Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
weer gestemd
Voor organisatoren: informatie over coronatoegangsbewijs
14 september 2021: De informatie op deze pagina verandert mogelijk op basis van de persconferentie van het kabinet van 19.00 uur. Bent u organisator van een evenement of activiteit? Met het systeem voor coronatoegangsbewijzen kunt u maximaal tweederde van de reguliere capaciteit benutten, als...www.rijksoverheid.nlWanneer gebruik maken van coronatoegangsbewijzen
De inzet van coronatoegangsbewijzen is optioneel en niet verplicht. Als u coronatoegangsbewijzen inzet, is er meer mogelijk dan wanneer u dat niet doet.
Voor organisatoren: informatie over coronatoegangsbewijs
14 september 2021: De informatie op deze pagina verandert mogelijk op basis van de persconferentie van het kabinet van 19.00 uur. Bent u organisator van een evenement of activiteit? Met het systeem voor coronatoegangsbewijzen kunt u maximaal tweederde van de reguliere capaciteit benutten, als...www.rijksoverheid.nlWanneer gebruik maken van coronatoegangsbewijzen
De inzet van coronatoegangsbewijzen is optioneel en niet verplicht. Als u coronatoegangsbewijzen inzet, is er meer mogelijk dan wanneer u dat niet doet.
Ik vind de info wel verwarrend op de site van de overheid, het is niet verplicht maar als je er gebruik van maakt moet je aan een aantal criteria voldoen.Woohh, het staat er idd echt dat het niet verplicht is...
Exact!Dat is dat satanische principe zeker, dat mensen het ‘uit vrije wil doen’
ik kom er ook niet uit Johnny, mijn hoofd gaat in de "niet begrijpen" stand met zo'n wirwar aan tekst.Ik vind de info wel verwarrend op de site van de overheid, het is niet verplicht maar als je er gebruik van maakt moet je aan een aantal criteria voldoen.
dan lijkt het alsof je niet anders kan dan coronatoegangsbewijzen te gebruiken...
Dat zal de bedoeling ook wel zijn..Zodat mensen er geen bal meer van snappen en denken "doe het maar want het zal wel verplicht zijn".ik kom er ook niet uit Johnny, mijn hoofd gaat in de "niet begrijpen" stand met zo'n wirwar aan tekst.
ja dat dacht ik dus ook al, ik heb altijd erg veel moeite met het lezen van dit soort teksten. Begrijpend lezen is dan voor mij een kunstDat zal de bedoeling ook wel zijn..Zodat mensen er geen bal meer van snappen en denken "doe het maar want het zal wel verplicht zijn".
Ik ben voorzitter van een club en daar was in de bestuursapp even spraken over de cojonaapp.Woohh, het staat er idd echt dat het niet verplicht is...