Stop de Lockdown

Ik hoop dat je gelijk heb Mike🙏🏻

En de Q posts hebben daar zeker gelijk in en ik geloof daar ook nog heilig in. Maar ik pik gewoon overal wat op en het viel mij gewoon op dat er zoveel aandacht aan wordt gegeven. En volgens mij zeggen de mensen op het forum altijd..iets waar veel aandacht aan wordt geschonken in de MSM moet je vraagtekens bij gaan zetten.
En wat die Vrijland zegt over Willem Engel enzo daar ben ik het ook totaal niet mee eens!
Ik heb een Amerikaanse vriend die voortdurend de Amerikaanse mainstream media volgt. Hjj is een mega scepticus, maar hij blijft wel kijken en luisteren naar die giftige boodschappen. Alleen als ik hem spreek of via whatsapp alternatieve bronnen stuur wordt hij op de hoogte gebracht van andere gezichtspunten. Vaak is hij me hier dankbaar voor, maar toch wordt hij telkens weer getrokken naar die MSM. Als ik hem vertel dat hij er goed aan doet te stoppen met dat gif tot zich te nemen krijg ik steevast hetzelfde antwoord: ik bekijk graag dingen vanuit meerdere perspectieven. De waarheid is natuurlijk dat hij ervoor kiest om een uiterst eenzijdig perspectief tot zich te nemen. Een nog diepere waarheid is zijn psychologie: hij neigt naar negativisme en cynisme en deze info voedt dat alleen maar.

Jij doet me denken aan.mijn Amerikaanse vriend. De vergelijking gaat mank als het gaat om de verslaving aan regulier 'nieuws', maar verder is de vergelijking zeer treffend. Ook jij neigt naar bronnen die een uiterst eenzijdig en negatief perspectief bieden. Jouw dorst naar het gif van MV en vooral je verdediging daarvan ('maar hij heeft wel vaak gelijk') klinkt exact als mijn Amerikaanse vriend en komt vanuit dezelfde psychologie: een hang naar negativiteit en de behoefte om hierin gevoed te worden. Vraag jezelf af waarom lui als Vrijland, Raatgever, Kat e.a. zoveel tijd en energie besteden om anderen binnen de verzetsbeweging zwart te maken en wat dit werkelijk toevoegt aan dit verzet en aan een betere wereld.

Dit zegt heel veel.over jou, MV tapt uit eenzelfde vaatje boosheid als ook in jou leeft, daarom voel je je hiertoe aangetrokken. Niets wat deze saboteur beweert draagt bij aan de oplossing en alles wat uit zijn gifpen vloeit maakt onderdeel uit van het probleem, net als de MSM-gifbeker waaruit mijn Amerikaanse vriend dagelijks drinkt. Een ander woord voor boosheid is 'giftig'. Vraag jezelf af waar jouw gif vandaan komt en welke overeenkomsten er zijn met het gif van MV. Vraag jezelf vervolgens af hoe productief het is om dit monster voortdurend te blijven voeden met meer van hetzelfde. Helpt het je werkelijk om betere inzichten te verkrijgen of voedt het alleen maar een onderliggende negativiteit die diep in jou leeft?

Mike

Laatst bewerkt:
Ik heb een Amerikaanse vriend die voortdurend de Amerikaanse mainstream media volgt. Hjj is een mega scepticus, maar hij blijft wel kijken en luisteren naar die giftige boodschappen. Alleen als ik hem spreek of via whatsapp alternatieve bronnen stuur wordt hij op de hoogte gebracht van andere gezichtspunten. Vaak is hij me hier dankbaar voor, maar toch wordt hij telkens weer getrokken naar die MSM. Als ik hem vertel dat hij er goed aan doet te stoppen met dat gif tot zich te nemen krijg ik steevast hetzelfde antwoord: ik bekijk graag dingen vanuit meerdere perspectieven. De waarheid is natuurlijk dat hij ervoor kiest om een uiterst eenzijdig perspectief tot zich te nemen. Een nog diepere waarheid is zijn psychologie: hij neigt naar negativisme en cynisme en deze info voedt dat alleen maar.

Jij doet me denken aan.mijn Amerikaanse vriend. De vergelijking gaat mank als het gaat om de verslaving aan regulier 'nieuws', maar verder is de vergelijking zeer treffend. Ook jij neigt naar bronnen die een uiterst eenzijdig en negatief perspectief bieden. Jouw dorst naar het gif van MV en vooral je verdediging daarvan ('maar hij heeft wel vaak gelijk') klinkt exact als mijn Amerikaanse vriend en komt vanuit dezelfde psychologie: een hang naar negativiteit en de behoefte om hierin gevoed te worden. Vraag jezelf af waarom lui als Vrijland, Raatgever, Kat e.a. zoveel tijd en energie besteden om anderen binnen de verzetsbeweging zwart te maken en wat dit werkelijk toevoegt aan dit verzet en aan een betere wereld.

Dit zegt heel veel.over jou, MV tapt uit eenzelfde vaatje boosheid als ook in jou leeft, daarom voel je je hiertoe aangetrokken. Niets wat deze saboteur beweert draagt bij aan de oplossing en alles wat uit zijn gifpen vloeit maakt onderdeel uit van het probleem, net als de MSM-gifbeker waaruit mijn Amerikaanse vriend dagelijks drinkt. Een ander woord voor boosheid is 'giftig'. Vraag jezelf af waar jouw gif vandaan komt en welke overeenkomsten er zijn met het gif van MV. Vraag jezelf vervolgens af hoe productief het is om dit monster voortdurend te blijven voeden met meer van hetzelfde. Helpt het je werkelijk om betere inzichten te verkrijgen of voedt het alleen maar een onderliggende negativiteit die diep in jou leeft?

Mike
Hoi Mike.

Ik denk zo maar eens dat je weer gelijk heb..
Ik kom hier nog op terug via een mail.

Denk dat het ook te maken heeft met de 12 stappen.
Bedankt voor je verhaal, hier kan ik wel wat mee👍🏻

Mike
Ik ga dit doorgeven aan mijn broer. Die leest alle artikelen van MV op de voet en stuurt ze vrijwel ook altijd naar mij door terwijl ik herhaaldelijk heb gezegd dat ik zijn artikelen niet moet.
MV praat veel mensen een depressie in (die hier gevoelig voor zijn). Mijn broer zit nu in een depressie, ziet nu heel de toekomst somber want wij zullen toch verliezen van deze machtige Elite. Er is volgens hem echt geen uitweg meer, vroeg of laat zal je toch geprikt worden en anders ga je naar een Fema kamp. 🥴

Ik ben het volledig met je eens, zijn artikelen zijn toxisch en brengen je in een lage frequentie. Deze oorlog als mensheid winnen we vooral als we allemaal hoog blijven trillen en in onze kracht blijven staan.

Los van die MV, had ik ook geen goed gevoel bij dat hele waku waku gebeuren. Ik kan het niet bewijzen maar iets in mij zei: nee dit klopt niet, teveel aandacht in de msm ook.

Vroeg of laat komt de waarheid wel naar boven, kijk maar naar Lange Frans.
Misschien iets te kort door de bocht m.b.t Lange Frans. Je kunt nooit volledig in iemands koppie kijken... Wellicht had hij wel een (voor hem) goede reden om dit te doen. En vergeet niet dat hij een beetje focked-up dopamine-systeem heeft, kijk maar naar z'n verslavingen van de afgelopen jaren. KAN een verklaring zijn, al is dit slechts speculatie, waar ik van weg wil blijven.

Ik wil hier alleen mee zeggen dat één gebeurtenis niet een afspiegeling is van de waarheid. Een rare sprong maken (ik zou het overigens zelf niet doen) betekent niet altijd dat je een slecht mens bent en/of gecontroleerde oppositie. Lange Frans heeft in ieder geval fantastisch werk gedaan afgelopen jaar om informatie beschikbaar te maken. Is hij af? Prima, nemen andere mensen het toch over. Erger je je? Vind je hem een verrader? Ook prima, zet deze frustratie dan in om de acties te ondernemen die bij jou passen. Als je dit zo interpreteert is Frans juist dienend aan de revolutie: het zet mensen aan tot actie vanuit het besef dat ze ALLEEN ZELF verantwoordelijk zijn.

Mordechai benoemde het fantastisch in het filmpje: richt je pijlen naar voren...

Martijn Albeda schiet zijn pijlen opzij... Dat kun je simpelweg over Frans Frederiks niet zeggen.

Via Twitter:
Zie ginds komt het polsbandje.
Zie ginds komt het bandje om de pols er weer aan. U denkt wat een vrijheid, maar uw kooi is ontstaan.

FAwl2KNWEAIRt7I.jpg

Misschien iets te kort door de bocht m.b.t Lange Frans. Je kunt nooit volledig in iemands koppie kijken... Wellicht had hij wel een (voor hem) goede reden om dit te doen. En vergeet niet dat hij een beetje focked-up dopamine-systeem heeft, kijk maar naar z'n verslavingen van de afgelopen jaren. KAN een verklaring zijn, al is dit slechts speculatie, waar ik van weg wil blijven.

Ik wil hier alleen mee zeggen dat één gebeurtenis niet een afspiegeling is van de waarheid. Een rare sprong maken (ik zou het overigens zelf niet doen) betekent niet altijd dat je een slecht mens bent en/of gecontroleerde oppositie. Lange Frans heeft in ieder geval fantastisch werk gedaan afgelopen jaar om informatie beschikbaar te maken. Is hij af? Prima, nemen andere mensen het toch over. Erger je je? Vind je hem een verrader? Ook prima, zet deze frustratie dan in om de acties te ondernemen die bij jou passen. Als je dit zo interpreteert is Frans juist dienend aan de revolutie: het zet mensen aan tot actie vanuit het besef dat ze ALLEEN ZELF verantwoordelijk zijn.

Mordechai benoemde het fantastisch in het filmpje: richt je pijlen naar voren...

Martijn Albeda schiet zijn pijlen opzij... Dat kun je simpelweg over Frans Frederiks niet zeggen.
Ik vind dat je dit heel mooi en doordacht verwoord hebt. Dank hiervoor.

Dorothé

[Geert bijdrage dotcom] Jason Shurka op YouTube, video werd na de stream verwijderd en verplaatst naar Telegram. Bekijk het bewuste document Lockstep benadering massa ontslagen die overgenomen worden door de militairen. Gemixt met militairen vanuit de gehele wereld !! Militaire checkpoints. En dit betreft een wereldwijde agenda

Deze dame heeft zich in haar kracht gezet.
Dit is van Suzanne Diks in Hart voor Vrijheid, dit zijn discussies die gevoerd moeten worden,

Ook al gaan we morgen met onwijs veel mensen demonstreren, ik wil even iets delen over succes boeken op microniveau, omdat ook daar het nodig is om mensen wakker te schudden. Afgelopen donderdag heb ik een moedige stap binnen mijn werk gemaakt. Als enige niet gevaccineerde binnen mijn team ben ik naar voren gestapt en heb aangegeven dat ik me niet veilig voel op de werkvloer. Anderhalve week geleden heb ik van de spanning nog moeten spugen, voordat ik naar mijn werk toereed! Mijn werk bevindt zich in schemergebied wat betreft de inzet van de QR code. Mijn team en bestuurder van onze organisatie zijn pro vac. en vinden het prima dat de QR code is geïntroduceerd binnen horeca, evenementen, e.d. Ik in mijn uppie voelde me monddood gemaakt en ben onder de rader gaan zitten...tot afgelopen donderdag. Als DES dochter heb ik jarenlang in onzekerheid geleefd of ik kinderen kan krijgen. Dat geeft onderhuids de nodige stress en frustratie. Er zijn godzijdank 2 kinderen op helaas een niet natuurlijke manier geboren. Ligt dat aan het DES? Geen idee, maar het is wel kenmerkend. De stress en het niet weten wat de huidige experimentele vaccins nu en op termijn gaan doen, wil ik mezelf en mijn kinderen niet aandoen. Met horten en stoten heb ik tijdens een teamdag mijn verhaal publiekelijk aan 22 collega's verteld. Het was helemaal stil toen ik openbrak. De tranen en het geschok van mijn lijf lieten duidelijk zien dat ik al die tijd als een hoogdrukpan rondliep. Ik geloof dat bijna iedereen was aangeslagen door mijn verhaal. Collega's zijn me na mijn verhaal gaan knuffelen, hebben aangegeven totaal niet stil te hebben gestaan wat het voor een niet gevaccineerde betekent om medische apartheid te ervaren. Hoe het voelt om je alleen binnen een team te voelen en niet openlijk te durven vertellen hoe ik erin sta. Ik heb de wens aan mijn team uitgesproken dat ik graag een veilige schil rondom ons team wil vormen. Dat we met elkaar in gesprek blijven en de verbindingen en oplossingen blijven opzoeken, zodat iedereen met een veilig gevoel binnenboord blijft. Ofdat deze wens over een tijdje nog steeds haalbaar is, weet ik met dit idiote dramkabinet niet. Ik weet wel dat ik afgelopen donderdag een steen in het water heb verlegd en dat er tamelijk veel gewicht van mijn schouders is afgegleden. Dit wilde ik even delen met jullie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan