henkie
Well-known member
Da's niet zo moeilijk, je mag er niet meer in !!Boycot de verraders
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Da's niet zo moeilijk, je mag er niet meer in !!Boycot de verraders
Wat ook zou kunnen is dat ze zo ook kunnen gaan werken met bv qr code , geen code geen bestelling....zo hopen ze weer meer mensen over de streep te trekkenNU.nl: Bill Gates pompt miljoenen in Nederlandse websuper Picnic
- Noot dat is nog eens een vooruitziende blik, eerst de ongevaccineerden verbieden om in de super te komen of zoiets en dan weet je dat je marktaandeel vanzelf gaat stijgen
WTF??
Bill Gates pompt miljoenen in Nederlandse websuper Picnic
De Nederlandse online supermarkt Picnic haalt 600 miljoen euro op om uit te breiden in onder meer Duitsland en Frankrijk. De financieringsronde wordt geleid door het investeringsfonds van Microsoft-oprichter Bill Gates, meldt Picnic donderdag.www.nu.nl
Ja ik merk het
Treinverkeer hele avond ontregeld na storing bij ProRail, morgen weer normaal
Er was een probleem met de communicatie tussen de verkeersleiding en de machinisten in de treinen.nos.nl
Mag ik van jou in de serie suggestieve vragen, een suggestieve vraagPolletje!
Stelling | Ik ga gerust eten bij een restaurant dat weigert te controleren op coronatoegangsbewijzen
Stelling | Ik ga gerust eten bij een restaurant dat weigert te controleren op coronatoegangsbewijzen
De eigenaresse van een pannenkoekenrestaurant in Uchgelen is niet van plan te gaan controleren of mensen die willen komen eten een coronatoegangsbewijs hebben. ,,Het gaat supergoed met de besmettingscijfers, dus dit slaat nergens op‘’, zegt Yvonne Oldenburg van ‘t Pannekoekhuis.www.destentor.nl
Over de qr code,Mag ik van jou in de serie suggestieve vragen, een suggestieve vraag
Ik mis het antwoord "ROT OP MET JE NSB QR CODE GVD GVD GVD"