Morry doet een rondje horeca:
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een Amerikaanse vriend die voortdurend de Amerikaanse mainstream media volgt. Hjj is een mega scepticus, maar hij blijft wel kijken en luisteren naar die giftige boodschappen. Alleen als ik hem spreek of via whatsapp alternatieve bronnen stuur wordt hij op de hoogte gebracht van andere gezichtspunten. Vaak is hij me hier dankbaar voor, maar toch wordt hij telkens weer getrokken naar die MSM. Als ik hem vertel dat hij er goed aan doet te stoppen met dat gif tot zich te nemen krijg ik steevast hetzelfde antwoord: ik bekijk graag dingen vanuit meerdere perspectieven. De waarheid is natuurlijk dat hij ervoor kiest om een uiterst eenzijdig perspectief tot zich te nemen. Een nog diepere waarheid is zijn psychologie: hij neigt naar negativisme en cynisme en deze info voedt dat alleen maar.Ik hoop dat je gelijk heb Mike
En de Q posts hebben daar zeker gelijk in en ik geloof daar ook nog heilig in. Maar ik pik gewoon overal wat op en het viel mij gewoon op dat er zoveel aandacht aan wordt gegeven. En volgens mij zeggen de mensen op het forum altijd..iets waar veel aandacht aan wordt geschonken in de MSM moet je vraagtekens bij gaan zetten.
En wat die Vrijland zegt over Willem Engel enzo daar ben ik het ook totaal niet mee eens!
Hoi Mike.Ik heb een Amerikaanse vriend die voortdurend de Amerikaanse mainstream media volgt. Hjj is een mega scepticus, maar hij blijft wel kijken en luisteren naar die giftige boodschappen. Alleen als ik hem spreek of via whatsapp alternatieve bronnen stuur wordt hij op de hoogte gebracht van andere gezichtspunten. Vaak is hij me hier dankbaar voor, maar toch wordt hij telkens weer getrokken naar die MSM. Als ik hem vertel dat hij er goed aan doet te stoppen met dat gif tot zich te nemen krijg ik steevast hetzelfde antwoord: ik bekijk graag dingen vanuit meerdere perspectieven. De waarheid is natuurlijk dat hij ervoor kiest om een uiterst eenzijdig perspectief tot zich te nemen. Een nog diepere waarheid is zijn psychologie: hij neigt naar negativisme en cynisme en deze info voedt dat alleen maar.
Jij doet me denken aan.mijn Amerikaanse vriend. De vergelijking gaat mank als het gaat om de verslaving aan regulier 'nieuws', maar verder is de vergelijking zeer treffend. Ook jij neigt naar bronnen die een uiterst eenzijdig en negatief perspectief bieden. Jouw dorst naar het gif van MV en vooral je verdediging daarvan ('maar hij heeft wel vaak gelijk') klinkt exact als mijn Amerikaanse vriend en komt vanuit dezelfde psychologie: een hang naar negativiteit en de behoefte om hierin gevoed te worden. Vraag jezelf af waarom lui als Vrijland, Raatgever, Kat e.a. zoveel tijd en energie besteden om anderen binnen de verzetsbeweging zwart te maken en wat dit werkelijk toevoegt aan dit verzet en aan een betere wereld.
Dit zegt heel veel.over jou, MV tapt uit eenzelfde vaatje boosheid als ook in jou leeft, daarom voel je je hiertoe aangetrokken. Niets wat deze saboteur beweert draagt bij aan de oplossing en alles wat uit zijn gifpen vloeit maakt onderdeel uit van het probleem, net als de MSM-gifbeker waaruit mijn Amerikaanse vriend dagelijks drinkt. Een ander woord voor boosheid is 'giftig'. Vraag jezelf af waar jouw gif vandaan komt en welke overeenkomsten er zijn met het gif van MV. Vraag jezelf vervolgens af hoe productief het is om dit monster voortdurend te blijven voeden met meer van hetzelfde. Helpt het je werkelijk om betere inzichten te verkrijgen of voedt het alleen maar een onderliggende negativiteit die diep in jou leeft?
Mike
Ja dat zou goed kunnen hoor, zal ik niet ontkennen want het is mijn gevoel en daar kan je weleens naast zittenDeze keer zit je toch echt verkeerd.
Mike
Ik ga dit doorgeven aan mijn broer. Die leest alle artikelen van MV op de voet en stuurt ze vrijwel ook altijd naar mij door terwijl ik herhaaldelijk heb gezegd dat ik zijn artikelen niet moet.Ik heb een Amerikaanse vriend die voortdurend de Amerikaanse mainstream media volgt. Hjj is een mega scepticus, maar hij blijft wel kijken en luisteren naar die giftige boodschappen. Alleen als ik hem spreek of via whatsapp alternatieve bronnen stuur wordt hij op de hoogte gebracht van andere gezichtspunten. Vaak is hij me hier dankbaar voor, maar toch wordt hij telkens weer getrokken naar die MSM. Als ik hem vertel dat hij er goed aan doet te stoppen met dat gif tot zich te nemen krijg ik steevast hetzelfde antwoord: ik bekijk graag dingen vanuit meerdere perspectieven. De waarheid is natuurlijk dat hij ervoor kiest om een uiterst eenzijdig perspectief tot zich te nemen. Een nog diepere waarheid is zijn psychologie: hij neigt naar negativisme en cynisme en deze info voedt dat alleen maar.
Jij doet me denken aan.mijn Amerikaanse vriend. De vergelijking gaat mank als het gaat om de verslaving aan regulier 'nieuws', maar verder is de vergelijking zeer treffend. Ook jij neigt naar bronnen die een uiterst eenzijdig en negatief perspectief bieden. Jouw dorst naar het gif van MV en vooral je verdediging daarvan ('maar hij heeft wel vaak gelijk') klinkt exact als mijn Amerikaanse vriend en komt vanuit dezelfde psychologie: een hang naar negativiteit en de behoefte om hierin gevoed te worden. Vraag jezelf af waarom lui als Vrijland, Raatgever, Kat e.a. zoveel tijd en energie besteden om anderen binnen de verzetsbeweging zwart te maken en wat dit werkelijk toevoegt aan dit verzet en aan een betere wereld.
Dit zegt heel veel.over jou, MV tapt uit eenzelfde vaatje boosheid als ook in jou leeft, daarom voel je je hiertoe aangetrokken. Niets wat deze saboteur beweert draagt bij aan de oplossing en alles wat uit zijn gifpen vloeit maakt onderdeel uit van het probleem, net als de MSM-gifbeker waaruit mijn Amerikaanse vriend dagelijks drinkt. Een ander woord voor boosheid is 'giftig'. Vraag jezelf af waar jouw gif vandaan komt en welke overeenkomsten er zijn met het gif van MV. Vraag jezelf vervolgens af hoe productief het is om dit monster voortdurend te blijven voeden met meer van hetzelfde. Helpt het je werkelijk om betere inzichten te verkrijgen of voedt het alleen maar een onderliggende negativiteit die diep in jou leeft?
Mike
Misschien iets te kort door de bocht m.b.t Lange Frans. Je kunt nooit volledig in iemands koppie kijken... Wellicht had hij wel een (voor hem) goede reden om dit te doen. En vergeet niet dat hij een beetje focked-up dopamine-systeem heeft, kijk maar naar z'n verslavingen van de afgelopen jaren. KAN een verklaring zijn, al is dit slechts speculatie, waar ik van weg wil blijven.Los van die MV, had ik ook geen goed gevoel bij dat hele waku waku gebeuren. Ik kan het niet bewijzen maar iets in mij zei: nee dit klopt niet, teveel aandacht in de msm ook.
Vroeg of laat komt de waarheid wel naar boven, kijk maar naar Lange Frans.
Ik vind dat je dit heel mooi en doordacht verwoord hebt. Dank hiervoor.Misschien iets te kort door de bocht m.b.t Lange Frans. Je kunt nooit volledig in iemands koppie kijken... Wellicht had hij wel een (voor hem) goede reden om dit te doen. En vergeet niet dat hij een beetje focked-up dopamine-systeem heeft, kijk maar naar z'n verslavingen van de afgelopen jaren. KAN een verklaring zijn, al is dit slechts speculatie, waar ik van weg wil blijven.
Ik wil hier alleen mee zeggen dat één gebeurtenis niet een afspiegeling is van de waarheid. Een rare sprong maken (ik zou het overigens zelf niet doen) betekent niet altijd dat je een slecht mens bent en/of gecontroleerde oppositie. Lange Frans heeft in ieder geval fantastisch werk gedaan afgelopen jaar om informatie beschikbaar te maken. Is hij af? Prima, nemen andere mensen het toch over. Erger je je? Vind je hem een verrader? Ook prima, zet deze frustratie dan in om de acties te ondernemen die bij jou passen. Als je dit zo interpreteert is Frans juist dienend aan de revolutie: het zet mensen aan tot actie vanuit het besef dat ze ALLEEN ZELF verantwoordelijk zijn.
Mordechai benoemde het fantastisch in het filmpje: richt je pijlen naar voren...
Martijn Albeda schiet zijn pijlen opzij... Dat kun je simpelweg over Frans Frederiks niet zeggen.