het najaar
..Er zijn steeds minder maatregelen nodig. Tegelijkertijd staat de zorgketen nog onder druk." Dat betekent dat er een andere aanpak komt voor het najaar: de indicatoren voor de coronamaatregelen worden ziekenhuis- en ic-opnames, in plaats van het aantal besmettingen.
Bekijk bijlage 3826
Bekijk bijlage 3827
Ja, zij weten waarschijnlijk wat wij ook al weten. de gevaxten komen in het ziekenhuis.
Dorothé
‘...zijn drie niveaus (waakzaam, zorgelijk of ernstig) bedacht. Deze zijn leidend voor de maatregelen.’En blijft bizar te zien dat er niet eens een status NORMAAL is.....alleen maar angstmakende fases. En dat is wat ZE willen natuurlijk .
Sandra