Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het succes van de corona maatregelen om griep tegen te gaan waarom dan wel corona????NOSFake-news
Griep heeft deze herfst wat in te halen en slaat misschien heviger toe dan normaal
Hoewel de coronapandemie nog niet achter de rug is, zien andere virussen hun kans alweer schoon. Dat kan grote gevolgen hebben.nos.nlGriep heeft deze herfst wat in te halen en slaat misschien heviger toe dan normaal
..Maar hoe zorg je ervoor dat je niet geveld wordt door griep deze winter, nu er minder coronamaatregelen zijn? Volgens Kroes geeft bijvoorbeeld wat extra fruit eten helaas geen weerstand. "Gezond leven zorgt ervoor dat je misschien minder ziek wordt, maar het voorkomt niet dat je influenza krijgt. Alleen specifieke afweer helpt tegen griep, doordat je het al gehad hebt of gevaccineerd bent."
..Het succes van de coronamaatregelen om griep tegen te gaan, roept de vraag op of de maatregelen kunnen blijven om een influenza-epidemie te voorkomen. Volgens Kroes is daar nooit aan gedacht, hoe logisch het misschien ook lijkt.
..Ook dat komt waarschijnlijk doordat de bevolking minder immuniteit heeft opgebouwd.
..Dat kan een hoge zorgbelasting geven.
..Sowieso zouden meer mensen zich tegen influenza mogen laten vaccineren. Er zijn daarom extra vaccins besteld."
Zoiets kun je toch niet bedenken. Nee hoor, ze hebben het goed met ons voor.
Dorothé
NOSFake-news
Griep heeft deze herfst wat in te halen en slaat misschien heviger toe dan normaal
Hoewel de coronapandemie nog niet achter de rug is, zien andere virussen hun kans alweer schoon. Dat kan grote gevolgen hebben.nos.nlGriep heeft deze herfst wat in te halen en slaat misschien heviger toe dan normaal
..Maar hoe zorg je ervoor dat je niet geveld wordt door griep deze winter, nu er minder coronamaatregelen zijn? Volgens Kroes geeft bijvoorbeeld wat extra fruit eten helaas geen weerstand. "Gezond leven zorgt ervoor dat je misschien minder ziek wordt, maar het voorkomt niet dat je influenza krijgt. Alleen specifieke afweer helpt tegen griep, doordat je het al gehad hebt of gevaccineerd bent."
..Het succes van de coronamaatregelen om griep tegen te gaan, roept de vraag op of de maatregelen kunnen blijven om een influenza-epidemie te voorkomen. Volgens Kroes is daar nooit aan gedacht, hoe logisch het misschien ook lijkt.
..Ook dat komt waarschijnlijk doordat de bevolking minder immuniteit heeft opgebouwd.
..Sowieso zouden meer mensen zich tegen influenza mogen laten vaccineren. Er zijn daarom extra vaccins besteld."
Dorothé
Je helpt de farmaceut in ieder geval niet aan een goede omzetAl 27 jaar geen griep meer gehad met al die vitamientjes, ben ik nu een medisch wonder ?
Ja Henk je bent een medisch wonder! Ik ook trouwens, laatste griep in de vorige eeuw, 1987 om precies te zijn. Enneh....toen at ik echt nog niet zo gezond hoor maar slikte altijd wel vitamine C.Al 27 jaar geen griep meer gehad met al die vitamientjes, ben ik nu een medisch wonder ?
Alleen oogkleppen..Ik hoop dat ze het heel snel gaan beseffen. Tot nu toe zie ik nog veel te veel hardnekkige oogkleppen op 
Ja die ook. Zelfs een boerka gezien met mondmasker op Ergens is het nog grappig ook.Alleen oogkleppen..
Ik zie oogkleppen sneeuw brillen mond maskers en om alles heen 6 lagen ducttape
Die heb ik nog niet gezien, maar in deze wijk kom je zoiets ook niet tegen alleen groenslinksed666 wijven met kakbakfiets en zij en de kinderen met bij de kleding passende bekluiers.Ja die ook. Zelfs een boerka gezien met mondmasker op Ergens is het nog grappig ook.
Dit maakt Keuze Vrij Bij Mij wat mij betreft uiterst verdacht. Keuze vrij? Hoe dan?Helemaal mee een Mike. Kwam het tegen en heb het geplaatst omdat de teksten zo lastig te duiden zijn op de site van de rijksoverheid. Vandaar deze aanvulling.
Laat de spike eiwitten A.U.B. hun werking doen deze winterNOSFake-news
Dorothé